Feiten over Blue Nose en Red Nose Pit Bulls

Adrienne is een gecertificeerde hondentrainer, gedragsadviseur, voormalig dierenarts assistent en auteur van Brain Training for Dogs.

Blue Nose Pit Bull Versus Red Nose Pit Bull

verschil tussen blue nose pit bull en red nose Pit Bull.,

de Term “Pitbull” verwijst naar verschillende rassen

wanneer u aan het woord Pitbull denkt, denkt u dan aan een bepaald ras? Blijkt, een pitbull is niet echt een hondenras op zich, maar eerder een term die losjes wordt gebruikt om een bepaald type hond af te beelden. Echter, zeg het woord pit bull en mensen zullen je verschillende antwoorden geven, afhankelijk van wie je het vraagt!

Als u het grote publiek vraagt, wordt de term vaak gebruikt om vaag honden af te beelden die dezelfde kenmerken hebben, zoals een gespierd, gedrongen lichaam en een geblokt hoofd., Als je het journalisten vraagt, wordt de term gebruikt om elke grote gemene hond uit te beelden die uiteindelijk iemand verwond en het waard wordt om op de kop van de lokale krant te worden geslagen. Als u de gemiddelde eigenaar van de hond vraagt, kunnen de antwoorden sterk variëren. Zelfs experts hebben het soms moeilijk om te definiëren wat een pitbull werkelijk is, omdat de term zwaar verward is en de ware betekenis ervan nog steeds gehuld is in dubbelzinnigheid.

al deze vaagheid over de term heeft nogal wat verwarring gecreëerd, zozeer zelfs dat veel hondenrassen en zelfs bastaards verkeerd worden gelabeld als pitbulls!, Om een greep van het idee te krijgen, kunt u proberen een “vind de pitbull” test online. Het toont tientallen honden die vaak worden verward met een pitbull. Als je de test een keer te proberen, voel je niet slecht als je mist; talloze mensen vereisen verschillende pogingen om het goed te krijgen!

Wat zijn pitbulls?,

de Term” Pit Bull ” Is een groep honden

om de zaken nog meer verwarrend te maken, werd de term pit bull gebruikt om formele hondenrassen weer te geven, meer bepaald de Amerikaanse Pit Bull Terrier (APBT) vaak samen met de Amerikaanse Staffordshire Terrier (AST) en de Staffordshire Bull Terrier (SBT). En om de zaken nog meer verwarrend te maken, zullen sommige anderen ook de Amerikaanse Bulldog toevoegen in de categorie “pit bull” hondenras!

voor de duidelijkheid wordt de term “Pitbull” gebruikt om een bepaald type hond af te beelden., Net zoals de term “hound” wordt gebruikt om rassen uit te beelden binnen de hound categorie zoals de beagle, bloodhound, en basset hound. De term ‘setter’ wordt gebruikt om rassen uit te beelden binnen de setter categorie zoals de Engelse setter, Gordon setter, Irish red and white setter en de Ierse setter. Maar dan, als men wordt gevraagd precies wat voor soort Pitbull? Men kan dan gaan meer in details en geven de exacte ras naam binnen de pitbull categorie.

wat betekent de term Pitbull eigenlijk? De term Pitbull is afgeleid van de oude bloedige sport van berenaas en stierenaas., In deze bloedige sporten, honden die afkomstig zijn van de Bull en Terrier, een vechthond ontwikkeld in de jaren 1800, werden gedwongen om deze dieren in de pit vechten circuit voor entertainment doeleinden. Jaren later, toen deze bloedige sporten in 1835 eindelijk in Groot-Brittannië verboden werden, werden deze honden in de Verenigde Staten geïntroduceerd door Engelse immigranten die hen in dienst hadden op hun boerderijen. Terug in die oude dagen, vacht kleur en neus kleur was waarschijnlijk het minst belangrijke overwogen., Het enige wat telt is dat deze honden in staat waren om uit te blinken in waar ze voor gefokt zijn en bepaalde taken over te nemen.

