Fakty o Blue Nose i Red Nose Pit Bulls

Adrienne jest certyfikowanym trenerem psów, konsultantem zachowania, byłym asystentem weterynarza i autorem szkolenia mózgu dla psów.

niebieski nos Pit Bull kontra czerwony nos Pit Bull

różnica między Blue Nose Pit Bull a Red Nose pit bull.,

termin „Pit Bull” odnosi się do kilku ras

Kiedy myślisz o słowie pit bull, myślisz o konkretnej rasie? Okazuje się, że Pitbull nie jest tak naprawdę rasą psów, ale raczej terminem, który jest luźno używany do przedstawienia określonego rodzaju psa. Jednak powiedz słowo pit bull, a ludzie dadzą ci różne odpowiedzi w zależności od tego, kogo zapytasz!

Jeśli zapytasz opinię publiczną, termin ten jest często używany do niejasnego przedstawienia psów, które mają podobne cechy, takie jak Muskularne, krępe ciało i Krępa Głowa., Jeśli zapytasz dziennikarzy, termin ten jest używany do przedstawienia każdego dużego złośliwego psa, który kończy się zranieniem kogokolwiek i staje się godny bycia spoliczkowanym na nagłówku lokalnej gazety. Jeśli zapytasz przeciętnego właściciela psa, odpowiedzi mogą się znacznie różnić. Nawet eksperci czasami mają trudności z określeniem, czym naprawdę jest Pitbull, ponieważ termin ten został mocno mętny, a jego prawdziwe znaczenie nadal pozostaje owiane dwuznacznością.

cała ta niejasność w odniesieniu do tego terminu wywołała sporo zamieszania, tak bardzo, że wiele ras psów, a nawet Kundli jest błędnie oznaczanych jako pit Bulle!, Aby zrozumieć ten pomysł, możesz wypróbować test „znajdź Pitbulla” online. Przedstawia dziesiątki psów, które często mylone są z Pitbullem. Jeśli spróbujesz testu, nie czuj się źle, jeśli przegapisz; niezliczona liczba osób wymaga kilku prób, aby to zrobić!

czym są Pit Bulle?,

termin „Pit Bull” to grupa psów

aby uczynić jeszcze bardziej mylące, termin „pit bull” został użyty do określenia formalnych ras psów, a dokładniej American Pit Bull Terrier (APBT) często wraz z American Staffordshire Terrier (AST) i Staffordshire Bull Terrier (SBT). Aby jeszcze bardziej zagmatwać sytuację, inni dodają również buldoga amerykańskiego w kategorii” pit bull”!

dla jasności, termin „Pitbull” jest używany do przedstawienia pewnego rodzaju psa., Podobnie jak termin „hound” jest używany do przedstawiania ras w kategorii ogarów, takich jak beagle, bloodhound i Basset hound. Termin „seter” został użyty do przedstawienia ras w kategorii setera, takich jak Seter angielski, Seter Gordon, seter irlandzki czerwony i biały oraz seter irlandzki. Ale jeśli ktoś zostanie zapytany, jaki dokładnie typ Pitbulla? Można wtedy przejść bardziej do szczegółów i podać dokładną nazwę rasy w ramach kategorii pit bull.

co tak naprawdę oznacza termin pit bull? Termin pit bull wywodzi się ze starożytnego krwawego sportu przynęty niedźwiedzia i przynęty byka., W tych krwawych sportach psy wywodzące się z byka i teriera, psa bojowego opracowanego w 1800 roku, zostały zmuszone do stawienia czoła tym zwierzętom w obwodzie walki w celach rozrywkowych. Lata później, kiedy te krwawe sporty zostały ostatecznie Zakazane w Wielkiej Brytanii w 1835 roku, psy te zostały następnie wprowadzone do Stanów Zjednoczonych przez angielskich imigrantów, którzy zatrudniali je na swoich farmach. W tamtych czasach, kolor sierści i kolor nosa był prawdopodobnie najmniej ważną rzeczą braną pod uwagę., Liczy się tylko to, że te psy były w stanie doskonalić się w tym, do czego zostały wyhodowane i przejąć pewne zadania.

zamiast konkretnej rasy, pit bull jest bardziej ogólnym terminem opisującym grupę psów o podobnych cechach — podobnie jak „ogar” i „Terier” — i obejmuje zarówno psy mieszane, jak i psy czystej krwi.,

