cât costă Google Ads? [2021]

cât costă Google Ads? Este o întrebare rezonabilă și una pe care o auzim tot timpul, mai ales de la noii veniți la căutarea plătită. La urma urmei, cei noi la PPC sunt, probabil, cel mai interesat de cât de mult vor fi de așteptat să plăti pentru a face publicitate pe Google, și dacă acestea pot permite chiar!din păcate ,nu există un răspuns ușor, de o singură mărime. Cel mai clar (și cel mai enervant) răspuns pe care îl putem oferi este: depinde.,acest lucru se datorează faptului că costul anunțurilor Google depinde de mai multe variabile.Acest ghid acoperă toate aceste variabile și multe altele pentru a vă ajuta să decideți dacă ar trebui să utilizați Google Ads. Voi:

  • defini exact cum funcționează licitația Google Ads.
  • discutați variabilele care influențează costul unei campanii Google Ads.
  • Demistificați conceptele pe care va trebui să le înțelegeți pentru a stabili un buget realist pentru contul dvs.,

în cele din urmă, voi încheia totul într-o secțiune „key takeaways” bine ambalată, doar în cazul în care capul dvs. este într-o rotire după toate acestea (ceea ce este total normal). Dar nu-ți face griji, vei fi bine. Să intrăm în ea.

De ce nu există un preț clar Google Ads?

după cum am menționat mai sus (și exact de ce am scris acest ghid), nu există un răspuns simplu sau universal la întrebarea Cât de mult va costa Google Ads afacerea dvs. Costurile de publicitate Google pot varia în funcție de industria dvs., de ciclul de viață al clienților și de tendințele actuale (adică COVID-19).,

Industrie

de exemplu, serviciile de afaceri verticale (juridice, contabile, Imobiliare, etc.) este una dintre cele mai competitive verticale din Google Ads, care se traduce, în general, în costuri pe clic mai scumpe (CPC). Acest lucru se datorează naturii industriei serviciilor profesionale: un client nou ar putea genera peste $1k-$10k în funcție de afacerea dvs., astfel încât un CPC de $50 este un preț mic de plătit pentru acel client.pe de altă parte, întreprinderile din verticala artelor și divertismentului au CPC-uri mai mici, dar trebuie să ajungă la mult mai mulți clienți pentru a atinge acel număr de $1k – $10k.,

ciclul de viață al clientului

de asemenea, trebuie să țineți cont de ciclul de viață al clientului dvs. Pentru oferte mai mari de bilete, este nevoie de mai mult timp pentru potențialii clienți să treacă prin procesul de luare a deciziilor, iar afacerea dvs. trebuie să rămână în minte pe parcursul acelei călătorii-ceea ce poate implica mai multe vizite pe site-ul dvs. web, o descărcare de conținut sau două, participarea la un webinar și multe altele-înainte de a face acest pas final.,desigur, consumatorii și companiile din mas își schimbă comportamentul pentru a se adapta, costul rulării Google Ads a fost afectat de pandemia COVID-19—pentru unele industrii într-un mod pozitiv, iar pentru altele, într-un mod devastator.,

De exemplu, industria de îmbrăcăminte văzut o creștere a numărului de conversii și o scădere a costurilor în perioada de vârf de pandemie:

Din COVID-19 obiective de referință post

Pe de altă parte, există, desigur, mai multe industrii care au fost grav afectate de pandemie, cum ar fi de Călătorie & Turism, Familia & Comunitate, și Internet & Telcom.,

Din COVID-19 obiective de referință post

Acum, că aveți o înțelegere a unora dintre nucleul de influență al Google Ads de stabilire a prețurilor, hai să mai tehnice (de exemplu, să se arunca cu capul în lucrările interioare de Google Ads).cum funcționează anunțurile Google?

pentru a înțelege cât vă costă Google Ads, trebuie mai întâi să înțelegeți cum funcționează platforma. Și una dintre cele mai mari concepții greșite despre Google Ads este că agenții de publicitate cu cei mai mulți bani de cheltuit au cea mai mare influență., În timp ce un buget publicitar mai mare nu dăunează niciodată, Google Ads este de fapt un câmp de concurență mai echitabil decât își dau seama mulți agenți de publicitate noi.