in plaats van een specifiek ras, is Pitbull meer een generieke term om een groep honden met vergelijkbare kenmerken te beschrijven — net als “hound” en “terrier” — en omvat zowel mixen als raszuivere honden.,

— Lisa Peterson, woordvoerster van de American Kennel Club

picture of blue nose pitbull

Blue pitbulls zijn pitbulls met blauwe neuzen

vraagt u zich af wat een Bluenose Pitbull is? Hier zijn enkele interessante blue nose pit bull feiten., Voor het geval je het nog niet hebt gemerkt, de gemiddelde neuskleur van de meeste hondenrassen is zwart; echter, in de bluenosed pit bull, de kleur van de neus leer (huid) net zoals de naam al aangeeft, is blauw. Hier komt het verrassingselement: ondanks wat je misschien hebt gehoord, is de blue-nose Pitbull geen volledig apart hondenras, het is gewoon een pitbull die toevallig een blauwe neus heeft.

een pitbull met een blauwe neus heeft meestal wat we kennen als “een blauwe vacht.,”Oké, voordat je in de war raakt over wat dit betekent als we Blauw zeggen, het is niet zoals het elektrische blauw of Smurfin blauw waar je aan denkt als je aan kleuren denkt. Het is een beetje anders dan de conventionele blauwe kleur die u gewend bent, in de hondenwereld, het is meer als een grijsachtige kleur variërend van licht zilver tot een diepe houtskool.

De kleur van de blauwe vacht bij honden is het resultaat van een verdunning van de kleur Zwart. Voor een pup om een blauwe vachtkleur te krijgen, moet het komen van ouders die dragers zijn van het recessieve verdunningsgen., Wat dit impliceert is dat de fokkers doelbewust fokken voor de blauwe vachtkleuren een smalle genenpool van honden zullen moeten gebruiken, meestal kruising honden die nauw verwant zijn genetisch (dat wil zeggen, linebreeding of inteelt.) Om genetische aandoeningen te voorkomen, is het erg belangrijk dat u deze honden krijgt van een fokker die een expert is in wat hij/zij doet.

bovendien moet u zich ervan bewust zijn dat onderzoek heeft aangetoond dat blauwe vachten gevoelig zijn voor huidproblemen., Als gevolg hiervan, sommige fokkers beginnen aan publieke verlichting om mensen te laten weten over deze implicaties geassocieerd met verdunde jassen.

de verdunde kleuren (fawn en BLAUW) hebben vacht-en huidproblemen en er is veel informatie over Beschikbaar.,

— Teri Dickinson, DVM

Foto van de Blue nose pitbull puppy

Blauwe Neus Stieren van de Kuil niet Zeldzaam

Merk op dat een pit bull met een blauwe neus betekent niet dat het afkomstig is van een zeldzame bloedlijn en het is ook niet een teken van een lid van een ander type van raszuivere pit bull ras. Je kunt eigenlijk gemakkelijk zien veel pitbulls met” blauwe neus ” kleuren.,

nu ik er aan denk; er zouden niet zoveel fokkers zijn die er reclame voor maken als ze echt zeldzaam zijn! In feite wordt aangenomen dat fokkers die je vertellen dat blue nose pitbulls bijzonder zeldzaam zijn, dit doen om de waarde van hun pitbulls te verhogen en je te dwingen meer voor hen te betalen!