— Lisa Peterson, rzeczniczka American Kennel Club

obraz Blue nose pit bull

Blue pit bulls to pit Bulle z niebieskimi nosami

zastanawiasz się, co to jest Bluenose Pit Bull? Oto kilka ciekawych faktów blue nose pit bull., W przypadku, gdy nie zauważyłeś, średni kolor nosa większości ras psów jest czarny; jednak w niebieskim Pit Bullu, kolor skóry nosa (skóry), jak sama nazwa wskazuje, jest niebieski. Oto element zaskoczenia: pomimo tego, co być może słyszeliście, niebieski pit bull nie jest całkowicie oddzielną rasą psów, to po prostu Pit bull, który akurat ma niebieski nos.

pit bull z Niebieskim nosem w większości ma coś, co znamy jako „niebieski płaszcz.,”W porządku, zanim pomylisz się co to znaczy, kiedy mówimy niebieski, to nie jest tak, jak elektryczny niebieski lub niebieski Smerfetka, o którym myślisz, gdy myślisz o kolorach. Jest trochę inny od konwencjonalnego niebieskiego koloru, do którego jesteś przyzwyczajony, w świecie psów jest bardziej szary kolor, od jasnego srebra po głęboki węgiel drzewny.

NIEBIESKI kolor sierści u psów jest wynikiem rozcieńczenia koloru czarnego. Aby szczeniak otrzymał niebieski kolor sierści, musi pochodzić od rodziców, którzy są nosicielami genu rozcieńczenia recesywnego., Oznacza to, że hodowcy celowo hodujący niebieskie kolory sierści będą musieli użyć wąskiej puli genów psów, głównie psów krzyżujących, które są blisko spokrewnione genetycznie (tj. linebreeding lub chów wsobny.) W celu zapobiegania zaburzeniom genetycznym, bardzo ważne jest, aby dostać te psy od hodowcy, który jest ekspertem w tym,co on / ona robi.

ponadto należy mieć świadomość, że badania wykazały, że niebieskie płaszcze są podatne na problemy skórne., W związku z tym niektórzy hodowcy przystępują do oświecenia publicznego, aby poinformować ludzi o tych konsekwencjach związanych z rozcieńczonymi płaszczami.

rozcieńczone kolory (płowy i niebieski) mają problemy z płaszczem i skórą i jest mnóstwo dostępnych informacji na ich temat.,

— Teri Dickinson, DVM

obraz Blue nose Pit Bull Puppy

Blue nose Pit Bulle nie są rzadkością

zauważ, że pit bull z Niebieskim nosem nie oznacza, że pochodzi z żadnej rzadkiej linii i nie jest również oznaką bycia członkiem innego rodzaju Pit Bulli.czystej rasy pit bull. W rzeczywistości można łatwo zobaczyć wiele pit Bulli z” Niebieskim nosem ” kolory.,

pomyśl o tym; nie byłoby tak wielu hodowców reklamujących je, gdyby były naprawdę rzadkie! W rzeczywistości uważa się, że ci hodowcy, którzy mówią ci, że blue nose pit bulls są szczególnie rzadkie, robią to, aby zwiększyć wartość swoich pit Bulli i zmusić cię do płacenia za nie więcej!

informacje ze strony prawdziwego Pitbulla pokazują, że pozbawieni skrupułów hodowcy, którzy koncentrują się tylko na produkcji „specjalnego” niebieskiego koloru sierści z „rzadkim” niebieskim nosem, prawie nie zwracają uwagi na temperament i zdrowie., Hodowla tylko dla określonego koloru sierści z niewielkim uwzględnieniem innych czynników jest słabą praktyką hodowlaną.

kolejną rzeczą do rozważenia jest to, że niektórzy hodowcy, chcąc szybko zarobić pieniądze, zaczęli krzyżować Amerykańskie Teriery Staffordshire z amerykańskimi terierami pit bull w nadziei osiągnięcia „rzadkiego” niebieskiego koloru sierści z towarzyszącym mu niebieskim nosem., Więc jeśli zauważysz blue Pit bulls, które niosą przesadzone cechy, takie jak masywne ciała, blokowe głowy, szeroką klatkę piersiową i ciężką strukturę kości, prawdopodobnie patrzysz na wynik tych krzyży, psów znanych jako „American bullies”, które, zgodnie z United Kennel Club, są po prostu American pit Bull terriery ” zmieszane z zapasem z innych ras byków.”Mówiąc wprost, są to po prostu słabo wyhodowane Amerykańskie teriery pit bull.

