Topp 5 Mest Sikre Lastebil Verktøyet Boksene • (2021 Anmeldelser & Guide)

Når du velger den mest sikre lastebil verktøykasse, det er to viktige faktorer, og de er anti-tyveri-funksjoner og fortielse. I denne guiden vil jeg dele fem utmerket valg som tilbyr både fortielse og tyveri motstand. Før vi begynner, la oss først se på de mest vanlige typer kjøretøy innbrudd. Når tyver målet din lastebil, og de er vanligvis ute etter en rask score. For denne grunn, knuse-og-ta ran er en av de mest vanlige typer kjøretøy innbrudd.,

for å stoppe knuse-og-ta ran og andre vanlige typer ran, her er funksjoner som en sikker lastebil verktøykasse behov:

1. Et tøft ytre skall som er vanskelig å klippe ut eller bryte med kraft, f.eks. stål
  2. Lirke motstandsdyktig mot døren
  3. Pick-resistent lås
  4. Pålitelig montering maskinvare
  5. En solid bøyle(s) hvis du velger å installere din egen hengelås(s)

Nå som du har betraktet de har, la oss sjekke ut en oversikt over de fem verktøykasser før han flyttet til individuelle vurderinger av hver modell.,

Nedenfor finner du en blanding av salen bokser, lav-profil lastebil verktøykasser, under setet lockboxes og grunnleggende lastebil oppbevaringsbokser. Også flere av alternativene nedenfor er laget for bestemte merker og modeller, så vær sikker på å matche din lastebil til riktig boks.

Innholdsfortegnelse

5 Mest Sikre Lastebil Verktøyet Boksene

Høy Sikkerhet Lastebil verktøykasse Anmeldelser på

Ok, nå som du har sjekket deg ut din topp valg, la oss ta en nærmere titt på hver av disse boksene for å gi deg en bedre forståelse av hvorfor de er de sikreste., Plus, vil du finne proffene & ulemper med hver trygt å gi deg en idé om noe som sikkert(s) passer best til dine behov.

#1) Vær Vakt Aluminium Salen Boksen (127-5-02)

Av fem modeller i denne håndboken, Vær-Vakt 127-5-02 salen boksen er mest premium og sikkert ut av boksen. Modellen 127-5-02 er laget for å passe alle full-størrelse pickups med 8 ft senger., Flere populære lastebil-modeller som er kompatible med denne boksen er Chevy Silverados, Ford F-150 opp til F-350, GMC Sierra, Ram 1500, og Toyota Tundra.

boksen i seg selv er den mest heavy-duty av fem modeller på 86 kg fulgte, og gir deg massevis av intern lagringsplass på 11,3 totalt cu ft. En av de spesielle funksjonene som gjør denne modellen er en av de beste anti-tyveri lastebil verktøykassene er innbrudssikker, trekke EKSTREM BESKYTTELSE® lock. Denne nøkkelen låser har en utskiftbar sylinder og få tilgang det er enkelt siden det er plassert på siden av boksen.,

Neste, du får god motstand mot nysgjerrige med to stål låsene, integrert lås, og all nødvendig monteringsutstyr inkludert monteringsbraketter. Også, en sal boksen iboende gir deg bedre beskyttelse mot tyveri enn et verktøy brystet som ikke dekker hele bredden av sengen.

til Slutt, denne modellen har en nyttig sett med praktiske funksjoner inkluderer en justerbar metall skuff, et nivå holderen, en flyttbar deler bin, og en roterende låsen for enkel ett-trykks åpning.,ed nok dybde til å passe en 5-gallon bøtte

• God værbestandighet for å sikre din verktøy holde deg tørr (inkluderer full vær-segl)
  • Ulemper

• De inkluderte festene kan bli bedre
    • Kan være vanskelig å slå med en hånd
    • Aluminium er ikke så tøff som stål

#2) Dee Zee Hengelås Crossover verktøykasse (DZ6170LOCKDTB)

