Faktoja Sininen Nenä ja Punainen Nenä Aumata Bulla

Adrienne on sertifioitu koiran kouluttaja, käyttäytyminen konsultti, entinen eläinlääkärin avustaja, ja kirjailija Aivojen Koulutusta Koirille.

Sininen Nenä Pit Bull Vs. Punainen Nenä Aumata bulla

Ero sininen nenä pit bull ja punainen nenä aumata bulla.,

Termi ”Pit Bull” Viittaa Useita Rotuja

Kun ajattelet sanaa pit bull, ajattelet tiettyä rotua? Kävi ilmi, että Pitbull ei oikeastaan ole koirarotu sinänsä, vaan termi, jota käytetään löyhästi kuvaamaan tiettyä koiratyyppiä. Kuitenkin, sana pit bull ja ihmiset antavat erilaisia vastauksia riippuen siitä, keneltä kysyy!

Jos kysyt yleinen termi käytetään usein epämääräisesti kuvata koiria, jotka jakavat samanlaisia ominaisuuksia, kuten lihasten, tanakka runko ja karkea pää., Jos kysyt toimittajia, termiä käytetään kuvaamaan kaikki suuri ilkeä koira, joka päätyy vahingoittamaan ketään ja tulee arvoinen löi paikallisen sanomalehden otsikko. Jos kysyt tavalliselta koiranomistajalta, vastaukset voivat vaihdella suuresti. Jopa asiantuntijat toisinaan on vaikea määritellä, mitä pit bull todella on, koska termi on ollut vahvasti sekava ja sen todellinen merkitys on edelleen peitossa epäselvyyttä.

Kaikki tämä epämääräisyys yli termin on luonut aivan hämmennystä, niin paljon, että monet koirarodut ja jopa rakit ovat mislabeled kuten pit bulls!, Saadakseen käsityksen ajatuksesta, voit kokeilla ”löydä Pitbull” – testiä verkossa. Se kuvaa kymmeniä koiria, jotka ovat usein hämmentyneitä pitbulliksi. Jos annat testin yrittää, älä pahastu, jos unohdat; lukemattomat ihmiset vaativat useita yrityksiä saada se oikein!

Mitkä ovat aumata bulla?,

Termi ”Pit Bull” On Ryhmä Koiria,

Jotta asiat entistä monimutkaisemman, termi pit bull oli käytetty kuvaamaan virallisen koirarodut, erityisesti Amerikan Pit Bull Terrieri (APBT) usein yhdessä amerikanstaffordshirenterrieri (AST) ja staffordshirenbullterrieri (SBT). Ja tehdäkseen asioista vielä hämmentävämpiä, jotkut muut lisäävät myös Amerikanbulldoggin ”Pitbull” – koirarotukategoriaan!

selvyyden vuoksi termiä ”Pitbull” käytetään kuvaamaan tietyntyyppistä koiraa., Aivan kuten termiä ”hound” käytetään kuvaamaan rotuja hound luokka kuten beagle, bloodhound, ja basset hound. Termi ’setter’ on käytetty kuvaamaan rotujen sisällä setteri luokka kuten englanninsetteri, gordoninsetteri, Irlannin punainen ja valkoinen setteri ja irlanninsetteri. Mutta sitten, jos kysytään tarkalleen, millainen Pitbull? Sitten voidaan mennä tarkemmin yksityiskohtiin ja antaa tarkka rodun nimi sisällä pit bull Luokka.

mitä termi Pitbull oikeasti tarkoittaa? Termi pit bull juontaa juurensa ikivanhoista verisistä karhujen ja härkien syönnin lajeista., Näissä verinen urheilu, koirat, jotka ovat peräisin Bull ja Terrieri, taistelevat koira kehittyi 1800-luvulla, joutuivat kohtaamaan näitä eläimiä kuoppaan taistelevat piiri viihde tarkoituksiin. Vuotta myöhemmin, kun nämä verinen urheilu oli lopulta kiellettiin isossa-Britanniassa vuonna 1835, nämä koirat olivat sitten käyttöön yhdysvalloissa englanti maahanmuuttajat, jotka työllistivät heidän tiloillaan. Ennen vanhaan turkin väri ja nenän väri olivat luultavasti vähiten tärkeä asia., Tärkeintä on se, että nämä koirat pystyivät kunnostautumaan siinä, mihin niitä kasvatettiin ja ottamaan tiettyjä tehtäviä hoitaakseen.