deși un buget publicitar mai mare nu strică niciodată, Google Ads este de fapt un mediu concurențial mai echitabil decât își dau seama mulți advertiseri noi.

licitația Google Ads

Google Ads funcționează în esență în același mod ca o licitație. Să aruncăm o privire la modul în care funcționează acest proces.,

când un utilizator introduce un cuvânt sau o expresie (cunoscută sub numele de interogare de căutare) în bara de căutare Google, Google caută apoi să vadă dacă interogarea respectivă conține cuvinte cheie pentru care advertiserii licitează în prezent. Dacă agenții de publicitate Google Ads licitează activ pentru oricare dintre cuvintele cheie din interogarea de căutare a utilizatorului, începe licitația publicitară.

Ad Rang

Google va calcula apoi fiecare susținând ad Ad Rang, care determină dacă și în cazul în care anunțul dvs. va fi plasat în secțiunea rezultate., Ad Rank este calculat de suma licitată maximă și Scorul de calitate:

scorul dvs. de calitate depinde de un număr de variabile, care justifică un post complet separat. De fapt, avem mai multe. Iată câteva dintre ele care vă pot ajuta să aflați mai multe despre modul în care Google determină scorul de calitate al anunțurilor dvs.:

  • ce este Scorul de calitate și cum afectează acesta PPC?
  • ce este un scor de bună calitate pentru fiecare tip de cuvânt cheie?
  • cum afectează Scorul de calitate costul pe Conversie

bine, înapoi la licitația Google Ads., După ce scorul dvs. de calitate și rangul anunțurilor au fost calculate, Google utilizează aceste date pentru a determina cât veți plăti de fiecare dată când cineva face clic pe unul dintre anunțurile dvs. Această formulă arată astfel:

observați cum agentul de publicitate 1 poate plăti mai puțin decât agentul de publicitate 4 și poate obține în continuare o poziție mai mare datorită Scorului de calitate mai bun? Acesta este modul în care Google Ads funcționează pe scurt și de ce agenții de publicitate cu un buget mic pot face publicitate la fel de eficient pe Google ca și companiile cu buget mare.,

datorită algoritmului de licitație Google Ads, companiile cu buget mic pot face publicitate la fel de eficient pe Google ca și companiile cu buget mare.

variabile Suplimentare în Google Ads licitație

Există mai multe alte variabile care au impact asupra Ad Rank—și în cele din urmă, anunțul petrece—dar suma licitată maximă și Scorul de Calitate sunt cele mai importante să știți., Aici sunt unele (dar nu toate) de factori suplimentari care influențează Clasarea Anunțului:

  • relevanța Anunțului
  • pagina de Destinație relevanța și experiență
  • timpul Licitației de calitate
  • dispozitiv, locație, și contextul căutările utilizatorilor
  • Alternative metode de licitare
  • Alternative formate de anunțuri

Acum că ne-am acoperit de căutare plătită de marketing-noțiuni de bază—și anume, modul în care Google Anunțurile de licitație de lucrări și cât Scorul de Calitate se referă la Ad Rank—să trecem la următoarea componentă de Anunțuri Google cost: bugetare.,

primul pas către reducerea costurilor Google Ads este să aflați unde vă confruntați. Obțineți un audit gratuit al Contului Google Ads astăzi!

cum se cheltuiește bugetul meu Google Ads?

un scenariu obișnuit (și nefericit) în care se găsesc mulți utilizatori Google Ads noi este acela că bugetul lor pentru anunțuri este cheltuit mult mai repede decât anticipaseră. Pentru a vedea ceea ce ați alocat pentru luna obține ars într-o chestiune de zile nu este doar deconcertant; este, de asemenea, ceea ce face ca multe companii să creadă că Google Ads este prohibitiv de costisitoare., Acest lucru nu este neapărat cazul; de cele mai multe ori este rezultatul unei neînțelegeri a modului în care funcționează bugetarea Google Ads. Să lămurim lucrurile.în general, vă puteți gândi la bugetul Google Ads la fel ca la orice alt buget: începeți cu o cifră de bază care va reprezenta majoritatea bugetului dvs., apoi permiteți puțină libertate în cazul în care lucrurile se schimbă sau ceva nu merge bine. În special pentru bugetarea anunțurilor Google, o abordare solidă pentru început este bugetarea în funcție de campanie. Să începem cu bugetele zilnice.,

