kuinka paljon Google Ads maksaa? [2021]

paljonko Google Ads maksaa? Se on järkevä kysymys, ja sitä kuulemme koko ajan, etenkin tulokkaista maksulliseen hakuun. Loppujen lopuksi, ne uudet PPC ovat luultavasti eniten kiinnostuneita siitä, kuinka paljon he odotetaan shell ulos mainostaa Google, ja onko heillä edes varaa siihen!

valitettavasti helppoa, yksikokoista vastausta ei ole. Selkein (ja raivostuttavin) vastaus, jonka voimme antaa,on: se riippuu.,

Tämä johtuu siitä, että Google Adsin hinta riippuu useista muuttujista.Tämä opas kattaa kaikki nämä muuttujat ja enemmän auttaa sinua päättämään, pitäisikö sinun käyttää Google Ads. I will:

  • Define how the Google Ads auction works.
  • Keskustele muuttujista, jotka vaikuttavat Google Ads-kampanjan kustannuksiin.
  • Ymmärrettäväksi käsitteitä sinun täytyy ymmärtää jotta asettaa realistinen talousarvio Google-Mainoksia huomioon.,

lopuksi käärin kaiken siististi paketoituun ”key takeaways” – osioon siltä varalta, että pääsi on pyörähdyksessä kaiken tämän jälkeen (mikä on täysin normaalia). Mutta älä huoli, sinä selviät kyllä. Mennään asiaan.

miksi ei ole selvää Google Adsin hintaa?

kuten edellä mainittiin (ja juuri siksi olemme kirjoittaneet tämän oppaan), ei ole yksinkertaista tai yhden kokoista-sopii kaikkiin kysymyksiin siitä, kuinka paljon Google-mainokset maksavat yrityksesi. Googlen mainoskustannukset voivat vaihdella toimialasi, asiakkaan elinkaaren ja nykyisten trendien (COVID-19) mukaan.,

toimiala

esimerkiksi Yrityspalvelut vertikaalisesti (oikeudellinen, kirjanpito, kiinteistöt jne.) on yksi kilpailukykyisimmistä vertikaaleista Google Ads-mainoksissa, mikä yleensä johtaa kalliimpiin kustannuksiin klikkausta kohti (CPC). Tämä johtuu ammattipalvelualan luonteesta: yksi uusi asiakas voi tuottaa ylöspäin $1k-$10k riippuen liiketoiminnastasi, joten CPC $50 on pieni hinta maksaa kyseisestä asiakkaasta.

toisaalta, yritysten taiteen ja viihteen pystysuora on pienempi CPCs: ään, mutta ne täytyy saavuttaa lisää asiakkaita lyödä, että $1 k-$10k numero.,

asiakkaan elinkaari

sinun on myös otettava huomioon asiakkaan elinkaari. Isompi lippu tarjoukset, se kestää kauemmin potentiaalisten asiakkaiden liikkua päätöksentekoon, ja yrityksesi tarpeisiin pysyä top-of-mielessä, että koko matka—joka voi sisältää useita käyntejä verkkosivuilla, sisällön lataus tai kaksi, osallistuminen webinaariin, ja enemmän—ennen kuin ottaa se viimeinen askel.,

Nykyiset suuntaukset

tietenkin mas kuluttajat ja yritykset muuttaa niiden käyttäytymistä sopeutua, kustannukset käynnissä Google-Mainoksia on vaikuttanut COVID-19 pandemia—joidenkin toimialojen positiivisella tavalla ja toiset, tuhoisa tapa.,

esimerkiksi, vaatetusteollisuus kasvoi tuloksia ja vähentää kustannuksia ruuhka-pandemiaa:

– meidän COVID-19 vertailuarvot post

toisaalta, on tietenkin useita teollisuudenaloja, että oli kova isku pandemian, kuten Matka – & Matkailu -, Perhe – & Yhteisön, ja Internet – & Telcom.,

meidän COVID-19-vertailuarvostamme post

nyt kun sinulla on käsitys joistakin Google Adsin hinnoittelun keskeisistä vaikuttajista, niin mennään teknisempään suuntaan (eli sukelletaan Google Adsin sisäisiin töihin).