Pikemminkin kuin tiettyyn rotu, pit bull on enemmän yleinen termi kuvaamaan ryhmä koiria, joilla on samanlaiset ominaisuudet — paljon kuin on ”ajokoira” ja ”terrieri” — ja se kattaa molemmat seokset ja puhdasrotuiset koirat.,

— Lisa Peterson, tiedottaja American Kennel Club

Kuva sininen nenä pit bull

Sininen Pit Bulls Ovat Pit Sonnien Kanssa Sininen Nenään

oletko miettinyt, mitä bluenose pitbull on? Tässä muutamia mielenkiintoisia Blue nose pit bull faktoja., Jos et ole huomannut, keskimääräinen nenä väri useimmat koirarodut on musta; kuitenkin bluenosed pit bull, väri nenä on nahkaa (ihon) aivan kuten nimikin kertoo, on sininen. Tässä tulee yllätyksen elementti: kuulemastasi huolimatta sininenäinen Pitbull ei ole täysin erillinen koirarotu, se on yksinkertaisesti Pitbull, jolla sattuu olemaan sininen nenä.

sininenisessä pitbullissa on useimmiten ”sininen takki”.,”No niin, ennen kuin hämmentyä siitä, mitä tämä tarkoittaa, kun sanomme, sininen, se ei ole kuin electric blue tai Smurffiina sininen ajattelee, kun ajattelee värejä. Se on hieman erilainen kuin tavanomainen sininen väri käytetään, kun koira maailmassa, se on enemmän kuin harmahtava väri vaihtelee valon hopea syvä puuhiiltä.

koirien sininen turkin väri johtuu mustan värin laimentumisesta. Jotta pentu saa sinisen turkin värin, sen on tultava vanhemmilta, jotka ovat resessiivisen laimennusgeenin kantajia., Mitä tämä merkitsee on, että kasvattajat tarkoituksella jalostukseen sininen takki värejä tulee käyttää kapea geenipooli koiria, enimmäkseen rajan koirat, jotka ovat läheistä sukua geneettisesti (eli linebreeding tai sisäsiitos.) Geneettisten häiriöiden ehkäisemiseksi on erittäin tärkeää, että saat nämä koirat kasvattajalta, joka on asiantuntija siinä, mitä tekee.

lisäksi kannattaa huomioida, että tutkimusten mukaan sinitakit ovat alttiita iho-ongelmille., Tämän seurauksena jotkut kasvattajat ryhtyvät julkiseen valistukseen kertoakseen ihmisille näistä laimennettuihin takkeihin liittyvistä seurauksista.

laimennettua väriä (keltainen ja sininen) on turkki ja iho-ongelmia, ja siellä on ton saatavilla olevat tiedot niistä.,

— Teri Dickinson, DVM

Kuva Sininen nenä pit bull pentu

Sininen Nenä Aumata Bulla Eivät ole Harvinaisia

Huomaa, että pit bull sininen nenä ei merkitse että se tulee mitään harvinaisia linjaa ja se ei myöskään ole merkki siitä, että hän on jäsenenä eri tyyppi puhdasrotuinen terrieri rotu. Voit itse asiassa helposti nähdä paljon pit bulls ”sininen nenä” värejä.,

tulevat ajatelleeksi sitä; ei niitä mainostaisi kovin moni kasvattaja, jos ne olisivat todella harvinaisia! Itse asiassa uskotaan, että ne kasvattajat kertoo, että sininen nenä pit bulls ovat erityisen harvinaisia tekevät niin, jotta voidaan lisätä arvoa niiden pit sonnien ja pakottaa sinut maksamaan enemmän heille!

Tietoja Real Pit Bull verkkosivuilla osoittaa, että häikäilemättömät kasvattajia, jotka vain keskittyä tuottamaan ”erityinen” sininen takki väri ”harvinainen” sininen nenä, on lähes mitään huomiota luonne ja terveys., Jalostus vain tiettyä turkin väriä varten vähällä muiden tekijöiden suhteen on huono kasvatustapa.

Toinen asia harkita on se, että jotkut kasvattajat, innokas tehdä nopeasti rahaa, alkoi ylittää American Staffordshire Terrierit American pit bull terrierit toiveita saavuttaa ”harvinainen” blue coat väri sen mukana sininen nenä., Joten, jos huomaat, sininen pit bulls, joka kuljettaa liioiteltuja ominaisuuksia, kuten massiivinen elinten, karkea päät, leveä rinta, ja raskas luusto, olet todennäköisesti katsomalla näiden ristit, koirat tunnetaan nimellä ”Amerikan kiusaajat” jonka mukaan United Kennel Club, ovat yksinkertaisesti Amerikan Pit Bull Terrieri ”sekoitettu varastossa muilta bull rodut.”Suorasukaisemmin sanottuna ne ovat yksinkertaisesti huonosti kasvatettuja amerikkalaisia Pitbull-terriereitä.

kaikki sininenän pitbullien kasvattajat eivät kuitenkaan ole roistoja., Varmasti, jos ne mainostaa niitä harvinaisia tai pyytää lisähintaa, tämä on iso punainen lippu, mutta joskus on aito kasvattajia, jotka kiinnittää enemmän huomiota tuottavat sininen kalvopäällysteinen yksilöitä, jotka ovat terveitä ja vakaa temperamentti. Yhteenvetona, sinun täytyy laittaa koiran temperamentti ja terveys yläpuolella takki tai nenä väri.

mielenkiintoinen fakta: tiesitkö, että termi ”Sininen Himo” keksittiin viime vuosina, koska niiden suuri kysyntä ja siihen liittyvä korkea hintalappuja blue-nosed pit bulls?,

Faktoja Sininen Nenä Aumata Bulla

Kuva punainen nenä aumata bulla,

Entä Punainen Nenä Aumata Bulla?