informatie van de website van Real Pit Bull toont aan dat gewetenloze fokkers die zich alleen richten op het produceren van de “speciale” blauwe vachtkleur met de “zeldzame” blauwe neus, bijna geen rekening houden met temperament en gezondheid., Fokken alleen voor een specifieke vachtkleur met weinig aandacht voor andere factoren is een slechte fokkerij.een ander ding om te overwegen is dat sommige fokkers, die graag snel geld wilden verdienen, Amerikaanse Staffordshire Terriers begonnen te kruisen met Amerikaanse pit bull terriers in de hoop een “zeldzame” blauwe vachtkleur te bereiken met de bijbehorende blauwe neus., Dus als je merkt dat blue pitbulls die overdreven functies zoals massieve lichamen dragen, blocky hoofden, brede borst, en zware botstructuur, bent u waarschijnlijk op zoek naar het resultaat van deze kruisen, honden bekend als “American pesters” die, volgens de United Kennel Club, zijn gewoon Amerikaanse Pit Bull Terriers “gemengd met voorraad van andere stier rassen.”Om het botter te zeggen, het zijn gewoon slecht gefokte Amerikaanse pit bull terriers.

echter, niet alle fokkers van blue-nose pitbulls zijn boeven., Zeker als ze adverteren ze als zeldzaam of Vraag een premium prijs, Dit is een grote rode vlag, maar soms zijn er echte fokkers die meer aandacht besteden aan het produceren van blauw-gecoate exemplaren die gezond zijn en een stabiel temperament hebben. Kortom, moet u het temperament en de gezondheid van een hond boven de vacht of neus kleur.

Hier is een interessant feit: wist u dat de term “Blue Lust” de afgelopen jaren werd bedacht vanwege de hoge vraag en de bijbehorende hoge prijskaartjes van Blue-nosed pitbulls?,

Feiten Over Blauwe Neus pitbulls

Foto van red nose pitbull

Hoe zit het met Rode Neus de Stieren van de Kuil?

wilt u een aantal interessante red nose pit bull feiten? Hier zijn er een paar. Rapporten tonen aan dat de Red Nose Pit Bull en de Blue Nose Pit Bull behoren tot de meest populaire pit bull ‘types” mensen kijken voor elke dag., Nu is er een groot feit: het is verkeerd om uitspraken te doen zoals ” mijn hond is van het blauwe neus pitbull type, “of het” rode knoop type “net zoals het verkeerd zou zijn om te zeggen,” mijn gele Labrador is het zwarte neus type, ” omdat we alleen maar praten over kleur!een pitbull met rode neus is dus gewoon een pitbull die toevallig een rode neus heeft, het is geen ander hondenras, en als zodanig is het niet zeldzaam of duur zoals sommige gewetenloze fokkers willen dat mensen geloven! De term rode neus en blauwe neus zijn daarom voor het grootste deel achtertuin kweesterstermen., Tegenwoordig zijn pitbulls met een rode vacht variërend van diep rood tot licht honingrood erg populair, en zo is de bijbehorende rode neus.

nu, hier is waar de dingen nog verwarrender worden! Je hebt misschien gehoord van een Red nose Pitbull die afkomstig is uit de bloedlijn: Old family red nose” (Ofrn) van Ierland. Dit waren honden die behoorden tot een hechte familie die vaak inteelt hadden en die uitblonken in de kuil. Deze honden werden niet opzettelijk gefokt voor kleur, maar eerder voor hun wildheid., Het gebeurde alleen dat omdat ze genetisch dicht waren, dit maakte het gemakkelijk om bepaalde eigenschappen door te geven–en zo kwam langs de rode vacht, rode lippen, rode teennagels, rode of amberkleurige ogen en een rode neus. William J. Lightner en Con Feeley waren fokkers die hard aan deze afstamming werkten.

de hype over” red nose ” pitbulls kan daarom zijn ontstaan uit de oude familie Red Nose dogs afkomst uit Ierland. Gewetenloze fokkers kunnen een pitbull met een rode neus als “rode neus” zijn gaan noemen, waardoor mensen geloven dat ze een ander ras zijn en bijzonder zeldzaam., Alleen omdat een pitbull hond een rode neus heeft betekent niet dat het van de oude familie stam is!