miten Googlen mainokset toimivat?

saadaksesi todellisen käsityksen siitä, mitä Google Ads maksaa sinulle, sinun on ensin ymmärrettävä, miten alusta toimii. Ja yksi suurimmista väärinkäsityksistä Google-mainoksissa on se, että eniten rahaa käyttävillä mainostajilla on eniten vaikutusvaltaa., Vaikka isompi mainosbudjetti ei koskaan tee kipeää, Google Ads on itse asiassa tasapuolisempi pelikenttä kuin monet uudet mainostajat tajuavat.

vaikka isompi mainosbudjetti ei koskaan tee kipeää, Google Ads on todellisuudessa tasapuolisempi pelikenttä kuin monet uudet mainostajat tajuavat.

Google Adsin huutokauppa

Google Ads toimii pääosin samalla tavalla kuin huutokauppa. Katsotaanpa, miten tämä prosessi toimii.,

Kun käyttäjä kirjoittaa sanan tai lauseen (tunnetaan hakulauseke) osaksi Google-haku baari, Google sitten näyttää nähdä, jos se kysely sisältää avainsanoja, jotka mainostajat ovat tällä hetkellä tarjouksia. Jos Google Ads-mainostajat kilpailuttavat aktiivisesti jotakin käyttäjän hakukyselyn avainsanoista, alkaa mainoshuutokauppa.

Mainoksen Sijoitus

Google minä sitten laskea jokainen väittäen mainoksen Ad Rank, joka määrittää, onko ja missä mainoksesi sijoitetaan maksettu tulokset-osiossa., Ad Rank lasketaan maksimitarjouksesi ja laatupisteesi mukaan:

laatupisteesi riippuu useista muuttujista, jotka edellyttävät täysin erillistä virkaa. Itse asiassa niitä on useita. Tässä on joitakin niistä, jotka voivat auttaa sinua oppia lisää siitä, miten Google määrittää Laatu Pisteet mainokset:

  • Mitä On Laatu Pisteet ja Miten Se Vaikuttaa PPC?
  • mikä on hyvä arvosana jokaiselle Avainsanatyypille?
  • miten laatupisteet vaikuttavat Kustannuskohtaiseen muuntoon

okay, takaisin Google Adsin huutokauppaan., Kun laatupisteesi ja Mainosarvosi on laskettu, Google käyttää näitä tietoja määrittääkseen, kuinka paljon maksat joka kerta, kun joku napsauttaa jotakin mainoksistasi. Tämä kaava näyttää tältä:

huomaa, miten mainostaja 1 voi maksaa vähemmän kuin mainostaja 4 ja silti saavuttaa korkeamman aseman paremman Laatulukemansa vuoksi? Näin Google Ads toimii pähkinänkuoressa, ja miksi pienen budjetin mainostajat pystyvät mainostamaan yhtä tehokkaasti Googlessa kuin ison budjetin yritykset.,

Kiitos Google-Mainokset huutokaupan algoritmi, pieni-talousarvio yritykset voivat mainostaa yhtä tehokkaasti Google, kuten iso-talousarvio yritykset.

Google Ads—huutokaupan lisämuuttujia

on useita muita muuttujia, jotka vaikuttavat mainokseesi sijoitukseen—ja lopulta mainoksesi kuluminen-mutta maksimitarjous ja laatupisteet ovat tärkeitä tietää., Tässä muutamia (mutta ei varmasti kaikkia) muita tekijöitä, jotka vaikuttavat Mainoksen Sijoitus:

  • Ad merkitystä
  • aloitussivun merkitys ja kokemus
  • Huutokauppa-aika-laatu
  • laitteen, sijainti, ja yhteydessä olevien käyttäjien haut
  • Vaihtoehtoinen hinnoittelu menetelmiä
  • Vaihtoehtoisia mainosmuotoja

Nyt kun olemme kattaa maksullisen haun markkinoinnin perusteet—nimittäin, miten Google-Mainokset huutokauppa toimii ja miten laatupisteet liittyy Mainoksen Sijoitus—katsotaanpa siirtyä seuraavaan osa Google-Mainoksia kustannukset: budjetointi.,

ensimmäinen askel Google Ads-kustannusten pienentämisessä on selvittää, missä kamppailet. Hanki ilmainen Google Ads account audit tänään!

