Top 10 Cele mai bune armonici pentru bani 2021 recenzii

alegeți cea mai bună armonică pentru a vă începe cariera de muzică. Aceste instrumente mici sunt unele dintre cele mai ușor de a ridica și de a învăța să joace. Deși sunt asociate în special cu muzica blues și bluegrass, armonica poate îmbunătăți orice gen. Există mulți jucători harmonica din lume într-un număr de genuri și stiluri.fie că aveți nevoie de o muzicuță pentru începători sau dacă sunteți un jucător cu experiență muzicuță, ar trebui să ia în considerare următoarea listă de ponturi noastre pentru primele zece cele mai bune armonice în jurul., Am inclus, de asemenea, un ghid al cumpărătorului la sfârșitul articolului pentru a vă ajuta să alegeți între cele zece produse. Și, dacă doriți să aflați despre un alt instrument de vânt unic, consultați articolul nostru despre melodica aici.

Top 10 cele mai Bune Armonicilor În 2021 Clienți

1 Suzuki Muzicuta Ha-20-C

Suzuki a fost fondată în 1953 și primul-vreodată instrumentul de vânzare a fost la muzicuță. Suzuki instrumente muzicale a ramificat într-o serie de alte instrumente incepator din acel moment., Astăzi, compania produce piane, înregistratoare, tonechimuri, chimete, instrumente Orff, printre multe altele. Un pian începător Suzuki apare în recenzia noastră aici. Dacă sunteți un muzician începător sau intenționați să învățați copiii, trebuie să luați în considerare un instrument Suzuki.

dar, asta nu e tot . . .deoarece muzicuța a fost primul instrument al lui Suzuki, este logic ca armonicile lor să fie de cea mai înaltă calitate. Și HA-20-C nu dezamăgește. Seria ha-20 a lui Suzuki este suficient de mică pentru a se potrivi în buzunar, dar produce încă un sunet mare.,puteți găsi această armonică în paisprezece taste diferite. Deci, puteți achiziționa o serie de HA-20. Sau, găsiți doar cheia care va funcționa pentru muzica dvs. Alegerea noastră pentru cea mai bună armonică este HA-20-C sau modelul HA-20 al Suzuki harmonica care joacă în cheia lui C. achiziția dvs. de HA-20-C include o carcasă de transport cu coajă tare.

Noastre de rating: (4.,3 / 5)

Pros
  • Phosphor bronze reeds produce a beautiful tone.
  • Key of C is universal.
  • Fits in a pocket.
  • Hard case protects the reeds and finish.
Cons
  • Better for advanced harmonic players.
  • On the expensive side.,

2 Hohner caz de 20s speciale Harmonica 5-Pack

Hohner a făcut un nume pentru ei înșiși prin producerea de acordeoane. De fapt, au fost fondate de Matthias Hohner în 1857. Ei au devenit rapid un lider mondial în producția de acordeoane, și apoi armonici, de asemenea. Marca germană susține că instrumentele lor au influențat foarte mult dezvoltarea blues-ului și a jazz-ului în Statele Unite., Prin pasiunea lor pentru instrumente muzicale și tradiții, Hohner s-a schimbat odată cu vremurile și produce încă instrumentele de calitate care le-au făcut celebre în urmă cu peste o sută de ani. Puteți afla mai multe despre Hohner în articolul nostru Melodica review.

Plus . . .

cazul lui Hohner de 20 de ani speciale Harmonica 5-pack este o afacere mare. Acesta vine ca un pachet de cinci, ceea ce înseamnă că veți obține cinci armonici pentru un preț mult redus. Cheile armonicilor incluse sunt G, A, C, D și E. capacele armonicilor sunt din oțel inoxidabil de înaltă calitate. Și, un încastrat .,Plăcile roșii din alamă de 9 mm țipă un jucător serios de muzicuță.

armonicile vin, de asemenea, cu un suport de muzicuță din neopren cu fermoar. În plus, cazul va conține până la șapte armonici de dimensiuni standard. Deci, jucătorii serioși de armonică pot continua să-și colecteze armonicile Hohner.