jednak nie wszyscy hodowcy niebiesko-nosowych pit Bulli są oszustami., Oczywiście, jeśli reklamują je jako rzadkie lub żądają wyższej ceny, jest to duża czerwona flaga, ale czasami są prawdziwi hodowcy, którzy zwracają większą uwagę na produkcję zdrowych i stabilnych okazów pokrytych niebieską powłoką. Podsumowując, musisz umieścić temperament i zdrowie psa powyżej koloru sierści lub nosa.

oto interesujący fakt: czy wiesz, że termin „Blue Lust” został ukuty w ciągu ostatnich kilku lat ze względu na ich wysoki popyt i związane z nimi wysokie ceny Pit Bulli z niebieskimi nosami?,

fakty o Blue Nose Pit Bulls

obraz red nose Pit Bull

a co z Red Nose Pit Bull?

chcesz poznać ciekawe fakty red nose pit bull? Oto kilka. Raporty pokazują, że Red Nose Pit Bull i Blue Nose Pit Bull są jednymi z najbardziej popularnych typów pit Bulla” ludzie szukają na co dzień., Teraz jest duży fakt: błędem jest wypowiadanie takich stwierdzeń, jak „mój pies jest typu pit bull o niebieskim nosie” lub „typu czerwonego węzła”, tak jak błędem byłoby stwierdzenie:” mój Żółty Labrador jest typu czarnego nosa”, ponieważ mówimy tylko o kolorze!

tak więc Pit bull o czerwonym nosie to po prostu Pit bull, który ma czerwony nos, nie jest to inna rasa psa i jako taki nie jest rzadki ani drogi, jak niektórzy pozbawieni skrupułów hodowcy mogą chcieć, aby ludzie uwierzyli! Termin „czerwony nos” i „niebieski nos” są więc w większości przydomowymi terminami hodowlanymi., Obecnie bardzo popularne są pit Bulle z czerwonym płaszczem, od głębokiej czerwieni do jasnej miodowej Czerwieni, podobnie jak związany z tym czerwony nos.

teraz, tutaj sprawy stają się jeszcze bardziej zagmatwane! Być może słyszałeś o red nose pit bull, który pochodzi z rodu: Old family red nose ” (Ofrn) z Irlandii. Były to psy należące do zwartej rodziny, które często były inbredowe i które wyróżniały się w jamie. Psy te nie były celowo hodowane ze względu na kolor, ale raczej ze względu na ich grę., Zdarzyło się tylko, że ponieważ byli genetycznie blisko, ułatwiało to przekazywanie pewnych cech–i tak pojawił się czerwony płaszcz, czerwone usta, Czerwone paznokcie, czerwone lub bursztynowe oczy i czerwony nos. William J. Lightner i Con Feeley byli hodowcami, którzy ciężko pracowali nad tym rodowodem.

hype o „red nose” Pit bulls może więc pochodzić od starej rodziny Red Nose dogs rodowód z Irlandii. Pozbawieni skrupułów hodowcy mogli zacząć nazywać każdego pit Bulla z czerwonym nosem „czerwonym nosem”, co sprawiało, że ludzie wierzyli, że byli inną rasą i szczególnie rzadką., To, że pies Pitbulla ma czerwony nos, nie oznacza, że pochodzi ze starej rodziny!

Dolna linia

Pit Bulle występują w prawie każdym kolorze, który jest możliwy genetycznie u psów. Niektóre kolory są bardziej powszechne (pręgowane lub płowe na przykład); niektóre kolory nie widzisz tak często (np. Cętkowany lub czarny i tan)., Jedno jest jednak pewne: niebieskie i czerwone psy nie należą do kategorii „rzadkich”

— Mary Harwelik /prawdziwy Pit Bull

red nose Pitbull kontra Blue nose pit bull

wiemy, że przyjrzeliśmy się niektórym faktom Blue nose pit bull i niektórym Red Nose pit bull bull facts, oto podsumowanie., Jeśli spojrzymy poza kolor sierści i kolor nosa, musimy uznać, że pit bulls, niezależnie od tego, czy są to American Pit Bull Terrier (APBT), American Staffordshire Terrier (AST) Czy Staffordshire Bull Terrier (SBT), wszystkie są pięknymi psami i są bezcenne, ponieważ są wyjątkowe na swój sposób.

