Cea mai bună aplicație de învățare a chitarei 2021: recenzie și ghid complet de top

învățarea chitarei nu a fost niciodată mai simplă. În anii trecuți, ați fi trebuit să angajați un instructor de chitară și să cumpărați cărți de muzică pentru a începe să învățați cum să jucați. Totuși, explozia de la programele de chitară, împreună cu conținut online gratuit, înseamnă de obicei că puteți găsi chitară fără a costa prea mult.veți găsi o multitudine de programe de chitară excelente oferite pentru chitaristul novice, pe lângă aplicațiile speciale de învățare a chitarelor care vă vor ajuta să începeți. Acesta este văzut ca cel mai bun mod de a învăța chitara fără profesor.,acest raport rulează prin programele de chitară ideale pentru începători pe Android și iOS. Dispune de Totul, de la cele mai bune aplicații de chitară până la programe de Chitară pe care fiecare chitarist care se respectă trebuie să le aibă pe telefoanele lor. Continuați să citiți postarea Fidlar pentru a vedea lista noastră cu cele mai bune aplicații de învățare a chitarelor.

cele mai Bune Chitara Aplicații de Învățare Pentru Incepatori

Bestseller Nr. 1
Bestseller Nr. 2
Bestseller Nr. 3
Bestseller Nr. 4
Bestseller Nr. 6

Ultimate Guitar Tabs

$2.,99

GuitarTuna

Există tone de programe mobile care ar putea permite să tune chitara ta, dar GuitarTuna este cel mai bun absolut. De asemenea, poate gestiona bas, ukulele, vioară, violoncel, banjo și multe alte instrumente de serie populare, ceea ce înseamnă că nu va trebui să localizați alte aplicații de chitară dacă ridicați un alt dispozitiv după aceea.ai smulge seria chitara, programul ascultă împreună cu microfonul dispozitivului, și vă arată că observați audio este înregistrarea ca., Acest lucru face destul de simplu să vă modificați reglarea pentru un nou venit, dar ca profesionist, acest lucru poate fi util, deoarece programul acceptă nenumărate acordaje alternative. Această aplicație este văzută ca cele mai bune lecții de chitară.dacă doriți să aveți o aplicație de chitară all-in-one pentru chitariști, un smartcard este o opțiune fantastică. A început ca un program pentru a studia fiecare dintre diferite acorduri de chitara si fingerings pe fretboard chitara, dar a evoluat de la ceva mai detaliat.,căutare coardă inversă este la îndemână, cu toate acestea inteligent coardă conține, de asemenea, caracteristici pentru concluzie ton, nenumărate acordaje predefinite, grămezi de diferite scale, chiar și un metronom de bază, o chitară digitală pentru dacă nu se poate trage chitara dreapta despre, un generator de ton exact, și mult mai mult.

iJangle Chitara Plus: Coardă instrumente cu fretboard cântare și tuner chitara (Gratuit)

• Suita de Chitara Aplicații .

Cumpărați pe AmazonPrice incl. taxa, fără TVA, transport maritim

Fender efectua

Fender este un nume familiar pentru o mulțime de chitaristi. Chiar dacă nu ați smuls vreodată o notificare pe siruri de caractere de o chitara, s-ar putea fi cunoscut de Fender. Acest titan de pe piața audio oferă în prezent capacitatea oricui de a învăța chitara online.programul lor Fender Play poate fi obținut pentru aparatele Android și Apple. Intenționează să ofere o resursă profesională și detaliată pentru cei care caută cele mai bune cursuri de chitară online., Fender Play oferă o gamă largă de tutoriale muscatura de dimensiuni, care sunt create pentru începători și chitaristi mai avansate.la fel ca o serie de alte programe, puteți iniția o încercare gratuită înainte de a comite. Acest lucru vă va permite să alegeți dacă aceste cursuri de chitara incepator ar fi pentru tine. Fender este un brand de încredere, iar programul său a fost susținut de mai multe alte mărci de muzică și divertisment.ei intenționează să vă bucurați de melodiile preferate în câteva minute. În cazul în care se pare ca modul în care doriți să învețe chitara on-line, joc Fender ar putea fi programul pentru tine.,este un program elementar care poate fi utilizat pe telefon, tabletă sau pc. După încercarea gratuită, atunci puteți decide cu privire la un plan lunar sau anual.începătorii și chitariștii mai avansați pot folosi sistemul lor de instrucțiuni pentru chitară. Veți avea capacitatea de a învăța modele de strumming, destinații de plasare deget, și acorduri de Chitară pe program.calitatea și versatilitatea jocului Fender îl fac printre cele mai excelente programe de învățare a chitarelor din jur., Dacă începeți doar să învățați cum să jucați chitara online, este cea mai bună lecție gratuită de chitară, puteți utiliza gratuit această aplicație de chitară în trei luni.