Miten Google Adsin budjetti menee?

yleinen (ja valitettava) skenaario monet uudet Google Ads-käyttäjät huomaavat olevansa siinä, että heidän mainosbudjettinsa menee paljon nopeammin kuin he olivat odottaneet. Nähdä, mitä olet kohdistanut kuukauden saada palanut muutamassa päivässä ei ole vain hämmentävää; se on myös se, mikä saa monet yritykset uskomaan, että Google Ads on kohtuuttoman kallista., Näin ei välttämättä ole; useimmiten se johtuu väärinkäsityksestä siitä, miten Google Ads budjetointi toimii. Tehdään siis ennätys selväksi.

Google Adsin budjetista

yleisesti ottaen Google Ads-budjettia voi ajatella samalla tavalla kuin mitä tahansa muuta budjettia: aloitat ydinluvulla, joka edustaa suurinta osaa budjetistasi, annat sitten hieman liikkumavaraa siinä tapauksessa, että asiat muuttuvat tai jokin menee pieleen. Erityisesti Google Ads-budjetoinnin osalta vankka lähtökohta on budjetointi kampanjakohtaisesti. Aloitetaan päivittäisistä budjeteista.,

erityisesti Google Ads-budjetoinnin osalta vankka lähtökohta on budjetointi kampanjakohtaisesti.

päiväbudjetit

jokaisella Google Ads-kampanjallasi on oma settings-välilehti, jossa voit hallita kunkin kampanjan tiettyjä parametreja muista tililläsi olevista kampanjoista riippumatta. Näin ollen jokaisella kampanjallasi pitäisi olla oma päivittäinen budjetti. Jos olet käynnissä useita kampanjoita samanaikaisesti, varmista priorisoida ne, jotta voit käyttää budjetin viisaasti., Esimerkiksi kampanja a mainonta myydyin tuote voi olla tärkeämpää yrityksesi kuin kampanja B, joka edistää sisältöä mahdollisille asiakkaille yläosassa suppilo. Tässä tapauksessa haluat todennäköisesti jakaa suuremman päiväbudjetin kampanjaan A.

Jos haluat suunnitella kuukausittaisen PPC-budjetin, sinun tarvitsee vain laskea kunkin kampanjan päiväbudjettien jakautuminen ja jakaa varat kunkin kampanjan Prioriteetin mukaan.,

How daily budgets get spended

Let ’s say you have an ad with a CPC of $0,25, and that you’ d like to receive 300 AD clicks per day. Näiden lukujen avulla voit laskea arvioidun päiväbudjetin:

$0,25 x 300 = $75

tässä esimerkissä $0,25 on eniten, että sinulta veloitettaisiin, jos $0,25 on suurin CPC. Todellinen määrä, jonka voit veloittaa klikiltä, voi kuitenkin muuttua kunkin yksittäisen mainoshuutokaupan muuttujien mukaan.Muista vain, että jos asetat CPC: n enimmäismääräksi 0 dollaria.,25, et koskaan maksa enemmän kuin että klikkauksella, mutta voit päätyä maksamaan vähemmän.

muista vain, että jos asetat suurimman CPC: n 0,25 dollariin, et koskaan maksa enempää klikkauksesta, mutta saatat päätyä maksamaan vähemmän.

kuulostaa riittävän yksinkertaiselta, eikö? No, ei. On olemassa useita muuttujia, miten Google Ads budjetti saa käyttää.

mitkä muut tekijät vaikuttavat Google-Mainoksiini?,

Aivan kuten heidän ovat tekijöitä, jotka vaikuttavat laatupisteet, joka vaikuttaa Mainoksen Sijoitus, joka vaikuttaa sinun cost per click, on olemassa tekijöitä, jotka vaikuttavat siihen, miten budjetti tulee käytettyä.