De Bottom Line

Pitbulls zijn er in bijna elke kleur die genetisch mogelijk is bij honden. Sommige kleuren komen vaker voor (brindle of fawn bijvoorbeeld); sommige kleuren zie je niet zo vaak (zoals gevlekt of zwart en bruin)., Een ding is zeker, echter: blauw en rood kortschedelige honden vallen NIET in de “zeldzame” category

— Maria Harwelik /De Echte Pit Bull

Red nose pitbull versus blauw neus pit bull

Weten dat we hebben gekeken naar een aantal blauwe neus pit bull feiten en wat red nose pitbull feiten, hier is de bottom line., Als we verder kijken dan vachtkleur en neuskleur, moeten we erkennen dat pitbulls of ze nu de American Pit Bull Terrier (APBT), de American Staffordshire Terrier (AST) of de Staffordshire Bull Terrier (SBT) zijn allemaal mooie honden en zijn onbetaalbaar als ze zijn uniek in hun eigen manier.Pitbulls zijn liefdevolle wezens die loyaal zijn en graag hun eigenaren met liefde en genegenheid overspoelen en de kleur van de neus of vacht speelt uiteindelijk een kleine rol in dit alles. Een neuskleur maakt geen ras.,

© 2016 Adrienne Farricelli

Cyrus on August 16, 2020:

als je de echte geschiedenis van dit ras wilt weten, bekijk dan de entrys van UKC en ADBA over dit ras of lees het boek van Richard F Stratton: The truth about the american pitbull terrier. Richard stratton is een bron van soort mensen die omgaan met dit soort ras voor meer dan 50 jaar en verklaren het volledige verschil tussen dit ras en andere soortgelijke rassen., en nogmaals, de media, mensen die dit ras niet kennen of zelfs amstaff eigenaren zeggen vaak dat theyr hond een pitbull is of een groep honden zijn pitbulls maar dat is niet waar, er is slechts één echt ras met deze naam en het wordt geaccepteerd door 2 grote verenigingen met exact deze naam en zelfs rasstandaarden waar u precies het verschil tussen de Staffordshire bull en de Amerikaanse stafford kunt zien.

Cyrus on August 16, 2020:

Het spijt me dat ik dat moet zeggen, maar je bent er helemaal niet in geslaagd om dit te onderzoeken en het woord Pitbull te gebruiken zoals de media het gebruiken., Elke echte pitbull fokker zou schreeuwen uit zijn graf als ze lezen dit artikel, in dezelfde tijd u noemen akc meerdere malen en verwijzen uw informatie van hen en zeggen dat mensen de akc moet vragen over dit probleem ook. de akc is een shit vereniging die nooit het ras APBT geaccepteerd heeft. Het is de UKC die het ras aanvaard in 1896 en de ADBA in 1904. De echte Amerikaanse pitbull terriër is inderdaad een ras voor zichzelf en ja er is een verschil tussen de amstaff en de apbt., als je de geschiedenis niet kunt lezen, onderzoek het verschil en nog steeds beweren dat blue dogs ook pitbulls zijn, beëindig dan alsjeblieft je carrière als verslaggever en stop met onzin in deze wereld te zetten. GameDog lijnen zijn echte apbt en een amstaff was ras zonder erkenning van de wildheid van deze honden. Je moet zeker kijken naar een aantal andere ressources in plaats van te beweren dat de AKC (die alleen aanvaard de amstaff in 1936 als een ras) zegt dat er slechts één ras.,zelfs blauwe honden zijn geen pitbulls, colby zelf zei dat hij in zijn leven 2 echte blauwe pitbulls zag en blauw is een kleur die voortkomt uit de verdunde genetische fout die alopecia veroorzaakt. geen serieuze fokker zou zieke honden fokken alleen vanwege deze kleurtrend. De geschiedenis van de echte Amerikaanse pitbull terrier is er en er is ook een geschiedenis van de Amerikaanse staffordshire terrier die kwam uit de Amerikaanse pitbull terrier (verschillende rassen doelen, groter, meer spieren, Bouw honden)., maar de echte Amerikaanse pitbull lijnen bestaan nog steeds en de ADBA is de enige bron om die oude lijnen te krijgen. Stop alsjeblieft met het verspreiden van onzin en het gebruik van de media pitbull slang voor al die honden.