Songsterr Guitar Tabs & Chords

Songsterr a fost mult timp un program go-to pentru chitaristi foc de tabara din cauza UI ușor de utilizat și simplu. Acesta conține peste 500.000 de acorduri de chitară și file înregistrate în catalogul său în continuă expansiune.,spre deosebire de alte programe și site-uri care acoperă multe variante diferite de melodii, Songsterr listează o singură factură pe melodie din cauza caracteristicii de transcriere ridicată.ca bonus suplimentar, fondatorii și autorii audio sunt plătiți. Ceva pentru a vă asigura că morala dvs. nu este compromisă în timp ce studiați melodia preferată The Smiths.

programul overs, de asemenea, un count-in, capacitatea de a bucla solo, și instrumente sunt alese pași. Observați că filele vor apărea și apoi derulați pe ecran în timp ce tonul este efectuat, necesitând unele obișnuindu-vă pentru începători., Este de încredere, actualizat frecvent, și costă un fiver pe lună.

Tuner Chitara – Chitara Ton – Final Gratuit Tuner pentru Chitară, Bas și Ukulele cu Coardă tab-ul joc și Metronom

• Ușor, rapid și precis tuner

Cumpara de pe AmazonPrice incl. taxa, fără TVA transport

BandLab

cu peste 12 milioane de consumatori și un program de social media încorporat, BandLab este cel mai bun DAW mobil pentru Cooperare., Este posibil să încărcați piese de rezervă în BandLab pentru a vă continua munca cu peste 100 de presetări de bas și capacitatea de a capta chitare acustice, tastaturi, piane și sintetizatoare folosind instrumente MIDI virtuale.programul include stocare nelimitată în cloud, plus un instrument util de mastering, ceea ce înseamnă că nu trebuie să utilizați niciodată programe sau programe externe pentru a vă termina amestecurile.

dacă nu aveți chef să scrieți, nici asta nu este o problemă, pentru că sunteți capabil să detectați și să curgeți nenumărate căi făcute de artiști emergenți și consacrați pentru a vă reaprinde scânteia creativă., În plus, este gratuit fără paywalls sau vouchere.la fel ca propria sa make-up atât Songsterr și Ultimate Guitar, Chordify este diferit în capacitatea sa de a vă oferi o opțiune capo, împreună cu posibilitatea de a descărca melodii ca fișiere MIDI pentru editare simplă.programul are mai mult de 8.000.000 de melodii la robinet și se integrează perfect cu YouTube. Acesta recunoaște automat codul și semnalul sonor al unei melodii și va sincroniza acest lucru cu tema dvs. într-un player muzical elementar și avansat. Destul de curat.,

GuitarTab – Filele și acorduri

• Căutare Guitar Pro fișiere, file și acorduri pe Internet

Cumpara de pe AmazonPrice incl. taxa, fără TVA shipping

Guitar Tricks

Guitar Tricks a produs un program fantastic de învățare chitara, care cuprinde peste 11.000 de clase excepționale și substanțiale, care pot ajuta atât novice și pro.baza de date masivă de cursuri de chitară online înseamnă că nu veți rămâne niciodată fără fonduri., Este posibil să aveți întotdeauna o lecție pentru a flip pentru ca nivelul de calificare îmbunătățește.

