Topp 15 Dyreste fotballsko i Verden i 2020 (Anmeldelser)

noen Ganger kan du ikke betale for noe, men det beste. Hvis du spiller fotball regelmessig, vet du at selv de minste fordel kan være forskjellen mellom å vinne og å tape. Ett område kan du få en kant på dine motstandere er i ditt valg av fottøy. Du har hørt det gamle ordtaket «du får hva du betaler for», så med det i tankene, ønsket vi å gi en liste av de mest high-end fotballsko kan kjøpes for penger., Sjekk ut denne 2020 utgaven av Top 15 Dyreste fotballsko, komplett med vurderinger av hver fotball boot.

15. NIKE Hypervenom Phinish II FG Menn Firm-Ground fotballsko

Vis Priser på Amazon.com

Hypervenom Phinish vil levere hastighet og slående kontrollen du trenger for å dominere spille på feltet. Den Flywire kabler og dynamisk passform krage brytes foten for å aktivere en støttende, tettsittende passform, noe som sikrer at foten ikke glir i skoen mens du gjør raske kutt., Skoen har en Nylon chassis med en Pebax base for et støttende og forståelsesfull føler. Den TPU-tipped pigger gir enestående veigrep når du trenger å holde jorden på raske svinger og laterale bevegelser og NIKESKIN teknologi i strukturert øvre sikrer overlegen kontroll over ballen. Den støpte innersålen puter ankelen og reduserer effekten av stendere, noe som sikrer et behagelig opplevelse når du kjører.

adidas Messi Mirosar10 10.1 FG Mens fotballsko

Vis Priser på Amazon.,com

Det første trinnet til du spiller som Messi er snøring på klossene han bruker. Adidas Messi Mirosar10 10.1 FG fotballsko er designet med en ultra-myk, ett stykke HybridTouch Syntetisk Øvre som gir støtte og varig form for oppbevaring. Den sko er en utrolig lett 165 gram, slik at du kan glemme hva du har på deg og fokusere på å lage spiller. Øvre inkluderer også en 3D-DribbleTex Mønster som gir ekstra fricion for overlegen ballkontroll ved høye hastigheter., En 3D-Støpte TPU FitFrame forbedrer stabilitet i hælen området, noe som sikrer at foten er tettsittende, låst-i, og klar for konkurransedyktige spill-å gjøre.

Den nye SpeedTraxion Stud Konfigurasjon vil gi deg et løft i presis sideveis bevegelser, og tilbyr 14% mer trekkraft for raske endringer i retning. miCoach Kompatibilitet lar deg også til å overvåke treninger og spill-dag ytelse, slik at du kan spore du er på vei mot å spille som en mester.,

adidas Menn Questra III TRX Firm Ground fotballsko

Vis Priser på Amazon.com

Få grep som trengs for å utmanøvrere noen defender med adidas Questra III TRX FG fotballsko. Laget av slitesterk syntetisk lær, disse skoene tilbyr komfort og stabilitet. Den klassiske adidas fotball stil av denne skoen gir alle elementer av premier, moderne fotball ytelse. Den er spesielt designet for å tilby forbedret trekkraft på fast grunn, grassy banen flater., Den sofistikerte Traxion System og TPU skaft gir økt fleksibilitet og ballkontroll. Den adiPRENE i hæl absorberer støt av klossene og vugger foten, som sikrer at føttene ikke slites ut i løpet av en lang fotball-sesongen.

Puma evoTOUCH 1 AG Menns Skinn fotballsko

Vis Priser på Amazon.com

Mens de fleste andre klossene i denne listen er laget for fast grunn spill, dette er det sett av klossene du ønsker, hvis du trenger rask bevegelse på kunstig bakken., PUMA evoTOUCH 1 AG fotballsko bruke en myk kalv skinn øvre og en evoFIT strikket sokk, som sikrer at føttene har god passform i sko og er klar for raske bevegelser og bursts av fart.

I tillegg til de grep på strikket sokk og skinn, evoTOUCH 1 har PUMA er GripTex teknologi for å eliminere enhver bevegelse av foten i skoen, slik at du kan stoppe på en femøring og gjøre skarpe svinger, når det er nødvendig.

skoen er yttersåle har et SpeedTrack ryggraden for å gi bedre reaksjonstid og den kanoniske stenderne er den perfekte trekkraft for kunstig bakken spille.,

NIKE Menn Magista Opus II FG fotballsko

Vis Priser på Amazon.com

NIKE Menn Magista Opus II FG fotballsko vil gjøre deg en dynamisk spiller som du ønsker å være i din firm ground fotball spill. De har en hybrid tungen-design som gir en tettsittende passform og kutter ned på enhver mulig bevegelse av foten i skoen.