în special pentru bugetarea anunțurilor Google, o abordare solidă la început este bugetarea în funcție de campanie.

bugete zilnice

fiecare campanie Google Ads are propria filă de setări, unde puteți controla parametrii specifici ai fiecărei campanii, independent de alte campanii din contul dvs. Ca atare, fiecare dintre campaniile dvs. ar trebui să aibă propriul buget zilnic. Dacă derulați mai multe campanii simultan, asigurați-vă că le acordați prioritate, astfel încât să vă puteți cheltui bugetul cu înțelepciune., De exemplu, campania a publicitatea celui mai bine vândut produs poate fi mai importantă pentru afacerea dvs. decât campania B, care promovează conținutul potențialilor clienți din partea de sus a pâlniei. Dacă doriți să planificați un buget lunar PPC, tot ce trebuie să faceți este să calculați defalcarea bugetelor zilnice pentru fiecare campanie și să vă alocați fondurile în funcție de prioritatea fiecărei campanii.,

cum se cheltuiesc bugetele zilnice

Să presupunem că aveți un anunț cu un CPC de 0,25 USD și că doriți să primiți 300 de clicuri pe zi. Folosind aceste cifre, puteți calcula un buget zilnic estimat:

$0.25 x 300 = $75

în acest exemplu, $0.25 este cel mai mult pe care l-ați fi taxat dacă $0.25 este CPC-ul maxim. Cu toate acestea, suma reală pe care ați putea fi taxată pe clic se poate modifica, în funcție de variabilele fiecărei licitații publicitare individuale.Doar amintiți-vă că, dacă setați CPC maximă la $0.,25, nu veți plăti mai mult decât atât pentru un clic, dar ați putea ajunge să plătiți mai puțin.

doar amintiți-vă că, dacă setați CPC-ul maxim la $0.25, nu veți plăti niciodată mai mult decât atât pentru un clic, dar ați putea ajunge să plătiți mai puțin.

sună destul de simplu, nu? Ei bine, nu. Există mai multe variabile implicate în modul în care este cheltuit bugetul Google Ads.ce alți factori influențează cheltuielile mele cu Google Ads?,la fel cum sunt factori care influențează scorul dvs. de calitate, care influențează rangul anunțului dvs., care influențează costul pe clic, există factori care influențează modul în care bugetul dvs. este cheltuit.

Dayparting

de Asemenea, cunoscut sub numele de ad programarea, dayparting este practica de a specifica atunci când doriți să apară anunțurile pentru clienții potențiali. Deși anunțurile dvs. vor trebui să treacă în continuare prin procesul de licitație a anunțurilor, puteți spune Google când doriți ca anunțurile dvs. să fie afișate.,

acest lucru este util în special pentru întreprinderile locale care doresc să atragă clienții într-o locație fizică prin anunțurile lor. Dacă rulați o brutărie care se închide la 7pm, de exemplu, este posibil să nu doriți ca anunțurile dvs. să fie afișate în afara programului dvs. normal de lucru. Alternativ, puteți specifica faptul că anunțurile dvs. rulează continuu pe parcursul zilei, dar alocați o parte mai mare din bugetul dvs. zilnic pentru orele în care doriți o vizibilitate sporită.

pentru a afla mai multe despre dayparting și programarea anunțurilor, consultați acest ghid.,

Dayparting este utilă în special pentru întreprinderile locale care doresc să atragă clienții către o locație fizică numai în timpul orelor de funcționare.

Geotargeting

la fel cum puteți aloca mai mult din bugetul Google Ads pentru anumite momente ale zilei, puteți cheltui mai mult din bugetul dvs. pentru anumite zone geografice. Această tehnică este cunoscută sub numele de geotargeting.

