Hercules Terra Trac AT2. Review, 2020 Update

De Hercules Terra Trac AT2 is de volgende generatie van robuuste en testen met een goed uiterlijk, goede manieren en absolute prestaties., Deze premium all terrain banden verhogen van de lat op prestaties en veelzijdigheid algemene premium ontwerp en de bouw garandeert gecontroleerd en balans op en off-road vermogen, uitzonderlijke slijtvastheid zorgt voor consistente prestaties gedurende de levensduur van de band en computer optimize noise enhancement levert een quitter rit.

De Hercules Terra Trac AT2 is een echte grit en grip performer zowel op als off-road., Hercules exclusieve ATC all-terrain loopvlakcompound is chemisch ontworpen met silica om de grip op nat wegdek te verbeteren en het hele jaar door ultieme tractie te bieden.het agressieve loopvlakontwerp zet de actie in tractie.

Features & voordelen

• Silica geïnfundeerd at-C loopvlakcompound levert superieure tractie op nat en off-road.
  • Tusk-groeven en zware afvoer stimuleren de tractie in ongunstige weersomstandigheden.
  • Modern profiel creëert een stabiele contactpatch voor gebalanceerde on-en off-road prestaties.,
  • diepe siping, afgeschuinde profielblokken en een agressieve steunbeer verminderen de slijtvastheid.
  • 3 PMS-classificatie geeft aan dat de band voldoet aan de vereiste prestatiecriteria voor sneeuwtests om als een zware sneeuwdienst te worden beschouwd.

geschiedenis van het merk & het bedrijf

Hercules brand is opgericht in 1952 in de Verenigde Staten en wordt geproduceerd door Cooper Tires., De Cooper Tire & Rubber Company begon de productie van Hercules banden in 1960 en de twee bedrijven blijven een partnerschap vandaag.het merk Hercules tire heeft een wereldwijde aanwezigheid in veel landen vanwege de hoge kwaliteit, uitstekende ontwerpen en zijn onvermoeibare zoektocht om zijn technologie te verbeteren. Het bedrijf geeft de klanten voortdurend de prestaties die ze vragen, de keuzes die ze willen en de betaalbaarheid die ze verdienen.= = geschiedenis = = Hercules werd in 1952 opgericht als een coöperatie door een groep onafhankelijke bandenhandelaren., Het is sinds 2005 eigendom van FdG Associates L. P., een in New York City gevestigde private equity-onderneming.Hercules runt vier divisies: Hercules tire USA; Hercules Tire Canada; Tire Dealer ‘ s Warehouse (TDW); en Hercules Tire International (de grootste onafhankelijke bandenexporteur in Noord-Amerika, met de merken Hercules en Ironman).naast de DCs in Noord-Amerika heeft Hercules een oppervlakte van 250.000 m2.ft. magazijn in Noord-China.

Hercules Tire & Rubber Co. heeft zijn Weggevarenbeschermingsprogramma verbeterd., Hercules biedt beperkte bescherming tegen weggevaren op alle nieuwe Hercules-banden voor passagiers en lichte vrachtwagens. Als onderdeel van de upgrade belooft het programma gratis vervanging voor twee jaar of de eerste 50% van de levensduur van het loopvlak als een band uitvalt als gevolg van een wegrisico tijdens gebruik op de weg.

andere banden: 265 / 70r17