På sentrale områder av sko det er et 3-D ytelse mesh struktur som sikrer målrettet friksjon for presis kontroll over ballen., Den sirkulære pivot zone i forfoten området på skoen er laget for rask, stoppe-og-gå ballfordeling mens interiøret hæl counter puter foten for en stabil og låst passform.

EVA innersålen kommer med PORONÂ inserts gir ekstra støtte som avlaste stud press og bedre komfort. Hakket pigger i hælen området gir ekstra gripende kraft for raskt å stoppe og endrer retning.

adidas X 16+ PureChaos FG fotballsko

Vis Priser på Amazon.,com

Skape fullstendig kaos for dine motstandere med adidas X Purechaos fotballsko. Disse skoene er designet for fotball spillere som blåser forbi forsvarerne med fart og smidighet. Med en techfit øvre som former seg til foten din, det er absolutt ingen pause i gang med disse skoene. Den techfit krage stabiliserer ankelen for en støttende, låst-i passe. Skoene har dekket forfot, slik at lissene til å sitte inne i skoen, noe som øker nøyaktigheten av streik på ballen, og reduserer sjansen for en villfaren pass eller skudd på mål., Spesielt designet for Sklisikker Grep (NSG) er et lag av opphøyde prikker på skoen sin øvre som øker kontroll over ballen. Den Lette SPRINTFRAME yttersåle og Purechaos hæl fôr legge til stabilitet selv på toppen kjører hastighet. Justeringen av pigger på FG Kaos er spesielt designet for full kontroll under alle ut sprint og smidig manøvrering på fast grunn overflater.

NIKE Mercurial Veloce III DF FG fotballsko

Vis Priser på Amazon.,com

Hastighet er nøkkelen i den fartsfylte spillet av fotball og Nike Mercurial Veloce III DF FG Klossene vil sikre at du bo et skritt foran dine konkurrenter. Den Dynamiske Passform krage holder ankelen låst slik at bedre ballkontroll og bevissthet. Den avrundede, perforert innersålen gir ekstra komfort, redusere effekten av klossene på føttene. Forbedre din touch, preget horisontale riller gir nøyaktig kontroll av ballen. Den TPU overlegg på en nylon plate øker slitestyrke av skoen.,

adidas X 17+ PURESPEED Fast grunn Klossene

Vis Priser på Amazon.com

Oppnå topp hastighet og samtidig la motstandere i støvet med et par Adidas X 17+ Purespeed Fast grunn Klossene. Disse skoene er designet for lynrask hastighet på fast grunn overflater. Klossene har en techfit øvre for overlegen stabilitet og en komfortabel passform på dag én, med ingen slitasje-i tiden involvert., For optimal ballkontroll, non-stop grep (NSG) – teknologi, er et tynt lag av forhøyede punkter som vil tillate deg å dirigere ballen med presisjon. Den PURECUT laceless sokk forfot har ingen kanter eller blonder som ville komme i veien for å føre en unøyaktig streik på ballen. Støping perfekt til føttene, og techfit-komprimering strikk øvre gir mulighet for en fleksibel, komfortabel følelse når man spiller. Den SPRINTFRAME FG yttersåle som er lett og gir mulighet for hastighet og trekkraft på fast grunn, mens X hæl fôr sikrer et låst, stabil passform.,

NIKE Mercurial Vapor XI NJR FG fotballsko

Vis Priser på Amazon.com

Mercurial, flyktige, uforutsigbar…det er akkurat hva du vil være på feltet når du snøre på seg et par av Nike Mercurial Vapor XI NJR FG fotball sko. Skoene har preget horisontale riller og Alle Forhold Control (ACC) – teknologi som gir mulighet for presis ball kontroll, slik at du kan gjøre passerer skarpe og presise skudd på mål. Den lette komprimert nylon plate er anatomisk utformet kontur til fots., Computer modellering teknologi ble brukt til å utvikle oppdatert stud konfigurasjon for ultimat trekkraft kontroll og komfort. En låst ned fit er oppnådd med tongueless konstruksjon som omslutter foten og lav-profil tå boksen hjelper deg å komme under ballen for dødelig nøyaktig mål-bundet skudd. Anti-skli toppen klut griper tak i foten for å redusere skyve i skoene.

adidas Nemeziz Messi 17+ 360AGILITY Fast grunn Klossene

Vis Priser på Amazon.com

Hvis du ønsker å spille som Messi, dette er skoen for deg., Adidas Nemeziz Messi 17+ 360Agility Firm Ground fotballsko har en AGILITYKNIT øvre som har en perfekt anatomisk passform til din fot og er fleksible, slik det er ingen slitasje-i tid for sko.