Haluatko mielenkiintoisia Red nose pit bull-faktoja? Tässä niitä on. Raportit osoittavat, että Red Nose Pit Bull ja Blue Nose Pit Bull ovat suosituimpia Pitbull ” ihmiset etsivät joka päivä., Nyt täällä on iso fakta: se on väärin tehdä lausuntoja, kuten ”koirani on sininen nenä pit bull tyyppi” tai ”punainen-solmun tyyppi” vain, koska se olisi väärin sanoa, ”Minun keltainen Labradorinnoutaja on musta-nenä tyyppi,” koska puhumme vain väri!

Niin punainen nenä aumata bulla on vain pit bull, joka tapahtuu on punainen nenä, se ei ole eri koirarotu, ja sellaisena se ei ole harvinaista tai kallista, kuten jotkut häikäilemättömät jalostajien ehkä ihmiset haluavat uskoa! Termi punanenä ja sininenä ovat siis suurimmaksi osaksi takapihan kasvattajatermejä., Nykyään pit bulls, jonka punainen takki vaihtelee syvänpunaisesta vaaleaan hunajanpunaiseen, ovat hyvin suosittuja, ja niin on myös siihen liittyvä punainen nenä.

nyt, täällä asiat menevät vielä sekavammiksi! Olet ehkä kuullut Red nose pit bull, joka on peräisin verenperintöä: Old family red nose” (Ofrn) Irlannin. Kyseessä olivat tiukkaan sukuun kuuluvat koirat, jotka olivat usein sisäsiittoisia ja jotka kunnostautuivat kuopassa. Näitä koiria ei tarkoituksella kasvatettu väriksi, vaan niiden pelillisyyden vuoksi., Se vain tapahtui, että koska he olivat geneettisesti lähellä, tämä oli helppo siirtää tiettyjä piirteitä–ja niin tuli punainen takki, punaiset huulet, punaiset kynnet, punainen tai keltainen silmät, ja punainen nenä. William J. Lightner ja Con Feeley olivat kasvattajia, jotka työskentelivät kovasti tämän sukujuuren parissa.

hype ”red nose” pit Bullsista on siis saattanut olla peräisin Vanhasta Red Nose dogs-suvun sukujuuresta Irlannista. Häikäilemättömät kasvattajia voi olla alkoi kutsua tahansa pitbullin kanssa punainen nenä kuin ”punainen nenä” tekee ihmiset uskovat, että he olivat eri rotua ja erityisen harvinaisia., Vaikka Pitbull-koiralla on punainen nenä, se ei tarkoita, että se olisi peräisin vanhasta perhekannasta!

Bottom Line

Pit Sonnit tulevat lähes kaikissa väreissä, joka on geneettisesti mahdollista koirilla. Jotkut värit ovat yleisempiä (esimerkiksi brindle tai fawn); joitakin värejä et näe yhtä usein (kuten täplikäs tai musta ja rusketus)., Yksi asia on kuitenkin varma: sininen ja punainen laskelmoiva koirat EIVÄT kuulu ”harvinaisten” – luokkaan

— Mary Harwelik /Oikea Pit Bull

Punainen nenä pitbull vs. sininen nenä pit bull

Tiedä, että olemme tutkineet joitakin sininen nenä pit bull tosiasiat ja jotkut punainen nenä aumata bulla tosiasiat, täällä on bottom line., Jos me katsomme pidemmälle turkin väri ja nenä väri, meidän on tunnustettava, että pit bulls, ovatko ne American Pit Bull Terrieri (APBT), amerikanstaffordshirenterrieri (AST) tai staffordshirenbullterrieri (SBT) ovat kaikki kauniita koiria ja ovat korvaamattomia, koska ne ovat ainutlaatuisia omalla tavallaan.