Noastre de rating: (4.1 / 5)

Pro
  • Cinci pack este o afacere mare.,
  • aspect excelent și sunet.
  • capacele din oțel inoxidabil sunt durabile.
  • inclus titularul muzicuță are cameră suplimentară.
Dezavantaje
  • se Poate potrivi doar Hohner armonicilor în muzicuta titular.
  • uneori chei greșite incluse în set.

3 Suzuki Humming Tremolo-21-C Harmonica

Suzuki este cunoscut pentru armonicile lor de clasă mondială., Marca a făcut armonici de când au fost înființate în 1953. De fapt, micul instrument de vânt a fost primul pe care compania l-a produs vreodată. Astăzi, instrumentele muzicale Suzuki fac zeci de instrumente muzicale de înaltă calitate pentru începători, intermediari și avansați. Întrebați pe oricine din întreaga lume despre Suzuki și vor recunoaște numele.

cu toate acestea . . .

recunoașterea numelui nu este singurul motiv pentru a achiziționa o muzicuță Suzuki. Muzicuța lor Tremolo-21-C ilustrează cele mai bune pe care compania le are de oferit. Are un tremolo natural minunat., Efectul tremolo este o parte esențială a repertoriului muzicuță. Deci, includerea Tremolo-21-C în arsenalul dvs. este o necesitate.de asemenea, Suzuki face Tremolo-21-C în cheia C. Acest lucru înseamnă că va fi capabil să se joace cu o varietate de alte instrumente. Clavecinul în sine este dublu-găurit și are stuf dublu. Astfel, are un sunet foarte bogat și plin. Melodiile Harmonica care fac parte fie din tradițiile Evangheliei, fie din Lumea Veche vor funcționa foarte bine cu muzicuța Suzuki fredonând Tremolo-21-C.,

Noastre de rating: (4.6 / 5)

Pro
  • Complet, ton bogat. în cheia versatilă a lui C.
  • tremolo natural de sondare. funcționează foarte bine cu muzica populară.,
Dezavantaje
  • Destul de scump pentru o singură armonică.
  • nu este o armonică excelentă pentru începători.

4 Lee Oskar Harmonica

Lee Oskar este unul dintre cei mai buni jucători harmonica din lume. Este unul dintre membrii fondatori și muzicantul principal al războiului, un grup de funk/jazz. El a fost un jucător de top muzicuță din anii 1960. și așa, știi că el știe o muzicuță bună., Oskar a fondat Lee Oskar Harmonicas în anii 1980 în colaborare cu Tombo Manufacturing din Japonia. Tombo a făcut armonici de înaltă calitate din 1917. Împreună, parteneriatul a produs unele dintre cele mai bune armonice disponibile oriunde.

Continuați să citiți . . .deși armonicele Lee Oskar sunt cunoscute pentru calitatea lor stelară, ele sunt încă o armonică bună pentru începători. Armonica din cheia C are găuri mari și un pieptene de plastic. Acest lucru face ca instrumentul să fie mult mai ușor de jucat decât alte armonice.,în plus, designul este etanș la aer, iar trestiile sunt extrem de receptive. Acest lucru are ca rezultat un ton foarte puternic și impresionant din armonica Lee Oskar. Dacă doriți ca o armonică să cânte melodii rock, atunci acesta este produsul pentru dvs.

Noastre de rating: (4.6 / 5)

Pro
  • Ușor pentru a juca.
  • ton puternic și luminos.,
  • mare pentru toate genurile, dar mai ales rock.
  • sunt disponibile trestii de înlocuire.
Dezavantaje
  • Ton nu la fel de subtil ca Hohner.
  • ia o mulțime de aer pentru a juca.