Pit Bulle są kochającymi stworzeniami, które są lojalne i uwielbiają oblewać swoich właścicieli miłością i uczuciem.kolor nosa lub sierści ostatecznie odgrywa w tym wszystkim niewielką rolę. Kolor nosa nie tworzy rasy.,

© 2016 Adrienne Farricelli

Cyrus on August 16, 2020:

Jeśli chcesz poznać prawdziwą historię tej rasy, sprawdź wpisy UKC i ADBA o tej rasie lub Przeczytaj książkę Richarda F Strattona: the truth about the american pitbull terrier. Richard stratton jest źródłem z rodzaju ludzi, którzy zajmują się tego rodzaju rasy przez ponad 50 lat i wyjaśnić całkowitą różnicę między tej rasy i innych podobnych ras., i znowu, media, ludzie, którzy nie znają tej rasy, a nawet właściciele amstaff często mówią, że ich pies jest pitbull lub grupa psów są pitbulls, ale to nie jest prawda, jest tylko jedna prawdziwa rasa o tej nazwie i jej akceptowane przez 2 duże skojarzenia z dokładnie tej nazwy, a nawet standardy rasy, gdzie dokładnie można zobaczyć różnicę między Staffordshire bull i American stafford.

16 sierpnia 2020 roku:

Przykro mi to mówić, ale kompletnie nie udało Ci się tego zbadać i użyć słowa Pitbull, ponieważ Media go używają., Każdy prawdziwy hodowca Pitbulla krzyczyłby z grobu, gdyby przeczytał ten artykuł, w tym samym czasie kilkakrotnie wspominając o akc i odsyłając od nich informacje i mówiąc, że ludzie powinni zapytać akc o ten problem. akc jest stowarzyszeniem, które nigdy nie zaakceptowało rasy APBT. To UKC, który przyjął rasę w 1896 roku i ADBA w 1904 roku. Prawdziwy amerykański pitbull terrier jest rzeczywiście rasą dla siebie i tak jest różnica między amstaff i apbt., jeśli nie możesz przeczytać historii, zbadać różnicy i nadal twierdzić, że niebieskie psy też są pitbullami, to proszę zakończyć karierę reportera i przestać wprowadzać bzdury w ten świat. Linie GameDog są prawdziwe apbt i amstaff był hodowany bez rozpoznania gameness tego psa. Zamiast twierdzić, że AKC (który zaakceptował amstaffa dopiero w 1936 roku jako rasę) twierdzi, że jest tylko jedna rasa.,

nawet niebieskie psy nie są pitbullami, sam colby powiedział, że widział w swoim życiu 2 prawdziwe niebieskie pitbulle, a niebieski to kolor, który pochodzi z rozcieńczonego błędu genetycznego, który powoduje łysienie. żaden poważny hodowca nie hoduje chorych psów tylko z powodu tego trendu kolorystycznego. Historia prawdziwego amerykańskiego pitbull terriera jest tam i jest też historia amerykańskiego Staffordshire terriera, który wyszedł z amerykańskiego pitbull terriera (różne cele rasy, większe, więcej mięśni, Budowa psów)., ale prawdziwe amerykańskie linie Pitbulla nadal istnieją, a ADBA jest jedynym źródłem, aby uzyskać te stare linie. Przestań szerzyć bzdury i używać medialnego slangu Pitbulla dla tych wszystkich psów.

22 czerwca 2020 roku A to, co mówi MrHat, jest nonsensem.

właśnie weszłam na UKC i sprawdziłam standard ABPT i jest tam napisane: „United Kennel Club był pierwszym rejestrem, który rozpoznał amerykańskiego Pit Bull teriera. Założyciel UKC C. Z., Bennett przypisał numer rejestracyjny UKC 1 do własnego APBT, pierścienia Bennetta, w 1898 roku.”To jest AKC

Jak można ufać ludziom składającym takie oświadczenia? To takie zagmatwane! Nie mam nawet ochoty się tam dostać i dowiedzieć się rzeczy jak więcej czytam bardziej szalone rzeczy wydają się być. Podsumowując, myślę, że każdy ma prawo do swojego zdania na temat używania tego terminu.