Dayparting

tunnetaan Myös nimellä ad aikataulutus, dayparting on käytäntö, jossa täsmennetään, milloin haluat mainostesi näkyvän mahdollisille asiakkaille. Vaikka mainoksesi joutuvat vielä käymään läpi mainoshuutokauppaprosessin, voit kertoa Googlelle, milloin haluat mainoksesi näytettävän.,

Tämä on erityisen hyödyllistä paikallisille yrityksille, jotka haluavat houkutella asiakkaita fyysisen sijainnin kautta mainoksia. Jos pyörität leipomoa, joka sulkeutuu esimerkiksi kello 19, et välttämättä halua, että mainoksiasi näytetään normaalin työajan ulkopuolella. Vaihtoehtoisesti voit määrittää, että mainoksesi toimivat jatkuvasti koko päivän ajan, mutta jakaa suuremman osan päivittäisestä budjetistasi tunneiksi, joiden aikana haluat lisätä näkyvyyttä.

lisätietoja päivänpartingista ja mainosaikataulusta löydät tästä oppaasta.,

Dayparting on erityisen hyödyllistä paikallisille yrityksille, jotka haluavat houkutella asiakkaita vain fyysisen sijainnin aikana heidän toiminta tuntia.

Geotargeting

aivan kuten voit osoittaa enemmän Google Ads-budjetistasi tiettyinä vuorokaudenaikoina, voit myös käyttää enemmän budjetistasi tietyille maantieteellisille alueille. Tämä tekniikka tunnetaan nimellä geotargeting.

Geotargeting mahdollistaa mainosten näyttämisen priorisoimisen tietyiltä alueilta tuleviin hakuihin., Nämä alueet voivat olla yhtä suuria kuin valtio tai maakunta, tai niin pieni kuin kolmen korttelin säteellä myymälästäsi.

Google Ads geotargeting voi olla erinomainen tapa hyödyntää kasvavia mobiililiikenteen trendejä ja nykypäivän kuluttajien ostotottumuksia, ja se voi vaikuttaa siihen, miten osoitat päivittäisen mainosbudjettisi. Voit esimerkiksi haluta, että mainoksesi näkyvät asiaankuuluvien hakujen rinnalla tietyssä valtiossa, mutta voit myös osoittaa enemmän budjettia tietyssä kaupungissa tai jopa naapurustossa tehtäviin hakuihin.

lisätietoja geotargetoinnista ja paikallisesta PPC: stä on tässä oppaassa.,

Google Ads geotargeting on erinomainen tapa hyödyntää nykypäivän kuluttajien kasvavia mobiili-ja verkkokauppatottumuksia.

Laitteen kohdistaminen

Pitkään poissa ovat ajat, jolloin näkymät etsinyt yksinomaan työpöydän selaimissa. Nykyään kuluttajat etsivät verkossa useita laitteita (usein samaan aikaan), mikä tarkoittaa, että sinun täytyy kiinnittää huomiota siihen, mistä arvokkaimmat johtolangat ovat peräisin. Tässä kohtaa laitteen kohdistaminen tulee kuvaan mukaan.,

sanotaan, että haluat esiintyä tuloksissa sekä pöytäkoneiden että mobiilihakujen äärellä, mutta että mobiililiikenne on sinulle arvokkaampaa. Voit määrittää, että osa budjetistasi käytetään työpöydälle, mutta suurempi osa kohdennetaan mobiililaitteille. Saatat jopa haluta käyttää enemmän rahaa tietyntyyppisten mobiililaitteiden liikenteeseen riippuen siitä, mitä mainostat tai mainoksestasi.,

asetetaan päivittäinen budjetti ja ymmärtää, miten se on tyhjentynyt ovat kaikkein tärkeitä näkökohtia budjetointi PPC, mutta kannattaa olla tietoinen siitä, kuinka kehittynyt kohdistusvaihtoehdot voi vaikuttaa mainoksen viettää.