Guitar Tricks a oferit lecții online pe site-ul său din 1998. Expertiza lor strălucește într-un program de chitară care este construit pe abordări încercate și testate și resurse considerabile. Se creează chitara de învățare pentru începători să se uite la simplu.acest program de chitară este accesibil și simplu. Se asigură că vă construi o mare înțelegere fundamentală înainte de a trece la componente mai complexe.dacă doriți să auto-preda chitara (este posibil !,), obținerea unui program, cum ar fi trucuri de chitară din lateral, este o modalitate fantastică de a vă asigura că vă păstrați inspirat și motivat să efectuați de fiecare dată când puteți.programul de chitară va atrage chiar și începătorii, deoarece învață cu ușurință un sortiment de stiluri muzicale. Ați putea fi interesat să învățați fundamentele rock-ului, țării, funk-ului sau chiar blues-ului.

Guitar Tricks devine instrumentele de învățare pentru tine, în plus față de mulți profesori pentru a selecta de la. Acestea oferă o serie de cele mai bune lecții de chitară online, atât pentru începători și chitaristi avansate., Dacă sunteți în căutarea unuia pentru a începe, atunci această aplicație este cea mai bună aplicație pentru a învăța chitara pentru începători.la fel ca trucurile de chitară, JamPlay se mândrește cu o bibliotecă masivă de acorduri și clase, făcând practicarea mai ușoară.programul guitar furnizează diferite clase care vă vor permite să îl utilizați, cum ar fi o chitară acustică și un program de chitară electrică. Este un instrument util care vă oferă un management special pe o mare varietate de tehnici.acestea dispun de o bibliotecă de peste 450 de cursuri la cerere care oferă peste 6.500 de clase., Peste 100 de profesori unici predau aceste lecții și cursuri.lățimea și varietatea experienței le fac câteva dintre cele mai bune cursuri de aplicații disponibile acum. Și veți vedea în numeroasele recenzii că instrucțiunea este de înaltă calitate.

un membru JamPlay vă oferă acces la toate clasele de la fiecare profesor. Este, de asemenea, un program excelent dacă doriți să vă lărgiți preferințele muzicale. Ele oferă cursuri în mai mult de 20 de genuri. Este liniștitor că merg de peste 14 decenii acum.site-ul și programul sunt incredibil de simplu de navigat., Înscrierea și mutarea nu este complicată. Accentul se pune pe învățarea chitarei și, de asemenea, nu trebuie să vă preocupați să vă distrageți de reclame inutile sau de proiecte nedorite.programul oferă, de asemenea, cursuri video live pentru melodii nou-venite fără efort, permițând membrilor site-ului să se joace și să socializeze cu profesorul.

1087 de Clienți

Songsterr File Chitara & Acorduri

• Mare catalog de file de Songsterr.com., Acces instant nelimitat la 90.000 de melodii (500.000 de file piese & acorduri). O versiune pe melodie.

$10.00

Cumpara pe AmazonPrice incl. taxa, fără TVA transport maritim

Guitar Pro

Guitar Pro asigură învățarea chitara online nu devine plictisitoare sau samey. Cea mai recentă versiune actualizată a acestui program, Guitar Pro 7.5, are caracteristici care îl fac unul dintre cele mai remarcabile programe pentru a găsi chitara.,Guitar Pro include un program de învățare talentat chitara care vă permite să joace alături de transcrieri, accesează o bibliotecă de cântece, și instruiește-te cu libertate.

puteți selecta dintr-o gamă de riff-uri cele mai delicate chitaristi preferate sau scrie gândurile tale. Numărul de resurse care pot fi găsite garantează că învățarea chitarei pe internet este o întâlnire fără probleme.caracteristicile inteligente de răspândire, de exemplu, „modul Buclă”, vă permit să vă îmbunătățiți tehnica., Sistemul de instrucțiuni chitara care forțează programul înseamnă că începători și profesioniști cu experiență deopotrivă pot obține o mare de la doar folosind-o pentru a obține o pereche de sesiuni de practică.acest program poate fi găsit pe Apple, împreună cu aparatul Android. Este un preț modest în magazinele de programe, așa că dacă vă gândiți să învățați chitara online, asigurați-vă că încercați.