Adrienne Farricelli (autor) w dniu 22 czerwca 2020 roku:

MrHat620, doceniam poświęcenie czasu na komentowanie, ale nadal brakuje nam renomowanych źródeł, które mogłyby potwierdzić te fakty.,”Wydaje się, że termin pit bull jest mętny i różni się w zależności od tego, kogo zapytasz. Osobiście jestem bardziej skłonny uwierzyć w wypowiedź cytowaną przez Lisę Peterson, rzeczniczkę Amerykańskiego Związku Kynologicznego, stwierdzającą „zamiast konkretnej rasy, Pitbull jest bardziej ogólnym terminem” niż przypadkowe osoby publikujące tutaj bez prawdziwie brzmiących nazwisk, bez wyjaśnień, jakie referencje mają i jakie renomowane źródła popierają te stwierdzenia. Chciałbym zobaczyć w szczególności pewne renomowane źródła stwierdzające, że ” APBT jest jedyną rasą teriera.,”Przez renomowanych mam na myśli renomowanych książek historycznych, członków klubu rasy, sędziów itp.

MrHat620 w dniu 16 czerwca 2020 roku:

Adrienne Farricelli (autor) w dniu 03 maja 2020 roku:

cześć Chris, zawsze jestem otwarty na naukę, ale tak naprawdę nie pomoże, jeśli nie podasz wiarygodnych odniesień do cytowania swoich źródeł informacji.

stwierdzasz, że niebieski nos nie istnieje, ale co dokładnie masz na myśli? Oczywiście, żaden pies na świecie nigdy nie będzie miał prawdziwie Smerfnego niebieskiego nosa!

masz na myśli, że nie ma rasy, która ma ją w swoim standardzie?, Jeśli tak, proszę zauważyć, Może oświadczenie, że kolor nosa nie czyni rasy.

więc proszę o wyjaśnienie, ponieważ czytelnicy tutaj będą chcieli wiedzieć, dlaczego mówisz, że nie istnieją, skoro widziałem wiele okazów z niebieskim płaszczem i niebieskim nosem „(ok szary) nos.

proszę również o wyjaśnienie „półfabrykaty i Półfabrykaty nie były używane w dołach niedźwiedzia i byka”.

źródło moich informacji z moich książek (nigdy Wikipedii!) i staram się jak najlepiej pozyskiwać tylko renomowane źródła.

oto info, którego prawdopodobnie użyłem, gdy napisałem ten artykuł, ponieważ jestem właścicielem książki Josepha L. Colby ' ego., Stwierdza on:

„pit bull terrier powstał z buldoga i starego angielskiego White Terriera. Mówi się, że użyto krzyża Starego hiszpańskiego wskaźnika, ale nigdy nie zostało to potwierdzone jako autentyczne.

dokładna proporcja, w jakiej każda rasa została użyta do produkcji Pit Bull Terriera nie jest znana.

w XIX wieku, kiedy to sporty walki z bykami i psami były aktywnymi sportami, Buldog okazał się zbyt wolny do celów pit, stąd potrzeba psa o większej prędkości i dobrej silnej, karzącej szczęce.,

Ta nowa rasa spotkała się z sukcesem i była znacznie lepsza od buldoga za walkę w dołku.”

z tej lektury wynika, że krew teriera została dodana, aby psy w jamie przynęty byka były bardziej wydajne.

teraz, bardzo prawdopodobne, że miało to miejsce, gdy przynęta byka została zakazana, ale potrzebuję źródła, aby to potwierdzić.

Chris on April 19, 2020:

Sorry ale nie ma czegoś takiego jak niebieski nos i to po prostu idzie pokazać Treser psów lub weterynarz jest tak samo nieświadomy jak reszta! Również half i halfs nie były psem bojowym używanym w dołach niedźwiedzi i byków!, Powstały one, gdy wszedł zakaz i potrzebny był mniejszy pies dla graczy do małych ukrytych dołów do walki ze sobą stąd gameness itp krwi terrier jest dodać! Irlandczycy są odpowiedzialni za czerwony nos, a Anglicy za czarny nos. Blue nose to tylko Amerykański bullie albo pit cross! Przygotuj kilka książek o prawdziwej grze rasy apbt i o byku & terrier z anglianr nie tylko wikipedia nawet tho thats bardziej poprawne niż stwierdzenie powyżej! Jest tylko jedna zarejestrowana rasa znana jako pitbull The apbt!, Ale Anglicy nigdy nie pozbyli się Pitbulla, staffy ebt itp. To nazwy wystawowe nie działające psy do gry!!