Geotargeting vă permite să acordați prioritate afișării anunțurilor dvs. pentru căutările care provin din anumite zone., Aceste zone pot fi la fel de mari ca un stat sau provincie sau la fel de mici ca o rază de trei blocuri din magazinul dvs.geotargetingul Google Ads poate fi o modalitate excelentă de a valorifica tendințele în creștere ale traficului mobil și obiceiurile de cumpărături on-the-go ale consumatorilor de astăzi și ar putea depinde de modul în care vă alocați bugetul zilnic pentru anunțuri. De exemplu, este posibil să doriți ca anunțurile dvs. să apară alături de căutările relevante dintr-un anumit stat, dar puteți, de asemenea, să alocați mai mult buget căutărilor efectuate într-un anumit oraș sau chiar cartier.pentru a afla mai multe despre geotargeting și PPC local, Consultați acest ghid.,geotargetingul Google Ads este o modalitate excelentă de a valorifica obiceiurile de cumpărături mobile și în mișcare ale consumatorilor de astăzi.

dispozitiv de direcționare

mult timp plecat sunt zile în care perspectivele căutat exclusiv din browsere desktop. Astăzi, consumatorii caută online pe mai multe dispozitive (adesea în același timp), ceea ce înseamnă că trebuie să acordați atenție de unde provin cele mai valoroase oportunități. Aici intră în joc direcționarea dispozitivului.,

Să presupunem că doriți să apară pe rezultate în ambele desktop și căutări mobile, dar că traficul mobil este mai valoros pentru tine. Puteți specifica că o parte din bugetul dvs. va fi utilizată pentru desktop, dar o parte mai mare va fi alocată dispozitivelor mobile. Poate doriți chiar să dedicați mai mulți bani traficului provenit de la anumite tipuri de dispozitive mobile, în funcție de ceea ce faceți publicitate sau de copia dvs. publicitară.,setarea unui buget zilnic și înțelegerea modului în care acesta va fi epuizat sunt cele mai importante aspecte ale bugetării pentru PPC, dar merită să fii conștient de modul în care opțiunile avansate de direcționare pot afecta cheltuielile publicitare.

prețuri Google Ads: cât costă un clic tipic în Google Ads?

odată ce știți cum funcționează procesul Google Ads și cum să vă setați bugetul, este logic ca următoarea întrebare să fie: „cât costă un clic tipic?”Nu este surprinzător că răspunsul este complicat. Dar vom rupe în jos.,

influența cheie asupra prețurilor în Google Ads: cuvinte cheie

în unele privințe, vă puteți gândi la publicitatea PPC aproximativ în aceeași linie cu publicitatea tipărită tradițională; vă așteptați să cheltuiți mai mult pentru o reclamă lucioasă pe o pagină întreagă într-o revistă națională decât pentru o reclamă clasificată într-un ziar local. Cu toate acestea, în marketingul digital, Prețul nu este influențat de formatul anunțului, ci mai degrabă de intenția comercială și de concurența pentru cuvintele cheie pe care licitați., Unele cuvinte cheie sunt semnificativ mai scumpe pentru a licita decât altele, în funcție de cât de competitivă este piața și este important să realizăm acest lucru înainte de a lansa o campanie PPC.

în marketingul digital, prețurile nu sunt influențate de formatul anunțurilor, ci mai degrabă de intenția comercială și de concurența pentru cuvintele cheie pe care licitează.

pe piețele super-competitive, cum ar fi juridic și contabilitate, clicurile pot obține mult mai scumpe decât media de la $1 la $2., Să aruncăm o privire la câteva criterii de referință pentru cuvintele cheie din Google Ads pentru a vă face o idee despre cât poate costa un clic pentru afacerea dvs.

care este CPC-ul mediu în Google Ads?

dacă luați CPC-urile medii pentru toate tipurile diferite de companii și cuvinte cheie din SUA, CPC-ul mediu General din Google Ads este cuprins între 1 și 2 USD. Asta e în rețeaua de căutare. În rețeaua de afișare Google, clicurile tind să fie mai ieftine, în medie sub 1 USD.cu toate acestea, pe piețele super-competitive, clicurile pot deveni mult mai scumpe., Să aruncăm o privire la unele dintre cele mai scumpe cuvinte cheie din Google Ads și Bing pentru a vă oferi o idee despre cât de mult poate costa un clic dacă aveți buzunare adânci.