Pit bulls ovat rakastavia olentoja, jotka ovat uskollisia ja rakastavat suihku niiden omistajat rakkautta ja hellyyttä ja nenä väri tai takki väri lopulta pelaa pieni rooli tässä. Nenänväriä rotu ei tee.,

© 2016 Adrienne Farricelli

Cyrus 16. elokuuta 2020 mennessä:

Jos haluat tietää todellista historiaa tämän rodun, tarkista entrys ja UKC ja ADBA tästä rodusta tai lukea kirjaa Richard F Stratton: totuus amerikan pitbull terrieri. Richard stratton on lähteistä sellaisia ihmisiä, jotka käsittelevät tätä lajia yli 50 vuotta ja selittää koko eroa rodun ja muut vastaavat rodut., ja taas, media, ihmiset, jotka dont tiedä, rodun tai jopa amstaff omistajat usein sanovat, että theyr koira on pitbull tai ryhmän koirat ovat pitbulls, mutta se ei ole totta, on vain yksi todellinen rotu tämä nimi ja sen hyväksynyt 2 iso yhdistysten kanssa tarkka nimi ja jopa rotumääritelmät, missä u tarkkaan, voi nähdä eroa staffordshiren bull ja american stafford.

Cyrus 16. elokuuta 2020 mennessä:

Pahoillani, mutta sinun completly epäonnistui tutkimiseen tästä ja käyttää sanaa Pitbull, koska media käyttää sitä., Jokainen TODELLINEN Pitbull kasvattaja olisi huutaa ylös haudastaan, jos he lukevat tämän artikkelin, samalla u mainita akc useita kertoja ja katso teidän tietoa niitä ja sanoa, että ihmisten pitäisi kysyä akc tästä asiasta myös. akc on paska yhdistys, joka ei koskaan hyväksynyt rotu APBT. Sen UKC joka hyväksyi rodun vuonna 1896 ja ADBA vuonna 1904. Todellinen amerikan pitbull terrieri on todellakin kasvattaa oman ja kyllä on ero amstaff ja apbt., jos et voi lukea historia -, tutkimus-ero ja vielä väittävät, että sininen koirat ovat pitbulls liian, ota lopettaa uransa toimittajana ja lopettavat roskaa tähän maailmaan. GameDog linjat ovat todellisia apbt ja amstaff oli rotu tunnistamatta gameness tämän koirien. Sinun pitäisi definetley katsella joitakin muita resursseja sen sijaan, väittäen, että AKC (joka hyväksyttiin vain amstaff vuonna 1936 rotu) on selvää, että on vain yksi rotu.,

Jopa siniset koirat eivät OLE pitbulls, colby itse sanoitte, hän näki hänen life 2 todellinen sininen pitbulls ja sininen on väri, joka tulee ulos laimenna geneettinen virhe, joka aiheuttaa hiustenlähtö. yksikään vakava kasvattaja ei kasvattaisi sairaita koiria vain tämän väritrendin takia. Historian todellinen amerikan pitbull terrieri on siellä ja siellä on myös historiaa amerikan staffordshiren terrieri, joka tuli ulos amerikan pitbull terrieri (eri rotua maalia, isompi, enemmän lihaksia, lihakkuuden ja koirat)., mutta todelliset amerikkalaiset pitbull-linjat ovat yhä olemassa, ja ADBA on ainoa lähde saada ne vanhat linjat. Lopettakaa paskanjauhaminen ja käyttäkää media pitbull slangia.

Meredith 22. kesäkuuta 2020:

Adrienne,

– en usko, että huomaat mitään tosiasioihin perustuvaa tietoa tästä ottaen huomioon, että se tuntuu lähinnä henkilökohtaisen mielipiteen asia. Ja se, mitä MrHat sanoo, on hölynpölyä.

minä vain meni UKC ja katseli ylös ABPT standardi ja se sanoo: ”United Kennel Club oli ensimmäinen, rekisterin tunnista Amerikan Pit Bull Terrieri. UKC: n perustaja C. Z., Bennett antoi UKC: n rekisterinumeron 1 omalle APBT: lleen, Bennettin sormukseen, vuonna 1898.”Se on AKC

Miten voimme luottaa ihmisten lausuntoja sellaisenaan? Tämä on niin hämmentävää! Minua ei edes huvita päästä sinne ja miettiä asioita, sillä mitä enemmän luen, sitä hullummalta se tuntuu. Kaiken kaikkiaan uskon, että kaikilla on oikeus mielipiteeseensä tämän termin käytöstä.

Adrienne Farricelli (kirjoittaja) kesäkuuta 22, 2020:

MrHat620, arvostan aikaasi kommentoimalla, mutta meiltä puuttuu yhä aito lähteistä varmuuskopioida nämä tosiasiat.,”Vaikuttaa siltä, että termi Pitbull on sekava ja vaihtelee sen mukaan, keneltä kysyy. Henkilökohtaisesti olen taipuvainen uskomaan, selvitys lainattu Lisa Peterson, tiedottaja American Kennel Club, jossa todetaan, ”Pikemminkin kuin tiettyyn rotu, pit bull on enemmän yleinen termi,” enemmän kuin satunnaisia ihmisiä lähettämistä täällä, joilla ei ole todellista kuulostava nimiä, ei selitykset tunnukset, joilla he ovat ja mitä luotettavista lähteistä takaisin ylös nämä lausunnot. Haluaisin nähdä erityisesti joitakin hyvämaineinen lähteet, jossa todetaan, että ”APBT on ainoa rotu terrieri.,”Hyvämaineisilla tarkoitan hyvämaineisia historiallisia kirjoja, rotukerhon jäseniä, tuomareita jne.