Adrienne Farricelli (autor) on January 01, 2020:

Skyler, daj mi znać dokładniej, które Zdjęcie dokładnie, ponieważ są dwa czerwone nosy. Ten na górze czy na dole? Większość zdjęć pochodzi z lub Morguefile.

SkylerS on December 27, 2019:

naprawdę chciałbym wiedzieć, skąd masz zdjęcie red nose Pitbull, ponieważ to mój pies Taco, który zaginął od 4 lat.Każda informacja byłaby pomocna. chcę tylko zabrać dziecko do domu.,

SkylerS 27 grudnia 2019:

skąd masz zdjęcie red nose Pitbull?Bo to mój pies zaginął 4 lata temu.Próbowaliśmy go znaleźć, więc każda informacja byłaby świetna. chcę tylko zabrać dziecko do domu.

Adrienne Farricelli (autor) na Czerwiec 02, 2019:

Mikeydogsydogs, ufam oświadczenie AKC na temat terminu pitbull. Termin pitbull jest często nadużywany i wydaje się być poddawany osobistej interpretacji.,

Adrienne Farricelli (autor) na Czerwiec 02, 2019:

Debbie, z mojego doświadczenia combo męskie i żeńskie działa najlepiej, a nie tej samej płci.

Mikeydogsydogs on May 28, 2019:

Ten artykuł jest głupi. Jest tylko 1 pitbull, amerykański Bulterier. Niektóre inne rasy są podobne, ale nie takie same jak gra hodowane APBT!!!!!

poszukujemy szczeniaka do zabawy dla naszej 1-letniej suczki rottie., Wszelkie porady na temat rasy i płci

Joe w dniu 09 maja 2019 r.:

pies wybuchł wysypką na całym ciele od nosa do łap co powinienem zrobić

Adrienne Farricelli (autor) w dniu 27 grudnia 2018 r.:

Angelio, bardzo mi przykro z powodu twojej straty. Przeszedłem przez to po utracie mojego psa serca 4 miesiące temu na raka i mając jej małoletnią, która teraz jest jedynym psem. To trudne. Rak śledziony, hemangiosarcoma jest tak okrutny, mam artykuł tutaj, jeśli chcesz o tym przeczytać, wystarczy google Pethelpful.com cichy zabójca, pies hemangiosarcoma jest pełen historii takich jak twoja., Staraj się być silny dla swojego psa i zachować jej procedury takie same, bawić się z nią i niech czuje się kochany. Jeśli czujesz emocje, nie płacz przy niej, jeśli możesz, czują nasz smutek. Tylko czas się zagoi.,g, aby to tak pojechaliśmy na 2 rano tak szybko, jak mogliśmy i layed z nim i powiedział mu, jak go kocham czekali na zewnątrz dla nas wzięli go nie zrobił to miał trzy guzy wzdłuż śledziony i jeden wybuch był w porządku dzień wcześniej nigdy nie czułem się tak smutny i pusty jak ja nie w Tęsknię za nim tak bardzo mam samicę ona nie jest taka sama ona jest teraz boi się nawet gping na spacer zacznie grać z psem przyjaciół, ale ona biegnie z powrotem do jej roon dostaje w swoim łóżku i będzie się trząść nigdy nowy jak bardzo czuła się bezpiecznie z Ziggy jej iskierka w jej oczach zniknęły ona wygląda tak smutny ja., Dont know what to do anybody have any thoughts or ideas how to make her happy again it just makes me even more deprecated Boz there eyes say so much it is like a bad dream I just want to wake up and have my babyback i dont know how im ever going to get over this its terrible

Henry Bailey on December 11, 2018:

What kind of rednose

Luz on September 29, 2018:

I have a pitbull Blue nose ja też mam chiguga i dogadują się dobrze kłócą się ale d ont walka wszystko zależy od treningu czego ich uczysz są bardzo mądrzy, Mam małe dzieci i są one wielkie i opiekuńcze dla dzieci. Pitbull nie są złe psy tam kochane lojalne opiekuńcze i Świetne psy stróżujące mogę chodzić swoje bez smyczy N wytrenowałem go sam. Musisz być zgodne z nimi i stale telli je co Ty whant pies zrobić mam mój pociąg zawiesić znaki i pop n snap finer clap jest awsome nazywasz go on dont słuchać bez znaku, a następnie mówić.,lol kool right

Diqnq Exter on August 03, 2018:

Layla on December 19, 2017:

dziękuję blue pitbulls are beeder mam 2 blue nosed pitbulls i mam tylko 9 lat, a w 4 klasie więc yup, ale po prostu mają inny kolor nosed i inne kolorowe futro po prostu kocham niebieski

Adrienne Farricelli (autor) on November 23, 2018 2017:

Sarah, Lisa Peterson, rzeczniczka Amerykańskiego Związku Kynologicznego mówi.,”Zamiast konkretnej rasy, Pitbull jest bardziej ogólnym terminem opisującym grupę psów o podobnych cechach-podobnie jak” ogar „i” Terier ” — i obejmuje zarówno psy mieszane, jak i psy czystej krwi.”Myślę, że ludzie z AKC wiedzą najlepiej, co oznacza ten termin.

Sarah 15 listopada 2017:

będę musiał zgodzić się z Jenn. Artykuł był ciekawy, ale fakt, że ludzie po prostu lekko używali terminu Pitbull dla grupy psów jest błędny. Jest tylko jeden Pitbull i to jest amerykański Pitbull Terrier. Jeśli nie ma rodowodu, to nie jest to pitbull., Szanuję rasę i uważam, że są niesamowite, szczególnie w historii gier.

j on May 29, 2017:

HY dobry artykuł, mam american staffordshire terrier ona jest najbardziej czuły pies z nami, teraz ona jest dobra wokół ludzi, kiedy idziemy na spacery, teraz ona nie pozwoli ludziom po prostu dotrzeć N dotknąć jej ona nie będzie agresywna, ale ona się wycofuje,kiedy moi przyjaciele przychodzą do mojego domu ona jest dobra z ludźmi, ale u got to let her come to u .wspaniały pies z moimi dziećmi N lubi spać obok mojego łóżka N w nocy idzie N leży między obu drzwiami pokoju moich dzieci, po pójściu do łóżka.,Jedyną rzeczą, nie gram lub niech moje dzieci grać ruff z nią, ponieważ była mała, gram z linami z nią, rzucam piłkę dla niej do fetsh, gram trochę szorstki z nią, ale nie, aby ją do punktu coraz agresywne, czuję, że ma certined limit wie, po prostu patrząc na nią certine sposób wie, że nie jestem szczęśliwy, jeśli coś zrobiła, ale wielki temperament.American staffordshires tempermint są bardziej łagodne temp. doły wydają się być bardziej optymistyczne.

Adrienne Farricelli (autor) w dniu 15 kwietnia 2017 roku:

Jenn, Witamy w Pitbullu!, To nie jest naprawdę moje „take”, ale to, co słyszałem wokół ludzi i czytania na ten temat. Zgadzam się, że bull dog nie jest Pitbullem, stary angielski bull dog nie jest Pitbullem, ale słyszałem, że kilka osób twierdzi, że American Pit Bull Terrier (APBT), American Staffordshire Terrier (AST) i Staffordshire Bull Terrier (SBT) należą do „typu Pitbulla.”

zasadniczo z moich badań wynika, że te 3 rasy mają ten sam rodowód i po prostu zdarzyło się, że zostały po prostu wyhodowane do różnych celów i mają nieco inne standardy wielkości., W większości mają po prostu różne linie krwi. Niektóre z tych psów są rzeczywiście zarejestrowane w więcej niż jednym rejestrze. Odróżnienie jednej rasy od drugiej jest trudne, a nawet eksperci czasami nie potrafią powiedzieć, czy Pitbull jest APBT, AST lub SBT. Nawet badania DNA mogą być mylące, (źródło Pit Bull Rescue Central.)

Jeśli pytasz o moją osobistą opinię, mam ochotę trzymać się tego, co — mówi Lisa Peterson, rzeczniczka Amerykańskiego Związku Kynologicznego.,”Zamiast konkretnej rasy, Pitbull jest bardziej ogólnym terminem opisującym grupę psów o podobnych cechach-podobnie jak” ogar „i” Terier ” — i obejmuje zarówno psy mieszane, jak i psy czystej krwi.”Myślę, że ci ludzie powinni wiedzieć najlepiej, co oznacza ten termin.

Jeśli szukacie bardziej oficjalnych wypowiedzi to prosiłbym kluby rasowe i AKC o bardziej szczegółowe wyjaśnienia. (jeśli tak, proszę informuj mnie na bieżąco o tym, co mówią!,) Na razie wydaje się, że nie ma oficjalnego użycia ani wyjaśnienia tego terminu i byłoby pomocne, gdyby ktoś z autorytetem mógł raz na zawsze wyjaśnić pewne sprawy, aby tak wiele psów nie było niepotrzebnie uśmiercanych.