Google Adsin hinnoittelu: kuinka paljon tyypillinen klikkaus maksaa Googlen mainoksissa?

Kun tiedät, miten Google-Mainoksia prosessi toimii ja miten asettaa budjetti, on järkevää, että seuraava kysymys on, ”Kuinka paljon tyypillinen click maksaa?”Yllättävää kyllä, vastaus on monimutkainen. Mutta me hajotamme sen.,

keskeinen vaikutus Google Adsin hinnoitteluun: asiasanat

jollain tavalla voi ajatella PPC-mainontaa suunnilleen samalla tavalla kuin perinteistä printtimainontaa; luulisi käyttävänsä enemmän kiiltävään kokosivun mainokseen kansallisessa lehdessä kuin paikallisen sanomalehden luokiteltuun mainokseen. Digitaalisessa markkinoinnissa hinnoitteluun ei kuitenkaan vaikuta mainoksen muoto, vaan sen kaupallinen tarkoitus ja kilpailu tarjoamistasi avainsanoista., Jotkut avainsanat ovat huomattavasti kalliimpia tehdä tarjouksia kuin toiset, riippuen siitä, kuinka kilpailukykyinen markkinat ovat, ja on tärkeää toteuttaa tämä ennen PPC-kampanjan käynnistämistä.

digitaalinen markkinointi, hinnoittelu ei vaikuta muodossa mainoksia, vaan kaupallisen tarkoituksen ja kilpailu avainsanoja, ne ovat tarjouksia.

superkilpailukykyisillä markkinoilla, kuten oikeudellisilla ja kirjanpidollisilla, klikkaukset voivat saada paljon kalliimpia kuin keskimäärin 1-2 dollaria., Katsotaanpa joitakin avainsanojen vertailuarvoja Google Ads antaa sinulle käsityksen siitä, kuinka paljon klikkaus voi maksaa yrityksesi.

mikä on keskimääräinen CPC Googlen mainoksissa?

Jos otat keskimääräiset CPC: t kaikissa erityyppisissä yrityksissä ja avainsanoissa Yhdysvalloissa, keskimääräinen CPC Google Adsissa on 1-2 dollaria. Se on hakuverkossa. Googlen Näyttöverkossa klikkaukset ovat yleensä halvempia, keskimäärin alle $1.

superkilpailukykyisillä markkinoilla klikkaukset voivat kuitenkin saada paljon hintavamman., Katsotaanpa joitakin kalleimmista avainsanoista Google Ads ja Bing antaa sinulle käsityksen siitä, kuinka paljon klikkaus voi maksaa, jos sinulla on syvä taskut.

mitkä ovat Googlen mainosten kalleimmat avainsanat?

koska Google omistaa suurimman maksullisen hakualustan, keskitymme ensin Googlen mainoksiin.

alla listatut ovat Googlen mainosten kalleimmat avainsanaluokat ja kunkin keskimääräinen klikkauskustannus., On syytä huomata, että nämä ovat avainsanan, luokat, ei todellinen avainsanat itse—joissakin tapauksissa, CPCs: n avainsanoja kunkin luokan sisällä voi olla suurempi kuin keskimäärin totesi:

Voit tarkistaa koko infographic ja oppia menetelmiä takana tiedot täällä.

sitten tehtiin toinen raportti muutamaa vuotta myöhemmin. Tulokset olivat samanlaisia, mutta näimme joitakin uusia erittäin kalliita avainsana markkinaraon luettelossa, ja myös että keskimääräinen CPC: n (yllättävää) oli noussut. Voit katsoa listan 25 kalleimmasta avainsanasta täältä.,

Mitkä ovat kaikkein kalliita avainsanoja Bing Ads?