care sunt cele mai scumpe cuvinte cheie din Google Ads?deoarece Google deține cea mai mare platformă de căutare plătită, ne vom concentra mai întâi pe Google Ads.

enumerate mai jos sunt cele mai scumpe categorii de cuvinte cheie din Google Ads și costul mediu pe clic al fiecăruia., Este de remarcat faptul că acestea sunt cuvinte cheie, categorii, nu cuvintele cheie pe care ei înșiși—în unele cazuri, Scpc de cuvinte cheie în fiecare categorie pot fi mai mari decât mediile declarat:

puteți verifica afară de complet infographic si de a invata despre metodologia spatele date aici.

am rulat apoi un al doilea raport câțiva ani mai târziu. Rezultatele au fost similare, dar am văzut câteva nișe de cuvinte cheie extrem de scumpe pe listă și, de asemenea, că media CPC (fără îndoială) a crescut. Puteți consulta lista celor mai scumpe 25 de cuvinte cheie de top aici.,

care sunt cele mai scumpe cuvinte cheie din anunțurile Bing?deoarece Bing crește în cota de piață, am decis să efectuăm un studiu similar pentru a găsi cele mai scumpe cuvinte cheie din anunțurile Bing.

mai jos sunt Listate cele mai scumpe cuvinte cheie categorii în Bing Ads, precum și media de cost-per-click pentru fiecare:

puteți vedea infographic complet și categoria de cădere.,desigur ,acestea sunt doar câteva dintre sutele de mii de cuvinte cheie pe care companiile din întreaga lume le licitează, iar costurile pot varia foarte mult în funcție de o gamă largă de factori. Chiar dacă vă aflați într-o industrie cu costuri medii ridicate pe clic, cum ar fi asigurările sau serviciile juridice, Aceasta nu înseamnă neapărat că veți fi obligat să plătiți aceste sume pentru fiecare clic pe anunț.

În general, CPC—ul mediu al cuvintelor cheie din toate industriile variază de obicei între 1-2 USD-semnificativ mai puțin decât mediile Google Ads și Bing enumerate mai sus.,mai mult, este important să țineți cont de ROI. Aceste industrii își pot permite CPC-uri ridicate, deoarece valoarea medie a duratei de viață a unui client este atât de mare.

care este costul pe clic pentru cuvintele cheie cu coadă lungă?

oamenilor le place uneori să indice categoriile de cuvinte cheie grandioase, care opresc show-ul de mai sus, ca un exemplu definitiv despre cât de scump poate fi PPC. Realitatea este însă că aceste categorii de cuvinte cheie reprezintă doar o mică parte din volumele totale de căutare. Cuvintele cheie cu coadă lungă reprezintă de fapt majoritatea căutărilor Web.,

Să aruncăm o privire la lista din anunțurile Bing de mai sus. Vedeți categoria de cuvinte cheie „Exterminator”? Această categorie are un CPC mediu de $44.66. În timp ce unii utilizatori pot efectua într—adevăr o căutare pentru „exterminator” dacă descoperă că casa lor este infestată cu dăunători, alți utilizatori pot opta pentru o abordare diferită-una care oferă oportunități pentru agentul de publicitate inteligent.ce se întâmplă dacă cineva a efectuat o căutare pentru interogarea cu coadă lungă,”cum să scot furnicile din bucătăria mea”?, Ar putea căuta sfaturi despre cum să-și scape bucătăria de furnici, dar ar putea fi, de asemenea, deschiși să vadă un anunț pentru un exterminator (și dacă ați încercat vreodată să păstrați furnicile dintr-o bucătărie, acest scenariu devine brusc mult mai plauzibil).

acesta este tipul de oportunitate pe care direcționarea cuvintelor cheie cu coadă lungă le prezintă agenților de publicitate. Pe lângă faptul că alcătuiesc marea majoritate a căutărilor, cuvintele cheie cu coadă lungă sunt, de asemenea, adesea semnificativ mai ieftine decât interogările bogate în cuvinte cheie mai scurte și pot avea la fel de mult-dacă nu chiar mai mult-intenție comercială.,

puteți afla mai multe în acest ghid pentru cuvinte cheie cu coadă lungă.

cât cheltuiesc companiile obișnuite pe Google Ads?