Meredith on June 22, 2020:

Adrienne,

Ik denk niet dat u enige feitelijke informatie hierover zult vinden, aangezien het lijkt alsof het meestal een kwestie van persoonlijke mening is. En wat MrHat zegt is onzin.ik ging net naar UKC en zocht de ABPT standaard op en er staat: “de United Kennel Club was de eerste registry die de Amerikaanse Pit Bull Terrier herkende. UKC oprichter C. Z., Bennett gaf UKC registratie nummer 1 Aan zijn eigen APBT, Bennett ‘ s Ring, in 1898.”Het is de AKC

Hoe kunnen we mensen vertrouwen die als zodanig uitspraken doen? Dit is zo verwarrend! Ik heb zelfs geen zin om daar te komen en dingen uit te zoeken, want hoe meer ik lees, hoe krankzinniger het lijkt te zijn. Kortom, ik denk dat iedereen recht heeft op zijn mening over het gebruik van deze term.

Adrienne Farricelli (auteur) on June 22, 2020:

MrHat620, ik waardeer het dat u de tijd neemt om commentaar te geven, maar we hebben nog steeds geen betrouwbare bronnen om deze feiten te back-uppen.,”Het lijkt erop dat de term Pitbull verward is en varieert afhankelijk van wie je het vraagt. Persoonlijk ben ik meer geneigd om de verklaring te geloven die werd Geciteerd door Lisa Peterson, woordvoerster van de American Kennel Club waarin staat “in plaats van een specifiek ras, is Pitbull meer een generieke term” meer dan willekeurige mensen die hier posten zonder echt klinkende namen, geen verklaringen van welke referenties ze hebben en welke gerenommeerde bronnen deze verklaringen ondersteunen. Ik zou in het bijzonder enkele gerenommeerde bronnen willen zien die verklaren dat “de APBT het enige ras van Terriër is.,”Met gerenommeerde bedoel ik gerenommeerde historische boeken, leden van de rasclub, rechters etc.

MrHat620 on June 16, 2020:

Adrienne Farricelli (author) on May 03, 2020:

Hallo Chris, ik sta altijd open om dingen te leren, maar het helpt niet echt als je niet een aantal gerenommeerde referenties geeft om je bronnen van informatie te citeren.

U stelt dat de blauwe neus niet bestaat, maar wat bedoelt u precies? Natuurlijk, geen hond in de wereld zal ooit een echt Smurf-kleurige blauwe neus hebben!

bedoelt u dat er geen ras is dat het in zijn standaard heeft?, Zo ja, merk dan op dat een neuskleur geen ras maakt.

dus gelieve te verduidelijken, omdat lezers hier zullen willen weten waarom je zegt dat ze niet bestaan als er veel exemplaren met de blauwe vacht en blauwe neus hebben gezien “(ok grijsachtige) neus.

verduidelijk ook ‘helften en helften werden niet gebruikt in de beer-en stierenputten’.

Ik bron mijn informatie uit mijn boeken (nooit Wikipedia!) en probeer mijn best om de bron alleen gerenommeerde bronnen.

Hier is informatie die ik waarschijnlijk gebruikte toen ik dit artikel schreef omdat ik het boek van Joseph L. Colby bezit., Hij zegt Geciteerd:

” De pit bull terrier is gemaakt van de Bulldog en de old English White Terrier. Er is gezegd dat een kruis van de oude Spaanse wijzer werd gebruikt, maar dit is nooit bevestigd authentiek te zijn.

de exacte verhouding waarin elk ras werd gebruikt om de Pit Bull Terrier te produceren is niet bekend.in de negentiende eeuw, toen stierengevechten en hondengevechten een actieve sport waren, bleek de bulldog te traag voor pitdoeleinden, vandaar de behoefte aan een hond met meer snelheid en een goede sterke, straffende kaak.,

Dit nieuwe ras had succes en was veel beter dan de bulldog voor het vechten in de kuil.”

uit deze lezing, het impliceert dat de terrier bloed werd toegevoegd om de honden in de stier aas kuil efficiënter te maken.

nu, het zou zeer waarschijnlijk zijn dat dit gebeurde toen de bull baiting werd verboden, maar ik heb een bron nodig om dit te bevestigen.