koska Bingin markkinaosuus kasvaa, päätimme tehdä samanlaisen tutkimuksen löytääksemme Bing Adsin kalleimmat avainsanat.

alla on kallein avainsanan, luokat Bing Mainokset, sekä keskimääräinen kustannus-per-click kutakin:

Voit nähdä koko infographic ja luokka erittely täällä.,

tietenkin nämä ovat vain joitakin satoja tuhansia avainsanoja, joita yritykset ympäri maailmaa ovat hinnoittelu ja kustannukset voivat vaihdella suuresti riippuen monista tekijöistä. Vaikka olet alalla, jolla on korkeat keskimääräiset kustannukset-per-click, kuten vakuutus-tai lakipalvelut, se ei välttämättä tarkoita, sinun on pakko maksaa nämä summat jokaisesta klikkauksesta mainoksen.

Kaiken kaikkiaan keskimääräinen CPC avainsanoja kaikilla toimialoilla tyypillisesti vaihtelee välillä $1-2—huomattavasti vähemmän kuin keskiarvot Google-Mainoksia ja Bing edellä luetellut.,

lisäksi on tärkeää ottaa ROI huomioon. Näillä toimialoilla on varaa korkeisiin CPC: hen, koska asiakkaan keskimääräinen elinikä on niin korkea.

mikä on pitkähäntäisten avainsanojen kustannus / Klikkaus?

ihmiset joskus haluavat osoittaa grand, show-pysäyttävä avainsana luokat edellä lopullisena esimerkkinä siitä, kuinka kallista PPC voi olla. Todellisuus on kuitenkin se, että nämä avainsanakategoriat muodostavat vain pienen osan kokonaishakumääristä. Pitkähäntäiset avainsanat itse asiassa muodostavat suurimman osan Verkkohauista.,

Let ’ s ottaa toisen tarkastella-luettelosta Bing Mainokset edellä. Katso avainsanaluokka ”tuholaistorjuja”? Tämän luokan CPC on keskimäärin $44.66. Vaikka jotkut käyttäjät voivat todellakin tehdä haun ”tuholaistorjuja”, jos he huomaavat, että heidän talonsa on täynnä tuholaisia, muut käyttäjät voivat valita toisenlaisen lähestymistavan—joka tuottaa mahdollisuuksia älykkään mainostajan.

Mitä jos joku teki etsinnän pitkähäntäiseen kyselyyn, ”miten muurahaiset saadaan pois keittiöstäni”?, He voisivat etsiä tee-se-itse-neuvoja siitä, miten päästä eroon keittiöstään muurahaisista, mutta he voivat myös olla avoimia näkemään tuholaistorjujan mainoksen (ja jos olet joskus yrittänyt pitää muurahaiset poissa keittiöstä, tästä skenaariosta tulee yhtäkkiä paljon uskottavampi).

Tämä on sellainen mahdollisuus, jonka pitkähäntäinen avainsanojen kohdentaminen esittää mainostajille. Sen lisäksi, että jopa valtaosa hakujen, pitkän hännän avainsanoja ovat myös usein huomattavasti halvempaa kuin lyhyempi avainsana-rikas kyselyt ja voi on niin paljon —jos ei enemmän—kaupallista tarkoitusta.,

voit oppia lisää tästä pitkän hännän avainsanojen oppaasta.

kuinka paljon tyypilliset yritykset käyttävät Googlen mainoksiin?

Yleensä, kun joku on kysynyt, että keskimääräinen kustannus-per-click-a PPC-mainosta, seuraava kysymys on, kuinka paljon ”tyypillinen” yritykset käyttävät Google-Mainokset osana suurempia online-markkinoinnin kustannukset. Valitettavasti tämä on toinen kysymys ilman helppoa vastausta. Se ei kuitenkaan tarkoita, ettenkö voisi kertoa hieman enemmän siitä, kuinka paljon ”tyypillinen” yritys kuluttaa maksulliseen hakuun. Ensinnäkin meidän on tarkasteltava kulutustietoja toimialoittain.,