5 Swan Harmonica Sw1040

Swan instrument muzical Co. este situat în China. Cu toate acestea, Swan Music Store-unde puteți găsi toate produsele oferite în prezent de companie are sediul central în Colorado., Marca face armonice, melodica și înregistratoare. Sunt cunoscuți în special pentru armonicele lor.

asta nu e tot . . .ceea ce este minunat la armonicile Swan este că sunt mult mai accesibile decât unele dintre celelalte produse de pe lista noastră. Prin urmare, ele sunt o armonică excelentă pentru începători. Nu trebuie să cheltuiți mulți bani în față pentru a afla dacă vă place sau nu armonica.muzicuța Swan din C SW1040 este un produs de înaltă calitate și durabil. Corpul său este din plastic, iar trestiile sunt din alamă, iar întreaga armonică este placată în crom., Puteți folosi instrumentul lor pentru a reda orice gen de muzică. Se face în cheia C face extrem de versatil. Și, nu puteți bate prețul pentru o armonică atât de bine făcută și decentă.

Noastre de rating: (4.3 / 5)

Pro
  • Foarte accesibile.
  • sunete decente, în special pentru preț.
  • va juca patruzeci de terenuri diferite.,
  • lumina pentru transport ușor.
Dezavantaje
  • Corpul este placat cu plastic.
  • nu vine cu un caz.

6 Boseno 10 Găuri Dublu Muzicuta Tremolo

Boseno nu au o mare prezență on-line. De fapt, am putea găsi doar un singur produs de la companie oriunde., Dar, Boseno 10 gauri dublu Tremolo Harmonica dovedește că un producător nu trebuie să facă o mulțime de produse pentru a fi de înaltă calitate. De fapt, pentru ușurința de joc, preț, și design izbitoare, este greu să bată Boseno 10 găuri dublu Tremolo muzicuță.

Plus . . .Boseno 10 găuri dublu Tremolo armonica vine în cheia C. Ea are zece găuri-după cum sugerează și numele. De asemenea, culoarea este albastră. Deci, știți că veți atrage atenția atunci când jucați acest instrument. Fosforul roșu de bronz are un conținut de cupru de 99,99%, ceea ce înseamnă că este atât anti-coroziune, cât și anti-oboseală., În cele din urmă, acest produs vine cu tot ce aveți nevoie pentru a începe, inclusiv o cutie armonică, ștergeți cârpa și instrucțiuni.

Noastre de rating: (4.4 / 5)

Pro
  • Mare muzicuta pentru incepatori.
  • Tremolo sună bine.
  • preț bun pentru sunetul excelent.
  • rămâne în ton bine.,
Dezavantaje
  • Tremolo trebuie să fie învățate și practicate.
  • nu foarte mult timp.

7 Jinwode Armonica Profesionale

Jinwode este un alt brand cu o mică prezență online și singurul disponibil muzicuta care ne-am putea găsi. Cu toate acestea, ceea ce le lipsește în dimensiune, ele compensează în sunet. De fapt, profesionistul lor Armonica are un sunet frumos și elegant., Există douăzeci și patru de dețineri în Armonica Professional.

Continuați să citiți . . .Arcul de sunet este un aliaj de bronz fosfor Chile import, care păstrează sunetul stabil și bine reglat. De asemenea, ca și celelalte produse de pe lista noastră cea mai bună armonică, Armonica Professional vine în cheia C. Are aspectul clasic, forma și dimensiunea pe care le așteptați de la o armonică. Și, achiziționați vine cu o cârpă șterge și harmonica cutie incluse. Nu se poate mai bine de atât.,

Noastre de rating: (4 / 5)

Pro
  • Mare și durabilă.
  • armonica ideală pentru începător.
  • mare pentru copii.
  • anti-coroziune sunet de primăvară.
Dezavantaje
  • Unele produse au dezacordat note.,
  • calitatea nu este consecventă.

8 Anwenk Muzicuta Cheia De C

spre Deosebire de multe dintre brandurile discutat acest top zece cele mai bune armonicilor lista, Anwenk nu se specializează în armonicilor. Nici măcar nu se specializează în instrumente muzicale. În schimb, Anwenk face camera foto, muzică și acasă & produse de bucătărie. Produsele lor de cameră includ o varietate de accesorii pentru camere. Pe casa & capătul bucătăriei există protecții pentru mobilier pentru picioare și podea, biscuiți cu nuci și vase de săpun.