MrHat620 16. kesäkuuta 2020:

Adrienne Farricelli (kirjoittaja) Toukokuuta 03, 2020:

Hei Chris, olen aina valmis oppimaan asioita, mutta se ei todella auttaa sinua, jos et antaa joitakin hyvämaineinen viittaukset mainita teidän tietolähteitä.

toteat, että sinistä nenää ei ole olemassa, mutta mitä tarkoitat tarkalleen? Tietenkään yhdelläkään koiralla ei tule koskaan olemaan todella Smurffinväristä sinistä nenää!

Tarkoitatko, ettei ole rotua, jolla se on normissaan?, Jos näin on, huomaa voi todeta, että nenän väri ei tee rotu.

Joten voisitko selventää, koska lukijat täällä haluavat tietää, miksi olet sanovat, että he eivät ole olemassa, kun on nähnyt paljon yksilöitä kanssa sininen takki ja sininen nenä ”(ok harmahtava) nenä.

katso myös selventää ’halfs ja halfs ollut käytetty karhu ja härkä kuoppia”.

i source my info from my books (never Wikipedia!) ja yritän parhaani mukaan hankkia vain hyvämaineisia lähteitä.

tässä on info, jota luultavasti käytin kirjoittaessani tämän artikkelin, koska omistan Joseph L. Colbyn kirjan., Hän toteaa, LAINASI:

”pit bull terrieri oli valmistettu Bulldog ja vanha englanti Valkoinen Terrieri. On sanottu, että käytössä oli vanhan espanjalaisosoittimen risti, mutta tätä ei ole koskaan vahvistettu aidoksi.

tarkkaa osuutta, jossa jokaista rotua käytettiin pitbullterrierin tuottamiseen, ei tiedetä.

Aikana Yhdeksännentoista Vuosisadan, kun bull-tarttumisprosentti ja koira-taistelut olivat aktiivisia urheilu, bulldog todettiin olevan liian hidas pit tarkoituksiin, ja siksi tarvitaan koira, jolla on enemmän nopeutta ja hyvä vahva, rankaisee leuka.,

Tämä uusi rotu kohtasi menestystä ja oli paljon parempi kuin bulldoggi taistelusta varikolla.”

tämän käsittelyn, se tarkoittaa, että terrieri verta oli lisätty, jotta koirat sonni tarttumisprosentti pit tehokkaampaa.

nyt, se voisi hyvin todennäköisesti olla tämä tapahtui, kun bull baiting oli kielletty, mutta tarvitsen lähteen vahvistamaan tämän.

Chris 19. huhtikuuta 2020 mennessä:

Anteeksi, mutta ei ole olemassa sellaista asiaa kuin sininen nenä ja se vain osoittaa, koiran kouluttaja tai eläinlääkäri on aivan yhtä pihalla kuin muutkin! Myös puolet ja halfit sotivat karhun ja härän montuissa käytettyä taistelukoiraa!, Ne oli luotu, kun kielto tuli ja pienempi gamer koira tarvittiin pieni piilossa kuoppia taistella toisiaan siten gameness jne terrieri verta on lisää! Irlantilaiset ovat vastuussa punaisesta nenästä ja englantilaiset mustasta nenästä, joka on matkalla Yhdysvaltoihin! Blue nose on vain amerikkalainen bullie tai varikkoristi! Valmis joitakin kirjoja todellinen peli rotu apbt ja siitä sonni & terrieri englanr ole vain wikipedian jopa tho se enemmän oikea kuin lausunnon edellä! On vain yksi rekisteröity rotu tietää pitbull apbt!, Mutta englantilaiset eivät koskaan päässeet eroon pitbullista, staffy ebt jne. ovat näyttelynimiä, jotka eivät toimi riistakoirina!!

Adrienne Farricelli (kirjoittaja) tammikuuta 01, 2020:

Skyler, kerro tarkemmin mikä kuva aivan kuten on olemassa kaksi punaista nenää. Onko se ylhäällä vai alhaalla? Useimmat kuvat on hankittu kautta tai Morguefile.

SkylerS 27. joulukuuta 2019:

haluaisin tietää, mistä sait kuvan punainen nenä Pitbull, koska se on minun koira Taco, joka on ollut kateissa jo 4 vuotta.Kaikki tiedot auttaisivat minua tuomaan lapseni kotiin.,

SkylerS 27. joulukuuta 2019:

– Mistä sait saat kuvan punainen nenä Pitbull?Koska tuo on koirani, joka on ollut kateissa neljä vuotta.Olemme yrittäneet löytää hänet, jotta kaikki tiedot olisivat hyviä. haluan vain tuoda lapseni kotiin.