Jos katsot keskimääräinen CPC tiedot edellä, voit nähdä, että viisi kilpailukykyisin ehdot löytyvät vakuutus -, online-koulutus, markkinointi & mainonta, oikeudelliset ja internet – & telcom.,

Image source

WordStream teki vastaavanlaisen tutkimuksen useita vuosia sitten ja tuolloin viisi parasta spenderiä olivat finance & insurance, retailers & General merchandise, travel div id=”ba7ab142cc”>turismi, työpaikat &koulutus ja koti & puutarha., Tarkastellessamme näiden ja muiden alan vertikaalien kokonaismenoja näimme myös, että avainsanaluokan keskimääräisen CPC: n ja alan kokonaismenojen välillä oli jonkin verran päällekkäisyyttä. Koko tutkimuksen tarinan ja tulokset näet täältä.

kuten näet, vakuutus -, verkko-opetus-ja markkinointiyhtiöt & Mainosala käyttää kuukaudessa eniten Google-mainoksiin, joiden vakuutukset ovat kärjessä leveällä marginaalilla. Yksittäiset yritykset näillä aloilla käyttävät usein 40-50 miljoonaa dollaria vuodessa Google-mainoksiin!, Tämä ei tietenkään ole ihan relevanttia tietoa would-be-mainostajalle, joka on vielä aidalla Google-mainoksista. Nämä ovat suuria tuotemerkkejä, jotka eivät juurikaan muistuta pieniä yrityksiä pienemmillä budjeteilla, kuten (mahdollisesti) sinun. Mikä on tärkeää tietää, että sinun ei tarvitse viettää miljoonia Google-Mainoksia, jotta se toimisi yrityksesi.

paljonko pienyritykset käyttävät Googlen mainoksiin?

tähän kysymykseen vastataksemme kysyimme yhdeltä Wordstreamin Asiakasmenestysjohtajista, kuinka paljon keskimääräinen WordStream-asiakas kuluttaa PPC: hen kuukaudessa., Kuten arvata saattaa, summa, että asiakkaamme viettää PPC vaihtelee suuresti. Jotkut, kuten pienyritykset, käyttävät noin 1 000 dollaria kuukaudessa, kun taas toiset, kuten PPC: n hallintotoimistot, käyttävät yli 30 000 dollaria kuukaudessa.

kun otat koko Wordstreamin asiakaskunnan—aivan pienimmästä mom-and-pop-kaupasta keskikokoiseen PPC-toimistoon—saat keskimäärin 9 813 dollaria kuukaudessa PPC-mainontaan.

se on vielä aika laaja kirjo, mutta specturmiin voi ainakin suunnata sen suhteen, mihin sortuu.

mitä muita kustannuksia Google-mainoksista aiheutuu?,

mainosbudjettisi on aina suurin, suorin Google Ads-kampanjoihin liittyvä kustannus. Kuitenkin, vaikka mainosbudjetti on tärkeä, se ei välttämättä ole kaikki ja loppu-kaikki maksettu haku ponnisteluja. On olemassa muita mahdollisia kustannuksia sinun täytyy harkita, riippuen yrityksesi, markkinoinnin tavoitteet, ja yksilöllinen tilanne.

Virastokustannukset

jotkut pienyritykset päättävät, että virasto hoitaa heidän PPC-työnsä. Tämä lähestymistapa tarjoaa useita etuja, kuten minimaalinen henkilökohtainen investointi aikaa ja vaivaa todella hallintaan PPC tilin., Virastot voivat myös ylpeillä useiden vuosien kokemuksella PPC-tilien hallinnasta, mikä tekee niistä luotettavia kumppaneita, jotka voivat tarjota asiantuntija-apua ja ohjausta.

virastot eivät kuitenkaan tule halvalla. Pienetkin putiikkitoimistot ottavat prosenttiosuuden mainoksestasi ROI: sta riippumatta. Jotkut virastot voivat taata kynnysarvon ROI, kun taas toiset eivät. viraston leikkaukset ovat tyypillisesti noin 10% merkki, vaikka tämä vaihtelee virastosta toiseen.

virastoa valitessa on paljon muutakin kuin hinta.,

– Tietysti se on viraston etujen mukaista tuloksia (vähentää vaihtuvuus ja säilyttää asiakkaita), mutta vaikka mainokset eivät aiheuta mitään tuloksia, sinun täytyy silti poni ja maksaa virasto, ellei se ole nimenomaisesti toisin mainita sopimuksessa.

