Svømming i Wailua Falls – Kauai

X

Personvern & Informasjonskapsler

Dette webområdet bruker cookies. Ved å fortsette, er du samtykker til deres bruk. Lære mer, herunder hvor å kontrollere informasjonskapsler.

Fikk Det!

Annonser

Wailua Falls, som ligger på Østsiden av Kauai var så forlokkende at vi besøkt to ganger., Disse fossene er ekstremt lett å få tilgang, kan du bokstavelig talt kjøre rett opp til toppen av dem. Etter at vi gikk ut av bilen og så på bunnen av fossen vi kunne se at folk svømming… vei ned dit, og dette gjorde meg gal! Jeg ønsket å svømme der nede også! Hvordan fikk de det? Jeg ønsket å prøve det. Hvis du ser på bildet kan du se dem bading (over) det var så gøy, men hvordan får vi det?

jeg hadde lagt merke til en haug med biler tilbake om en halv km nedover veien så vi dro på den måten, og fant en liten sti ned bakken. Denne stien var GAL bratt., Du bokstavelig talt måtte bruke tre røtter som en stige for å tommers deg vei ned bakken. Det tok oss ca 40 minutter til å klatre til bunnen, men vi gjorde det, MEN da vi ble møtt med elva. (bildet nedenfor)

først gå langs elven, virket som en enkel oppgave. Vi tok feil! Etter slipping og skli vi bestemte oss for å slå tilbake. I det øyeblikket vi kom over i gruppen av unge Australiere som fortalte oss at vi hadde valgt den «harde måten», og det var en enklere måte enn å gå langs elven.,

Som det var sent i dag, så vi bestemte oss for å dra tilbake til hotellet og prøve igjen i morgen. Klatre opp bakken var faktisk lettere og raskere enn å klatre ned. Mine barn var utslitt, og så var I. neste dag kom vi tilbake og så for «enkel» trail at Aussies hadde fortalt oss om. Det var rett i nærheten av parkeringsplassen på toppen av fossen. Det var ikke merket, det var en «holde ut» – tegnet og bare en liten indikasjon på en bane. For de av dere leter etter veien ned, hvis du står og ser på the falls, banen er like ved slutten av guard jernbane til høyre.,

Når du kommer ned bakken, som er ekstremt bratt, sannsynligvis brattere enn rettssaken vi brukte forrige dagen, den øredøvende brøl av fossen forteller deg hvor nær du er. Når vi kom til bunnen, det var noen lokale Hawaiians det, de hadde klatret ned barfot! De sa at det var slik de alltid gjorde det, og lo av oss alt dekket i gjørme fra å skli ned på våre bunner. Vi hadde en øl med dem og feiret vår seier i noe som gjør det til bassenget

Svømming i bassenget i bunnen av fossen var en av de største reiseopplevelser jeg noen gang har hatt. Det var vakkert., Vannet var kaldt og forfriskende etter en utmattende tur ned. Bølgene fra turister på vei opp over minnet meg om hvordan jeg hadde frafalt til svømmere dagen før da jeg så ned, og håpet jeg kunne gjøre det samme.

Wailua Falls, var et klart høydepunkt for vår familie. Spenningen av å svømme under slike fantastiske skjønnhet er noe jeg aldri vil glemme.

TIPS: Må være sterk på føttene, sterk balanse og i stand til å klatre.

andre gang vi gjorde klatre, er vi bokstavelig talt hadde badedrakter og T-skjorter bare. På den måten kunne vi scoot ned på våre bunner når det er nødvendig.,

La verdisakene dine i ditt hotell!

Ta noen drinker for en seier feiring når du kommer til bunnen! Aloha.