Plus . . .,anwenk face, de asemenea, un cuplu de accesorii pentru instrumente muzicale. Singurul instrument pe care îl fabrică este armonica în cheia lui C. Aceasta este o armonică ideală pentru începători. Este extrem de accesibil. De asemenea, are doar zece găuri și douăzeci de terenuri diferite. Jucătorii intermediari și avansați se pot lupta cu o gamă atât de limitată, dar nu și începători.în plus, dimensiunea este suficient de mică pentru a se potrivi în buzunare. Are un ton clar și bogat. Și, produsul vine cu un suport muzicuță, instrucțiuni, și o cârpă de curățare., Pentru versatilitate, durabilitate și ușurința de joc, trebuie să alegeți Anwenk Muzicuta Cheie de C.

Noastre de rating: (4.4 / 5)

Pro
  • gamă Limitată de mare pentru copii și începători.
  • ton clar și bogat.
  • cheia C Este cea mai versatilă.
  • extrem de accesibil.,
Dezavantaje
  • Prea mult de un interval limitat pentru jucătorii avansați.
  • nu este cea mai bună construcție a cazului.

9 Johnson Bk-520-c Blues King Harmonica

Johnson Musical Instruments a fost în jur de 1993. Au început ca producător de chitară și instrumente traforate. Cu toate acestea, de atunci și-au extins repertoriul la instrumente populare., Astăzi, Johnson Musical Instruments este cunoscut ca un mare producător al unei game largi de instrumente. Acestea includ multe Chitare, ukuleles, dulcimers, concertine și armonice.

În plus,. . .Johnson Blues Kin Harmonica ilustrează ceea ce a dat acest brand o astfel de reputație bună. Este disponibil în toate cele douăsprezece chei majore, dar vă recomandăm BK-520-C în cheia C major. BK-520-C are un design etanș la aer.în Plus, trestiile sale de alamă suportă o gamă largă de îndoire a pasului. Trestiile sunt încastrate în cochilia acestei muzicuțe, ceea ce îi conferă un aspect clasic., Și aceasta este cea mai accesibilă armonică de pe lista noastră de astăzi. Deci, dacă sunteți un începător sau avansat muzicuta jucător, aveți nevoie pentru a încerca BK-520-C.

Noastre de rating: (4.2 / 5)

Pro
  • Super accesibile.
  • douăsprezece opțiuni cheie diferite.
  • Set de doisprezece vine în cazul featherweight.
  • trestiile de alamă creează o îndoire a pasului și un ton excelent.,
Dezavantaje
  • nu au o mulțime de reverb.
  • muzicuță ideală pentru jucător începător nu avansat.

10 Seydel Blues Sesiune de Oțel Cheia De C Muzicuta

un Alt aspect extrem de muzicuta producător din Germania este C. A. Seydel Söhne. Au fost fondate în 1947 de Christian August Seydel. Din anii 1880 până în 1914, armonicile companiei s-au răspândit în întreaga lume., Din 2004, Seydel a început să-și revizuiască imaginea spre un mare succes.

și. . .

Seydel recente mare catalog de armonicilor pentru anumite genuri ilustrează angajamentul companiei de a de calitate. Cheia lor Blues Session Steel DIN c Harmonica este ideală pentru genul blues. Designul său este prietenos cu buzele și jucătorii cu barbă. Prin urmare, Seydel vrea să fie confortabil joc muzicuță lor, indiferent de alegerile personale grooming.în plus, armonica nu necesită mult aer pentru a juca. Plăcile de stuf tăiate fin sunt extrem de sensibile. Și, este de înaltă calitate., Pieptenele ABS au plăci de acoperire din oțel inoxidabil, nituri și șuruburi din oțel inoxidabil și plăci de argint din Germania. Serios, totul despre cheia de oțel Seydel Blues Session din C Harmonica țipă calitatea și orientarea spre performanță.