Adrienne Farricelli (kirjoittaja) kesäkuuta 02, 2019:

Mikeydogsydogs, luotan siihen, että AKC: n lausunto aikavälillä pitbull. Termiä pitbull käytetään usein väärin, ja se näyttää joutuvan henkilökohtaisen tulkinnan kohteeksi.,

Adrienne Farricelli (kirjoittaja) kesäkuuta 02, 2019:

Debbie, kokemukseni mukaan miehen ja naisen yhdistelmä toimii parhaiten, pikemminkin kuin samaa sukupuolta.

Mikeydogsydogs on May 28, 2019:

This article is silly. On vain 1 pitbull, Amerikanpit Bullterrieri. Jotkut muut rodut ovat samanlaisia, mutta ei sama kuin peli kasvatettu APBT!!!!!

Debbie 16. Toukokuuta 2019:

Olemme haluavat saada kuoppa pup pelata perämies meidän 1-vuotias nainen rottie., Mitään neuvoa, rotu ja sukupuoli

Joe Toukokuuta 09, 2019:

Koira puhkesi ihottuma koko kehon nenästä tassut, mitä pitäisi tehdä,

Adrienne Farricelli (kirjoittaja) joulukuuta 27, 2018:

Hal, olen niin pahoillani teidän tappio. Olen kokenut tämän menetettyäni sydänkoirani 4 kuukautta sitten syövälle ja sen pentutoverille, joka on nyt ainoa koira. Se on rankkaa. Perna syöpä, hemangiosarkooma on niin julma, minulla on artikkeli täällä, jos haluat lukea sen, vain google Pethelpful.com hiljainen tappaja, koira hemangiosarkooma se;s chockful tarinoita, kuten sinun., Yritä olla vahva koirasi ja pitää hänen rutiinit sama, pelata hänen kanssaan ja anna hänen tuntea rakastettu. Jos tunnet olosi tunteelliseksi, älä itke hänen edessään, jos pystyt, he aistivat surumme. Vain aika paranee.,g tee se niin, ajoimme klo 2 am niin nopeasti kuin voimme, en laittanut häntä ja kertoi hänelle, kuinka rakastin häntä, että he olivat odottamassa ulkopuolella meille he ottivat hänet, että hän ei tee sitä, hän oli kolme kasvaimia pitkin hänen perna ja yksi puhkesi, hän oli hieno päivä ennen en ole koskaan tuntenut niin surullinen ja tyhjä kuten minä o w kaipaan häntä niin paljon, olen nainen hän ei ole sama hän on nyt pelkää edes gping kävelylle, hän alkaa pelata kanssa ystäviä koira, mutta hän juoksee takaisin hänen govan saa hänen sänkyyn ja hän tulee ravistamalla en koskaan uutta, kuinka paljon hän tunsi olevansa turvassa kanssa ziggy hänen sparkel hänen silmänsä ovat poissa, hän näyttää niin surullinen olen., Dont tiedä mitä tehdä, onko kellään mitään ajatuksia tai ideoita, miten tehdä hänet onnelliseksi taas se vain saa minut vieläkin masentunut cuz siellä silmät sanoa niin paljon, että tämä on kuin pahaa unta haluan vain herätä ja olla minun babyback en tiedä miten im ikinä päästä yli sen kauheaa

Henry Bailey 11. joulukuuta 2018 mennessä:

millainen rednose

Luz 29. syyskuuta, 2018:

minulla on pitbull sininen nenä minulla on myös chiguga ja he tulevat toimeen ihan hyvin ne väittävät, mutta d ont taistella kaikki riippuu koulutuksen, mitä opetat heille, että he ovat hyvin älykkäitä., Minulla on pieniä lapsia ja he ovat hienoja ja suojelevia lapsia kohtaan. Pitbull eivät ole huonoja koiria siellä rakastettava uskollinen suojeleva ja suuri vartija koirat voin kävellä minun ilman talutushihna n koulutin hänelle itse. Sinun täytyy olla johdonmukainen niiden kanssa ja jatkuvasti telli heille, mitä whant koiran tehdä minulla on minun juna ripustaa merkkejä ja pop n snap hienompaa clap on awsome soitat hänelle, että hän ei kuuntele ilman merkki ja sitten puhua.,lol kool

Diqnq T. elokuuta 03, 2018:

Layla 19. joulukuuta 2017:

– kiitän sininen pitbulls ovat beeder minulla on 2 sininen laskelmoiva pitbulls ja olen vasta 9-vuotias ja 4. luokalla niin joo, mutta ne on vain eri väri laskelmoiva ja eri värillinen turkis rakastan sinistä

Adrienne Farricelli (kirjoittaja) 23. marraskuuta, 2017:

Sarah, Lisa Peterson, tiedottaja American Kennel Club sanoo.,”Pikemminkin kuin tiettyyn rotu, pit bull on enemmän yleinen termi kuvaamaan ryhmä koiria, joilla on samanlaiset ominaisuudet — paljon kuin on ”ajokoira” ja ”terrieri” — ja se kattaa molemmat seokset ja puhdasrotuiset koirat.”Luulen, että AKC – ihmiset tietävät parhaiten, mitä termillä tarkoitetaan.