Pit bulls to najbardziej przyjazne psy na świecie! Nie mam pojęcia, jak ludzie mogą postrzegać ich jako złośliwych, kiedy za każdym razem, gdy idę do sklepu przychodzą mnie witać i lizać moją twarz z ich ogonem machając szczęśliwie!, Sam posiadając Rottweilery, nie widzę w tych psach średniej Kości, kiedy są wychowywane tak, jak powinny i tak, jak w przypadku każdej rasy to ostatecznie wszystko podsumowuje, jak są wychowywane, ale jak powiedziałeś, to zupełnie inny temat! Dzięki za czas i komentarze i zgadzam się, termin na pewno wymaga więcej wyjaśnienia, ponieważ wydaje się, że jest podatny na osobistą interpretację, ale myślę, że to głównie dlatego, że nikt nie wydaje się zgadzać i nie było „oficjalnej definicji” pochodzących od autorytetów..

, Czy Twoim zdaniem jest to określenie czy rasa?

jestem ratownikiem od 6 lat, ratuję wszystkie rasy. Przygarnia około 89 psów miesięcznie. Mogę powiedzieć bez wątpienia, że istnieje z pewnością rasa PitBull. Niewłaściwe użycie tej nazwy jako określenia dla grupy psów jest jednym z największych problemów w ratownictwie. W rzeczywistości, jeśli to wiele psów zabitych w całym kraju i powinny być wygnane. To nie jest tak, że mówi się, że Mastif hoduje i ma kategorie takie jak angielski, Cane Cane, Dog Niemiecki… to są wszystkie rodzaje mastifów. Jest tylko jeden Amerykański Terier Pitbull., Staffordshire bull terrier nie jest Pitbullem i nie powinien być klasyfikowany jako jeden. Buldog nie jest Pitbullem i nie powinien być klasyfikowany jako jeden. Łobuz nie jest Pitbullem i nie powinien być klasyfikowany jako jeden. Bull terrier nie jest Pitbullem i nie powinien być klasyfikowany jako jeden. Stary Buldog angielski nie jest Pitbullem i nie powinien być klasyfikowany jako jeden. Istnieje tak wiele nowych ras, które wyglądają blisko Pitbull, które mają 0 Pitbull DNA jeszcze są eutanazji w niektórych schroniskach, ponieważ nie przyjmują pitbull ' s. i egzotyczne bully jest mieszanką różnych rodzajów buldogów., Jak buldogi francuskie, buldogi angielskie i Boston terrier. Jednak przypominają Pitbulla I są uśmiercane przez schronisk, które nie przyjmują Pitbulli z powodu tego użycia ras Pitbull jako terminu. Nie ma ras pitbull. Są rasy mastif, są rasy Buldog, są rasy terier, nie ma ras PITBULL. PozwalajÄ … c ludziom uĺľywaä ‡ tego kocowego terminu, ktĂłry w rzeczywistoĹ ” ci nie jest prawdziwy, psy umierajÄ … za wyglÄ … d jak inny pies.

pitbulle nie są bardziej niebezpieczne niż Rottweiler, doberman, Mastif, czy jakakolwiek inna duża silna rasa., Ludzie decydują się nie szkolić rasy zgodnie z jej potrzebami, ale to zupełnie inne pudełko z ciasteczkami.

Zgadzam się, ale większość ludzi nie. Tak wielu ludzi miesza APBT, Amstaff, bully breed. Mają amstaffa i mówią, że to Pitbull. Nawet nie wiesz, ile umów zawarłem w związku z ich rasą. Ja osobiście znam i posiadam pit Bulle i różnie znam różnicę. Chciałbym, żeby ludzie rozpoznali rasę, którą faktycznie posiadają. Mam nadzieję, że ludzie przeczytają ten artykuł.,

Adrienne Farricelli (autor) on December 10, 2016:

cześć Tina, mam kilka artykułów szkoleniowych, jeśli ich szukasz, i jeden, który również konkretnie dotyczy Pit bulls.

miło było przeczytać ten artykuł. Czy jest jakaś pomoc w szkoleniu pit Bulli? Żeby wszyscy się dogadali.

Leave a Comment