Noastre de rating: (4.1 / 5)

Pro
  • Blând pe buze și bărbi.
  • ton frumos și clar.,
  • oțel inoxidabil utilizat pentru durabilitate.
  • Stufplăcile sunt tăiate fin și sensibile.
Dezavantaje
  • Destul de scumpe.

cel mai bun ghid de cumpărare Harmonica

acum, că știți ponturi noastre pentru cele mai bune armonice în jurul valorii de, este timpul pentru a găsi un produs pentru tine. Păstrați următoarele caracteristici în minte pe măsură ce începe căutarea pentru o muzicuță., Acestea vă vor ajuta să restrângeți alegerile. Și, va fi capabil de a alege o muzicuță spectaculos pentru nivelul de experiență și stilul de joc.

chei

prima întrebare pe care va trebui să vă întrebați Este ce cheie doriți muzicuță pentru a juca în. Cheia C major este cea mai versatilă. Multe instrumente sunt reglate la cheia lui C, ceea ce face ca jocul cu ele să fie o briză. Cu toate acestea, multe mărci vor face același model de armonică într-o varietate de chei., Așadar, luați în considerare cheile melodiilor pe care doriți să le jucați, apoi cumpărați o armonică care va funcționa pentru acele melodii.mulți dintre jucătorii de top harmonica au o colecție de un număr de armonici. Pe măsură ce devii mai serios în ceea ce privește redarea armonicii, vei dori să iei în considerare să faci același lucru. Cu cât colecția dvs. este mai mare, cu atât mai multe melodii pe care le puteți reda.ca și în cazul majorității instrumentelor, materialele din care este fabricată armonica dvs. vor determina calitatea și sunetul acesteia. În mod tradițional, corpul armonicii—numit pieptene—a fost făcut din lemn., Cu toate acestea, este foarte frecvent ca pieptenele de pe armonicele moderne să fie fabricate din plastic ABS și placate cu metal. De asemenea, veți găsi câteva mărci de armonică care folosesc metal precum Lucite sau argint pentru pieptene.

materialul folosit pentru fabricarea stufului este, de asemenea, destul de important. De obicei, trestiile sunt fabricate dintr-un anumit tip de aliaj de alamă (cupru și zinc). Cu cât proporția de cupru este mai mare, cu atât este mai durabilă trestia. Trestiile de alamă sunt, de asemenea, foarte populare și ușor de găsit.,Tremolo, Diatonic sau cromatic

există trei tipuri diferite de armonici pe care va trebui să le alegeți între: tremolo, diatonic și cromatic. De departe, cel mai comun tip de armonică este cel diatonic. Acest instrument va fi capabil să joace fiecare notă a scalei sale de origine. Astfel, o muzicuță diatonică C-major va fi capabil să joace terenuri C, D, E, F, G, A, și B. Dar, o muzicuță G-major va juca terenuri G, A, B, C, D, E, și F#.,

Pe de altă parte, cromatica armonicilor au un buton special care vă permite să joace toate semi-tonuri între notele de scară diatonică. Prin urmare, o armonică cromatică în cheia lui C va putea totuși să joace cele șapte terenuri numite mai sus. Dar, se va juca, de asemenea, C#, D#, F#, G#, și A# atunci când este apăsat butonul special. Acest tip de muzicuță deschide terenurile disponibile.în cele din urmă, tremolo harmonica folosește smoale în armonicele diatonice. Cu toate acestea, au un rând dublu de găuri în loc de un singur rând., Terenurile de pe unul dintre rânduri sunt reglate puțin mai sus decât celelalte. Deci, atunci când sufla prin ambele găuri, o ușoară variație în smoală auzit. Tremolo armonicele sunt cel mai bine utilizate ca efecte speciale și nu ar trebui să fie instrumentul principal.

Concluzie

Cel mai bun armonicilor sunt un plus esențiale pentru oricine este instrumentul de colectare. În timp ce aceste mici instrumente de suflat sunt ușor de ridicat și de învățat, au un capac de înaltă calificare., Acest lucru înseamnă că va fi capabil să păstreze de învățare și se bucură de muzicuță mult timp după ce ați finalizat achiziția.alegerea noastră pentru cea mai bună armonică generală este Suzuki HA-20-C. Deși este mai scumpă decât multe dintre produsele din top zece, această armonică are un ton excelent. De asemenea, vine cu un caz greu. Și, totul despre el este completat într-un mod de înaltă calitate. Dar, indiferent care dintre aceste zece armonici alegeți, nu veți fi dezamăgiți.