Min personlige favoritt alternativet i denne håndboken, er Dee Zee ‘ s Crossover verktøykasse., Funksjonen jeg liker mest er muligheten til å velge din egen lås eller gå med Dee Zee ‘ s BOLT låser som lar deg koble din tenningsnøkkelen med BOLT hengelås. Det kan imidlertid hende du ønsker å melde deg på en av de sikreste padlocks for maksimal sikkerhet. Når du velger lås-boksen har en nestet design som huser sjakkel som gjør kutte sjakkel praktisk talt umulig.,

Ekstra anti-tyveri-funksjoner jeg som er den beefier aluminium i forhold til Dee Zee ‘ s Red Label-serien, god beskyttelse mot nysgjerrige gitt av låsene, heavy-duty spiss bolter, og en full-lengde skjult ledd. Totalt sett for penger, du kan finne at denne modellen gir en høyere grad av sikkerhet for å matche ditt behov enn Været Vakt boksen over.

til Slutt, Dee Zee lastebil verktøyet boksene er laget i USA og støttes av en begrenset livstidsgaranti for å matche Vær Vakt., Du vil også nyte fuktet gass sjokk, som holder lokket av en full 90º, tilpasses metall verktøy skuffen, og bilindustrien gummi pære segl for å beskytte dine verktøy mot elementene.,USA og støttes av en begrenset livstidsgaranti

• Bygget med tykkere aluminium enn konkurrerende bokser
  • God valuta for pengene
  • Dypt og bredt modeller tilgjengelig
  • Ulemper

• ikke inkluderer BOLT hengelås
    • Låsene kan være beefier

#3) UWS Lav-Profil i Aluminium Lastebil verktøykasse (EC10473)

en av de beste lastebil verktøykasse merker for alle-rundt sikkerhet og funksjonalitet er UWS., Av de fem modellene i denne brukerhåndboken, er EC10473 er mine beste pick for lastebil eiere som foretrekker lav-profil boksen. I motsetning til de to første modellene, UWS verktøykasser funksjonen rustfritt stål låse polstret håndtak. Dette betyr, det er ikke nødvendig å kjøpe din egen hengelås eller bekymre deg om å skifte sylinder lås, som ikke kommer med sine fordeler og ulemper.

Ja, polstret håndtak er sikre, men de gir ikke samme nivå av anti-tyveri beskyttelse som en diesel hengelås eller trekke lås på Vær Vakt trygt., En funksjon som jeg liker er det indre som kobler stang som gjør at du kan låse hver side av boksen individuelt for enkel tilgang når du trenger det.

i Forhold til Dee Zee boksen ovenfor, UWS funksjoner .058″ aluminium mens Dee Zee safe sports tykkere .072″ aluminium. På den tiden dette ble skrevet, begge modellene koster omtrent det samme, og i min mening, de Dee Zee-boksen gir deg mer igjen for pengene i den anti-tyveri-avdeling. En siste funksjon som jeg ønsker å fremheve er UWS skum fylt RigidCore lokk som hindrer binding og øker totalt sett lokket styrke.,ket

• Utbredt håndtak for rask side-tilgang
  • Velg for å låse hver side individuelt eller i kor
  • God kundeservice merker
  • Enkel installasjon og slank utseende
  • Ulemper

• Ingen integrert bolig for en hengelås
    • Den medfølgende J-kroker for montering kan være sterkere

#4) Tuffy Under Baksetet Lockbox (287-01)

Nå for de fleste sikkert under setet Lastebil verktøykasse av Tuffy., La meg starte med å si at Tuffy kjøretøy lagringsløsninger leve opp til navnet, og i motsetning til de andre boksene i denne håndboken, er denne modellen er laget av 16-gauge stål snarere enn aluminium. Avhengig av hvor mye lagringsplass du trenger, kan du finne at dette er det beste valget for å sikre de mest verdifulle håndverktøy og mindre elektriske verktøy. Også, det er ikke en dårlig idé å vurdere å installere en under setet lockbox sammen med en sal boksen for maksimal sikkerhet og lagringsplass.,

Flere av fordelene med en under setet boksen er at den er skjult under setet gjør det ikke umiddelbart synlig fra utsiden, det er spesielt bygget for anti-tyveri beskyttelse, og det faktum at en tyv må først bryte seg inn i din lastebil for å ha en sjanse til å få tilgang til den.