Saara 15.marraskuuta 2017:

I will have to agreement with Jenn. Artikkeli oli mielenkiintoinen, mutta se, että ihmiset vain kevyesti käytetty termi Pitbull ryhmän koirat on virheellinen. Se ei ole kattotermi. on vain yksi Pitbull-Terrieri ja amerikkalainen Pitbull-Terrieri. Jos sukutaulua ei ole, se ei ole pitbull., Kunnioitan rotua ja ajattelen, että ne ovat uskomattomia erityisesti pelihistorian kannalta.

j 29. Toukokuuta, 2017:

hy hyvä artikkeli ,olen amerikkalainen, staffordshire terrieri, hän on kaikkein rakastava koira kanssamme,nyt hän on hyviä ihmisiä, kun me mennä kävelee,nyt hän ei anna ihmiset vain reach-n koskettaa häntä, hän ei ole aggressiivinen, mutta hän perääntyy,kun ystäväni tulevat minun luokseni hän on hyvä ihmisten kanssa, mutta u täytyy antaa hänen tulla u .ihana koira lapseni kanssa n hän haluaa nukkua vieressä sänkyni n yöllä menee n makaa aivan molempien ovien välissä minun lapset huone, kun he menevät nukkumaan.,Ainoa asia, i dont pelata tai anna lasteni pelata kiiski hänen kanssaan, koska hän oli pieni ,en pelaa köydet hänen kanssaan ,minä heittää palloa hänen fetsh,pelaan hieman karkea hänen kanssaan, mutta ei saada hänet siihen pisteeseen saada aggressiivinen,tunnen, että hän on certined raja-hän tietää ,vain katsomalla häntä certine tapa hän tietää, että im ole onnellinen, jos hän teki jotain,mutta suuri tempermint.Amerikkalainen staffordshires tempermint on pikemminkin mieto temperamentti. kuopat ovat yleensä pirteämpiä.

Adrienne Farricelli (kirjoittaja) huhtikuuta 15, 2017:

Jenn, tervetuloa pit bull condondrum!, Se ei ole oikeastaan minun ”otokseni”, vaan se, mitä olen kuullut ihmisten seurassa olemisesta ja aiheesta lukemisesta. Olen samaa mieltä siitä, että bull dog ei ole terrieri, vanha englannin bulldoggi ei ole pitbullia, mutta olen kuullut useita ihmisiä väittäen, että Amerikan Pit Bull Terrieri (APBT), amerikanstaffordshirenterrieri (AST) ja staffordshirenbullterrieri (SBT) jakaa ”pit bull tyyppi.”

Pohjimmiltaan, minun tutkimus, nämä 3 rodut ovat samaa sukua ja tapahtui, että he olivat vain kasvatettu eri tarkoituksiin ja on hieman eri kokoa vaatimukset., Suurimmaksi osaksi niillä on yksinkertaisesti erilaiset verilinjat. Jotkut näistä koirista on todellakin rekisteröity useammalla kuin yhdellä rekisterillä. Rodun kertominen toiselta on haastavaa, eivätkä edes asiantuntijat aina osaa sanoa, onko Pitbull APBT, AST vai SBT. Jopa DNA-testaus voi olla hämmentävää (lähde Pit Bull Rescue Central.)

Jos kysyt omaa mielipidettäni, haluan pitää kiinni siitä, mitä — Yhdysvaltain Kennelliiton tiedottaja Lisa Peterson sanoo.,”Pikemminkin kuin tiettyyn rotu, pit bull on enemmän yleinen termi kuvaamaan ryhmä koiria, joilla on samanlaiset ominaisuudet — paljon kuin on ”ajokoira” ja ”terrieri” — ja se kattaa molemmat seokset ja puhdasrotuiset koirat.”Tarkoitan, että näiden ihmisten pitäisi tietää parhaiten, mitä termillä tarkoitetaan.

Jos etsit enemmän virallisia lausuntoja pyydän rotu klubeja ja AKC tarkempia elucidations. (jos teet niin, pidä minut ajan tasalla siitä, mitä he sanovat!,) Nyt se vain näyttää siltä, kuin ei ole virallista käyttöä tai selitystä aikavälillä ja olisi hyvä, jos joku viranomainen voisi selvittämään asiat lopullisesti niin monet koirat eivät ole lopetettiin tarpeettomasti.