Amplitube

Amplitube este mai mult de un atașament în comparație cu un sistem de instrucțiuni chitara. Este un studio de design all-inclusive pe care îl puteți utiliza pentru a vă construi basul sau chitara de vis.,programul vă permite să accesați variații digitale ale câtorva dintre cele mai excelente echipamente de chitară accesibile. Este un program care vorbește cu chitaristi care doresc să se deplaseze până la un nivel și protejat chitara profesionale maxim. Prin urmare, nu este întotdeauna un program de chitară pentru începători.este posibil să deblochezi colecții de echipamente motivate de câțiva dintre cei mai cunoscuți chitariști de pe planetă, precum Joe Satriani. Toate aceste caracteristici fac Amplitube printre programele cele mai remarcabile pentru a învăța trucuri de echipamente chitara de la.,dacă sunteți interesat de echipamente și experimentarea sonică, Amplitube este programul dvs. de obținut. Puteți ” exploata energia setului enorm și extensibil AmpliTube de amplificatoare digitale ultra-realiste, efecte stompbox, dulapuri și multe altele.”

este esențial să fie conștienți de faptul că programul Amplitube cere portul hardware iRig UA să funcționeze corect. Cu condiția să aveți echipamentul ideal, puteți configura programul Amplitube pe dispozitivele Android sau Apple.în comparație cu o serie de alte programe, este relativ scump din cauza platformei este nevoie., Dar este cel mai bun program dacă căutați un bas profesionist complet & guitar multi-effects processor. Această aplicație este văzută ca cea mai bună aplicație de învățare a chitarei android și apple.

Chitara & Ști

• Atingeți sau Strum cu degetele pentru a juca

Cumpara de pe AmazonPrice incl. taxa, fără TVA livrare

Întrebări frecvente

este Justin guitar orice bun?

lucrurile lui pentru începători sunt fantastice; lucrurile lui avansate sunt chiar mai bune., Este o modalitate foarte bună de a se arunca cu capul în și să învețe. Voi nota că Justin pare a fi un chitarist ritm în principal, și cele mai multe dintre videoclipuri sunt centrate în jurul valorii de joc ritm (Deși nu toate, el are diverse talente și le arată, de asemenea).

poți să te învețe chitara?

vestea bună este că vă puteți învăța chitara! S-ar putea să fi fost greu de învățat în timpul tău acum 20 de ani, dar acum informații grozave sunt peste tot. Cu toate acestea, învățarea de a rupe o chitară este un proces. Este nevoie de multă muncă, determinare și tehnică adecvată.

de ce este atât de greu să înveți chitara?,

pur și simplu, există o mulțime de freturi pe o chitară. Există 22 sau 24 freturi cu șase siruri de caractere pe o chitara standard, ceea ce înseamnă 144 diferite note posibile pentru a lovi. Și când începeți prima dată, se simte ca și cum ar fi în ordine complet aleatorie, fără nicio rimă sau motiv, ceea ce face ca învățarea chitarei să fie foarte dificilă la început.

pot să mă învăț chitara electrica?

există doar atât de mult puteți face pe cont propriu. Acest lucru este valabil mai ales pentru chitaristii electrici, deoarece posibilitatile sunt vaste si aproape coplesitoare pentru un incepator., Un profesionist vă va ajuta să învățați note, acorduri și progresii. Un profesor vă va ajuta, de asemenea, să vă configurați corect chitara.

este vreodată prea târziu pentru a învăța chitara?nu ești niciodată prea bătrân pentru a învăța chitara. Puteți începe să învățați chitara la orice vârstă. În timp ce tinerii tind să știe mai repede, puteți învăța în continuare chitara ca începător, indiferent dacă aveți 30, 40, 60 sau chiar 70 de ani.ultima actualizare pe 2020-12-21 / link-uri afiliate / imagini de la Amazon produs publicitate API