360 TORSJON TAPE av laceless 360 SMIDIGHET BANDASJE SYSTEMET sørger for optimal støtte og mobilitet, slik at foten til å bend og bøy med letthet og komfort under de mest konkurransedyktige spiller. Dual Lock Krage gir tettsittende, stabil støtte for ankelen mens den lette messiGAMBETRAX 2.0 yttersåle gir utmerket veigrep på glatte, våte felt.,

adidas Menn Ess 17+ Purecontrol FG fotballsko

Vis Priser på Amazon.com

Disse skoene er et spill veksler. Adidas ACE 17+ Purecontrol har en PURECUT Øke interiør fôr for en tettsittende og behagelig passform som gir deg mulighet til å gjøre raske kutt og utbrudd av hastighet og samtidig redusere slitasje på føttene. Den laceless teknologi gjør det til et av de mest populære skoene Adidas tilbyr., Prime-strikk øvre tilbyr komfort og fleksibilitet som sikrer at foten kan gjøre de fleste tekniske fotball beveger seg og sparker med nøyaktighet og pålitelighet. Overdelen er også belagt med Non-Stop Grep for å tillate en mye mer kontrollert touch på ballen.

NIKE Menn Hypervenom Phantom III FG fotballsko

Vis Priser på Amazon.com

tro mot sitt navn, Nike Hypervenom Phantom III FG fotballsko vil gjøre deg til en åpenbaring for dine motstandere og en dødelig makt på feltet., Den Flyknit øvre tilbyr pusteevne, støtte og komfort mens Flywire kabler vikle foten, og gir et låst føler.

skoen funksjoner skum pods som reduserer virkningen av å kjøre og gå tilbake energi som du spiller. Disse premier soccer klossene klossen har en hybrid plate med en fleksibel forfot for mer stabilitet og en blanding av chevron og sekskantet pigger som gir smidighet du kan stole på.

NIKE Menn Tiempo Legend VII Anti-Tette (SG-Pro) fotballsko

Vis Priser på Amazon.,com

Disse klossene har alt. NIKE Menn Tiempo Legend VII fotballsko utnytte en Flyknit bygget hæl og tungen til å legge til breathabilty, fleksibilitet og support. Premium, ultra-myke kenguru skinn med innvendig quilting legger en demping for å skoen som gir en behagelig følelse og en myk touch på ballen. Klossene ansette flywire kabler som fungerer med lisser for å sikre en låst ned passform. Den NIKEGRIP bruker teknologien griper inn i hverandre teksturer for ytterligere å eliminere eventuelle sklir av foten i skoen., Stabilitet kapsler inne i skoen krage gir støtte til ankelen og den støpte innersålen reduserer trykket fra kloss stendere og øker komforten. Den Hyperstability plate som går langs lengden av skoen gir lett trekkraft. Klossene har både avtagbar aluminum stendere og faste pigger som gir trekkraft på en myk, gjørmete underlag mens Anti-Tette Trekkraft på soleplate bidrar til å hindre at slam fra stikker.

Menn adidas Predator 18+ FG fotballsko

Vis Priser på Amazon.,com

Denne skoen vil heve din fast grunn spill til neste nivå. Adidas Predator 18+ FG fotballsko kommer med en Primeknit øvre som former seg til foten din, øke komforten og redusere innbrudd i tid og skoen. En stor fordel med disse skoene er det Purecut laceless sokk forfot som ikke har kanter eller overlegg som ville være skadelig for ballkontroll. Komfort og responsen av denne skoen er bemerkelsesverdig, med et lag av Boost Skum lagt til innersålen og yttersåle. Den Sprintframe yttersåle som er lett og gir alvorlige stabilitet når du kjører i fart., Adidas Predator er perfekt for fast grunn spill, med Total Kontroll stud justering gir trekkraft og stabilitet når du gjør en rask stopper og endring av retning.

NIKE Mercurial Superfly Skinn FG fotballsko

Vis Priser på Amazon.com

Disse klossene vil gjøre deg til den eksplosive, dynamisk spiller du vet at du kan bli., Nike Mercurial Superfly Skinn FG fotballsko har overdel og en en-brikke, tongueless design som gir en tettsittende passform, slik at du kan få rask stopper og slår nødvendig å heve seg over konkurrentene. Ultra mykt skinn gir en ekstra behagelig følelse, som sikrer at føttene holder seg frisk og tape for hele fotball-sesongen.

Den Dynamiske Passform Krage sikrer et låst passform mens den avrundede innersålen gir demping som vil gjøre deg i stand til å være i stand til å spille på topp ytelse sent i spillet., Karbon-fiber plate i skoen er svært responsiv og gir deg mulighet til å treffe din topp-hastigheter uten et problem. Den direkte injisere bladene gjøre deg i stand til å utføre de skarpeste svingene og mest tekniske spiller på noen fast grunn, naturlig overflate.

4 Aksjer