De obicei, odată ce cineva întreabă despre costul mediu pe clic al unei reclame PPC, următoarea întrebare va fi cât cheltuiesc companiile „tipice” pentru Google Ads ca parte a costurilor mai mari de marketing online. Din păcate, aceasta este o altă întrebare fără un răspuns ușor. Cu toate acestea, asta nu înseamnă că nu vă pot spune mai multe despre cât de mult cheltuiește o afacere „tipică” pentru căutarea plătită. În primul rând, trebuie să analizăm datele privind cheltuielile generale în funcție de industrie.,

Dacă te uiți la CPC medie de date de mai sus, veți vedea că primele cinci cele mai competitive termeni se regăsesc în asigurări, educație on-line, marketing & publicitate, juridice și internet & telcom.,

sursa Imaginii

WordStream a efectuat un studiu similar acum câțiva ani și, la acel moment, primele cinci cheltuitori au fost finanțelor & asigurare, comercianții cu amănuntul & marfuri generale, călătorie & turism, locuri de munca & educație, și acasă & gradina., Când am analizat cheltuielile globale ale acestor și ale altor verticale din industrie, am văzut, de asemenea, că a existat un grad de suprapunere între CPC mediu al unei categorii de cuvinte cheie și cheltuielile totale din industria respectivă. Puteți vedea povestea completă și rezultatele acestui studiu aici.după cum puteți vedea, companiile din asigurări, educație online și marketing & industriile de publicitate cheltuiesc cel mai mult pe lună pe Google Ads, cu asigurarea în partea de sus cu o marjă largă. Companiile individuale din aceste industrii cheltuiesc adesea între 40 și 50 de milioane de dolari pe an pe Google Ads!, Desigur, acest lucru nu este exact informații relevante pentru a-ar fi agent de publicitate, care este încă pe gard despre Google Ads. Acestea sunt mărci mari care seamănă puțin cu întreprinderile mici cu bugete mai mici, cum ar fi (potențial) ale tale. Ceea ce este important de știut este că nu trebuie să cheltuiți milioane pe Google Ads pentru ca acesta să funcționeze pentru afacerea dvs.

cât cheltuiesc întreprinderile mici pe Google Ads?

pentru a răspunde La această întrebare, am întrebat pe unul dintre WordStream Client de Succes Manageri despre cât de mult media de WordStream client petrece pe PPC pe lună., După cum v-ați putea aștepta, suma pe care clienții noștri o cheltuiesc pentru PPC variază foarte mult. Unele, cum ar fi întreprinderile mici, cheltuiesc în jur de 1,000 USD pe lună, în timp ce altele, cum ar fi agențiile de management PPC, cheltuiesc în sus de 30,000 USD pe lună.

când luați întreaga bază de clienți WordStream-de la cel mai mic magazin mom-and-pop-shop până la Agenția PPC de dimensiuni medii-obțineți o medie de $9,813 pe lună cheltuită pentru publicitatea PPC.aceasta este încă o gamă destul de largă, dar vă puteți orienta cel puțin în ceea ce privește locul în care cădeți pe specturm.ce alte costuri implică Google Ads?,

bugetul dvs. publicitar va fi întotdeauna cel mai mare și mai direct cost asociat campaniilor Google Ads. Cu toate acestea, în timp ce bugetul dvs. publicitar este important, nu este neapărat efortul dvs. de căutare plătit. Există și alte costuri potențiale pe care trebuie să le luați în considerare, în funcție de afacerea dvs., de obiectivele de marketing și de situația individuală.