Med 287-01 boksen, får du en 10 vannglass dobbel-bitted lås, Tuffy er Lirke-Vakt låsesystem laget med 1/8″ komponenter i stål, en pin-kode-lock hengsel systemet, og alle nødvendig monteringsutstyr for en sikker installasjon., Det er også fint å vite at Tuffy produserer sin lockboxes i USA i henhold til strenge kvalitetsstandarder.,utvalg av elementer

Ulemper

• hjørnet av boksen kan stikke ut litt avhengig av din lastebil modell og år
    • Ingen intern lagring skuffer
    • Modell 287-01 er bygget for Ford pickups bare (pass på å matche din modell, og til riktig boks i Tuffy katalog)

#5) UnderCover SwingCase Lastebil Seng oppbevaringsboks

Siste er den mest rimelige lastebil verktøykasse i denne håndboken, som har noen unike funksjoner du foretrekker., Men, før vi går over disse funksjonene, er det viktig å vite at SwingCase er den minst sikre på fem modeller i denne håndboken, siden det er laget av plast. Den gode nyheten er at det er mer skjult enn en sal boks og mye mindre sannsynlighet for å trekke oppmerksomhet.

Den har jeg virkelig liker er at boksen svinger ut for enkel tilgang uten å måtte klatre i din lastebil seng. Bare trekk i spaken for å aktivere svingende mekanisme. Plus, det er mulighet for å fjerne boksen helt når du vil ha rask tilgang til alle verktøyene på stedet., Som for lås-boksen har en integrert single-point vrilås som gir tilgang med eller uten en nøkkel.

Den siste funksjonen jeg ønsker å fremheve – og en av de viktigste grunnene til at jeg valgte denne-boksen – er muligheten til å bruke en hengelås. Ved hjelp av din egen hengelås, boksen kan svinges ut og lett løftes ut av lastebilen, men det er viktig å vite at bestemt tyv kan skjære gjennom boksen, eller lirke åpne-boksen med nok kraft.,els for å passe alle typer levering

• Tøff og værbestandig
  • Driver og passasjersiden modeller tilgjengelig
  • Ulemper

• Den minst sikre på fem bokser
    • Bygget med ABS-plast snarere enn stål eller aluminium
    • 1-års garanti i forhold til den begrensede livstidsgaranti som tilbys av de andre fire modellene

Nederste Linjen

Før du velger den mest sikre lastebil verktøykasse for opphentingen, det er lurt å beregne dollar verdi over ting du har tenkt å lagre., Årsaken bak dette er at det gir deg en god ide om hvor mye penger som er verdt å bruke penger på en verktøykasse. Hvis du planlegger å lagre elementer i overkant av en tusen dollar eller mer, er du sannsynligvis kommer til å ønske å holde seg med Været Vakt, Dee Zee, eller Tuffy for maksimal sikkerhet.

For lagring av mindre billett elementer, kan du sikkert komme unna med å bruke en SwingCase eller økonomiske versjon av Været Vakt eller UWS bokser som er lett tilgjengelig på nettet.

Ett siste tips jeg vil forlate deg med er at det er alltid mulig å beef opp deres sikkerhet ved å installere din egen hasps og padlocks., Når programvaren er installert på riktig måte, får du en solid ekstra lag av sikkerhet fordi, i løpet av et tyveri, kjøpe tid er nøkkelen. Jo lenger tid det tar for en tyv å få tilgang til dine verdisaker, jo bedre er sjanse for at du eller noen andre har for å fange tyven i loven.

En lastebil eier og hunden hans satt sammen en nyttig illustrasjon guide som viser deg hvordan han gikk rundt og installere sin egen padlocks på en lastebil verktøykassa. Jeg tror du finner det nyttig hvis du velger å ta den veien selv.

gå Tilbake til Toppen 5 Figur