PPC management software

Google Ads on loistava mainosalusta. Se tarjoaa mainostajille mahdollisuuden hallita tiliensä tarkkoja muuttujia ja voi olla äärettömän voimakas oikeissa käsissä., Suurin valitus, jonka kuulemme asiakkailtamme, on se, että kaiken valtansa puolesta Google—mainokset voivat olla pelottavia-etenkin uusille mainostajille. Siksi monet yritykset valitsevat käyttää PPC hallintaohjelmisto hallita ja optimoida Google Ads-tilin.

jotkut yritysten omistajat päättävät hallinnoida PPC-tilejään manuaalisesti, ja saan sen. Ajat ovat kovat, ja jokainen penni ratkaisee., Kuitenkin, jos olet kiire tai et ole varma mitä olet tekemässä (tai molemmat), investoimalla PPC management-ohjelmisto on hyvä tapa säästää aikaa, vähentää kalliita virheitä, ja saada todella käynnissä yrityksesi.

PPC-ohjelmisto (kuten WordStream Advisor) on tyypillisesti lisensoitu eikä ostettu. Tämä tarkoittaa, että jos haluat käyttää ohjelmistoa hallita ja automatisoida legwork teidän Mainoksia Google-tilin, sinun täytyy tekijä tilaus maksaa., WordStream tarjoaa kuusi – ja 12-kuukauden sopimukset sekä vuosittain prepaid vaihtoehto, joka tekee budjetointi PPC-ohjelmisto helppoa—mutta jos katsot toisella alustalla, varmista, että ymmärrät ehdot sopimuksen ennen kuin allekirjoittaa mitään.

Key takeaways ymmärrystä Google-Mainoksia kustannukset

Olemme käsitelleet paljon tässä oppaassa käydään läpi keskeisiä noutoruokapaikkoja, että voit käyttää orient itseäsi siitä, mitä et voisi käyttää Google-Mainoksia.,

  • ennen kuin edes pääsee laskelmiin, Google-mainonnan kustannukset liiketoiminnalle riippuvat sen toimialasta, asiakkaan elinkaaresta ja ajankohtaisista kuluttajatrendeistä.
  • Google Ads perustuu huutokauppajärjestelmään, joka palkitsee laadukkaita mainoksia pienemmillä kustannuksilla ja paremmalla mainosten sijoittelulla.
  • voit valvoa tarkasti, miten Google Ads-budjetissasi käytetään taktiikoita, kuten mainosten aikataulutusta, geotargetointia ja laitteen kohdistamista.
  • Google Adsin keskimääräinen klikkauskustannus on 1-2 dollaria hakuverkossa.,
  • Näyttöverkon keskimääräinen CPC on alle $1.
  • Googlen mainosten ja Bing-mainosten kalleimmat avainsanat maksavat vähintään 50 dollaria klikkausta kohden. Nämä ovat yleensä erittäin kilpailukykyisiä avainsanoja teollisuudenaloilla, joilla on korkeat asiakkaiden eliniän arvot, kuten laki ja vakuutus.
  • jättikauppiaat voivat käyttää Google Adsin maksulliseen hakuun jopa 50 miljoonaa dollaria vuodessa.
  • Keskiverto WordStream client (small – to mid-size business) viettää missä tahansa 1 000-10 000 dollaria kuukaudessa Google paid-hakukampanjoissaan. Se tekee 12 000-120 000 dollaria vuodessa.,

sopiiko Googlen mainosten hinta sinulle?

Leave a Comment