costurile Agenției

unele întreprinderi mici optează pentru ca o agenție să se ocupe de munca lor PPC pentru ei. Această abordare oferă mai multe beneficii, cum ar fi investiția personală minimă de timp și efort în gestionarea efectivă a contului dvs., Agențiile se pot lăuda, de asemenea, mulți ani de experiență în gestionarea contului PPC, făcându-le parteneri de încredere care pot oferi consultanță și îndrumare de specialitate.cu toate acestea, agențiile nu sunt ieftine. Chiar și agențiile de tip boutique mai mici vor lua un procent din cheltuielile dvs. publicitare, indiferent de ROI. Unele agenții pot garanta un ROI de prag, în timp ce altele nu. reducerile Agenției se situează de obicei în jurul valorii de 10%, deși aceasta variază de la o agenție la alta.

există mult mai mult decât prețul de luat în considerare atunci când alegeți o agenție.,evident, este în interesul agenției să obțină rezultate (pentru a reduce numărul de clienți și pentru a păstra clienții), dar chiar dacă anunțurile dvs. nu au ca rezultat conversii, va trebui totuși să plătiți și să plătiți agenția, cu excepția cazului în care se specifică altfel în contract.

software de gestionare a PPC

Google Ads este o platformă de publicitate excelentă. Oferă agenților de publicitate un grad ridicat de control asupra variabilelor precise din conturile lor și poate fi extrem de puternic în mâinile potrivite., Cea mai mare plângere pe care o auzim de la clienții noștri este că, cu toată puterea Sa, Google Ads poate fi intimidant—în special pentru noii agenți de publicitate. De aceea, multe companii optează pentru utilizarea software-ului de gestionare PPC pentru a-și gestiona și optimiza Contul Google Ads.

unii proprietari de afaceri optează pentru a-și gestiona manual conturile PPC și am înțeles asta. Vremurile sunt grele și fiecare bănuț contează., Cu toate acestea, dacă sunteți presat de timp sau nu sunteți sigur ce faceți (sau ambele), investiția în software-ul de management PPC este o modalitate excelentă de a economisi timp, de a reduce greșelile costisitoare și de a continua să vă conduceți afacerea.

software-ul PPC (cum ar fi WordStream Advisor) este de obicei licențiat, mai degrabă decât achiziționate. Aceasta înseamnă că, dacă doriți să utilizați software pentru a gestiona și automatiza lucrările de bază din Contul Google Ads, Va trebui să luați în considerare costurile abonamentului., WordStream oferă contracte de șase și 12 luni, precum și o opțiune preplătită anuală, ceea ce face bugetarea pentru software—ul PPC ușor-dar dacă vă uitați la o altă platformă, asigurați-vă că înțelegeți termenii contractului înainte de a semna ceva.

opțiuni cheie pentru înțelegerea costurilor Google Ads

am acoperit multe în acest ghid, așa că haideți să parcurgem opțiunile cheie pe care le puteți utiliza pentru a vă orienta în funcție de ceea ce ați putea cheltui în Google Ads.,înainte de a intra chiar în calcule, costul publicității Google pentru o afacere va depinde de industria sa, de ciclul de viață al clienților și de tendințele actuale ale consumatorilor.

  • Google Ads se bazează pe un sistem de licitații care recompensează anunțurile de înaltă calitate cu costuri mai mici și o plasare mai bună a anunțurilor.
  • puteți exercita un control strict asupra modului în care este cheltuit bugetul Google Ads folosind tactici precum programarea anunțurilor, geotargeting și direcționarea pe dispozitive.
  • costul mediu pe clic în Google Ads este între $1 și $2 în rețeaua de căutare.,
  • CPC medie pe rețeaua de afișare este sub $1.
  • cele mai scumpe cuvinte cheie din anunțurile Google și anunțurile Bing costă 50 USD sau mai mult pe clic. Acestea sunt, în general, cuvinte cheie extrem de competitive în industriile care au valori ridicate ale duratei de viață a clienților, cum ar fi legea și asigurările.
  • retailerii giganți pot cheltui până la 50 de milioane de dolari pe an pentru căutarea plătită în Google Ads.
  • clientul mediu WordStream (afaceri mici până la mijlocii) cheltuiește oriunde între 1.000 și 10.000 USD pe lună în campaniile de căutare plătite Google. Asta înseamnă între 12.000 și 120.000 $ pe an.,
  • este prețul Google Ads potrivit pentru dvs.?

    Leave a Comment