Pit bulls are the friendliest dogs Out there! Tarkoitan, että minulla ei ole aavistustakaan siitä, miten ihmiset voivat nähdä heidät häijyinä, kun aina kun käyn kaupoissa, he tulevat tervehtimään minua ja nuolemaan kasvojani hännän heiluessa onnellisina!, Omistaminen Rottweilerit itselleni, en näe tarkoittaa luun nämä koirat, kun ne nostetaan niin kuin niiden pitäisi olla, ja kyllä, kuten mikä tahansa rotu se lopulta kaikki tiivistyy siihen, miten ne on esitetty, mutta kuten sanoit, se on kokonaan toinen aihe! Kiitos ajastasi ja kommentteja ja olen samaa mieltä siitä, että termi on varmasti tarvitsee enemmän selvittäminen tuntuu, että se on altis henkilökohtainen tulkinta, mutta mielestäni se on enimmäkseen, koska kukaan ei tunnu olevan samaa mieltä, ja ei ole ollut ”virallinen määritelmä” tulevat viranomaisen lukuja..

Jenn huhtikuuta 13, 2017:

olen hämmentynyt teidän ottaa termi ”Pit Bull”., Onko kantasi, että se on termi vai että se on rotu?

olen ollut pelastajana jo 6 vuotta, pelastaen kaikki rodut. Ottaa noin 89 koiraa kuukaudessa. Voin varmasti sanoa, että siellä on varmasti PitBull-rotu. Nimen epäasianmukainen käyttö termin vilttinä koiraryhmälle on yksi suurimmista pelastusongelmista. Itse asiassa, jos se on paljon koiria tapetaan ympäri maata ja pitäisi karkottaa. Se ei ole sama kuin sanoa mastiffi rodut ja joilla on luokat, kuten Englanti, Cane Cane, Great Dane… ne ovat kaikenlaisia mastiffeja. On vain yksi amerikkalainen pitbullterrieri., Staffordshiren bullterrieri ei ole pitbull, eikä sitä tule luokitella sellaiseksi. Bulldoggi ei ole pitbull, eikä sitä tule luokitella sellaiseksi. Kiusaaja ei ole pitbull, eikä sitä pitäisi luokitella sellaiseksi. Bullterrieri ei ole pitbull, eikä sitä tule luokitella sellaiseksi. Vanha englanninbulldoggi ei ole pitbull eikä sitä tule luokitella sellaiseksi. On niin monia uusia rotuja, jotka näyttävät lähellä Pitbull, joka on 0 Pitbull DNA vielä tapetaan tiettyjä suojia, koska he eivät antaa pitbull. Ja eksoottisia kiusaaja on sekoitus erilaisia bulldogs., Kuten ranskanbulldoggeissa, englanninbulldoggeissa ja Bostoninterrierissä. Kuitenkin muistuttavat Pitbull ja tapetaan, jonka suojaan on, että eivät antaa ulos Pitbulls, koska tämä käyttö Pitbull rodut kuten termi. Pitbull-rotuja ei ole. On mastiffirotua, on bulldogirotuja, on terrierirotuja, ei ole PITBULLIROTUJA. Antamalla ihmisten käyttää tätä vilttitermiä, joka itse asiassa ei pidä paikkaansa, koirat kuolevat näyttääkseen toiselta koiralta.

pitbullit eivät ole sen vaarallisempia kuin Rottweiler, doberman, mastiffi tai mikään muu suuri vahva rotu., Ihmiset päättävät olla kouluttamatta rotua sen tarpeiden mukaan, mutta se on aivan eri laatikko kekseiltä.

Bree 10.joulukuuta 2016:

kiitos siitä. Samaa mieltä, mutta useimmat eivät. Niin monet ihmiset saavat APBT, Amstaff, kiusaaja rotu sekaisin. Siinä on amstaff ja sanotaan, että se on pitbull. En osaa sanoa, montako sopimusta olen tehnyt heidän rotunsa suhteen. Minä henkilökohtaisesti tiedän ja omistan pit bulls ja differently tietää eron. Kunpa ihmiset tunnistaisivat oman rotunsa. Toivottavasti ihmiset lukevat tämän artikkelin.,

Adrienne Farricelli (kirjoittaja) joulukuuta 10, 2016:

Hei Tina, minulla on paljon koulutus artikkeleita, jos näytät heille, ja yksi, joka myös käsitellään erityisesti pit bulls.

Tina 10.joulukuuta 2016:

on kiva lukea tämä artikkeli. Onko pit Bullsin valmennukseen apua? Jotta kaikki tulisivat toimeen.

Leave a Comment