Chris on April 19, 2020:

Sorry, maar er bestaat niet zoiets als een blauwe neus en het gaat gewoon om te laten zien een hond trainer of dierenarts is net zo clueless als de rest! Ook de helft en de helft waren niet de vechthond gebruikt in de beer en stier kuilen!, Ze werd gemaakt toen het verbod kwam en een kleinere gamer hond was nodig voor kleine verborgen kuilen om elkaar te vechten vandaar de wildheid etc van de terrier bloed wordt toegevoegd! De Ieren zijn verantwoordelijk voor de rode neus en de Engelsen voor de zwarte neus die hun weg naar de Verenigde Staten maken! Blue nose is gewoon een Amerikaanse bullie of een pitkruis! Klaar enkele boeken over het echte spel ras apbt en over de stier & terrier van englanr niet alleen wikipedia zelfs tho dat is correcter dan de verklaring hierboven! Er is maar één geregistreerd ras bekend als een pitbull de apbt!, Maar de Engelsen nooit ontdoen van de pitbull, staffy ebt etc zijn show namen niet werken game dogs!!

Adrienne Farricelli (auteur) op 01 januari 2020:

Skyler, laat me meer specifiek weten welke foto er precies zijn als er twee rode neuzen zijn. Is het die van boven of beneden? De meeste foto ‘ s zijn afkomstig via of Morguefile.

SkylerS on December 27, 2019:

Ik zou graag willen weten waar je de foto van de rode neus Pitbull vandaan hebt, want dat is mijn hond Taco die al 4 jaar vermist is.Alle informatie zou nuttig zijn Ik wil gewoon mijn baby thuis te brengen.,

SkylerS on December 27, 2019:

Waar heb je de foto van de rode neus Pitbull gekregen?Want dat is mijn hond die al vier jaar vermist is.We hebben geprobeerd om hem te vinden, dus alle informatie zou geweldig zijn Ik wil gewoon mijn baby naar huis brengen.

Adrienne Farricelli (auteur) op 02 juni 2019:

Mikeydogsydogs, ik vertrouw op de verklaring van de AKC over de term pitbull. De term pitbull wordt vaak misbruikt en lijkt te worden onderworpen aan persoonlijke interpretatie.,

Adrienne Farricelli (auteur) on June 02, 2019:

Debbie, in mijn ervaring werken mannelijke en vrouwelijke Combo ‘ s het beste in plaats van hetzelfde geslacht.

Mikeydogsydogs on May 28, 2019:

Dit artikel is dom. Er is slechts 1 pitbull, de Americanpit Bull Terrier. Sommige andere rassen zijn vergelijkbaar, maar niet hetzelfde als een wild gefokte APBT!!!!!

Debbie on May 16, 2019:

we zijn op zoek naar een pit pup voor een speelmaatje voor onze 1 jarige teef rottie., Any advice on ras and sex

Joe on May 09, 2019:

hond brak uit met uitslag over het hele lichaam van neus tot poten wat moet ik doen

Adrienne Farricelli (author) on December 27, 2018:

Angelia, I am so so sorry for your loss. Heb dit meegemaakt met mijn hart verloren hond 4 maanden geleden aan kanker en het hebben van haar nest die nu is de enige hond. Het is moeilijk. Miltkanker, hemangiosarcoom is zo wreed, ik heb een artikel hier als je wilt lezen over het, gewoon google Pethelpful.com The silent killer, dog hemangiosarcoma it, zit boordevol verhalen zoals die van jou., Probeer sterk te zijn voor je hond en houd haar routines hetzelfde, speel met haar en laat haar zich geliefd voelen. Als je je emotioneel voelt, huil dan niet waar ze bij is, ze voelen ons verdriet. Alleen de tijd zal genezen.,g te maken dus reden we om 2 uur zo snel als we konden ik een keer met hem en vertelde hem dat ik hield van hem werden ze buiten te wachten voor ons, ze nam hem dat hij niet hij had drie tumoren langs zijn milt en een burst-hij was goed voor de dag voordat ik nog nooit voelde me zo verdrietig en leeg als ik dat doe, w ik mis zo veel van hem ik heb een vrouw ze is niet dezelfde is ze nu bang zelfs gping voor een lopen ze zal beginnen te spelen met vrienden hond, maar ze loopt terug naar haar roon krijgt in haar bed, en ze zal schudden ik nooit nieuwe hoezeer ze zich veilig voelde met ziggy haar sparkel in haar ogen zijn verdwenen ze ziet er zo triest ik., Weet niet wat te doen iedereen heeft een mening of ideeën over hoe om haar gelukkig te maken nogmaals het maakt me nog meer depressief cuz er ogen zeggen zoveel dit is een slechte droom ik wil gewoon om wakker te worden en mijn babyback ik weet niet hoe het im ooit gaat krijgen over de verschrikkelijke

Henry Bailey op December 11, 2018:

Wat voor soort rednose

Luz op September 29, 2018:

ik heb een pitbull blauwe neus ik heb ook een chiguga en ze gaan gewoon prima betogen zij, maar d ont bestrijding hangt af van de opleiding wat je van hen leren ze erg slim zijn., Ik heb kleine kinderen en ze zijn geweldig en beschermend voor de kinderen. Pitbull zijn geen slechte honden er lief loyale beschermende en grote waakhonden ik kan de mijne lopen zonder riem n ik trainde hem zelf. Je moet consistent zijn met hen en voortdurend telli hen wat je whant hond te doen Ik heb mijn trein hangen borden en pop n snap fijnere klap is awsome je hem noemt hij niet luisteren zonder het teken en dan praten.,lol kool right

Diqnq Exter on August 03, 2018:

Layla on December 19, 2017:

i thank blue pitbulls are beeder i have 2 blue nosed pitbulls and i am only 9 years old and in 4e grade so yup but they just have a different color nosed and different color fur I just love blue

Adrienne Farricelli (author) on November 23, 2017:

Sarah, Lisa Peterson, de woordvoerster van de American Kennel Club zegt.,”In plaats van een specifiek ras, pit bull is meer een generieke term om een groep honden met soortgelijke kenmerken te beschrijven — veel als” hond “en” terrier ” — en omvat zowel mixen en raszuivere honden.”Ik denk dat AKC-mensen het beste weten wat er met de term wordt bedoeld.

Sarah op 15 November 2017:

Ik zal het eens moeten zijn met Jenn. Artikel was interessant, maar het feit dat mensen gewoon licht gebruikt de term Pitbull voor een groep honden is onjuist. Het is geen overkoepelende term er is maar één Pitbull en dat is de Amerikaanse Pitbull terriër. Als er geen stamboom is, is het geen pitbull., Ik respecteer het ras en denk dat ze zijn geweldig vooral voor de geschiedenis van Gaming.on May 29, 2017:

hy good article, i have an american staffordshire terrier she is the most affectioned dog with us, now she is good around people when we go for walks, now she wont let people just reach n touch her she wont be agressive but she back away, when my friends come to my house shes good with people but you got to let her come to u .prachtige hond met mijn kids N ze slaapt graag naast mijn bed n ‘ s nachts gaat n ligt tussen beide deuren van mijn kids kamer ,nadat ze naar bed.,Het enige wat ik niet spelen of laat mijn kinderen spelen ruff met haar sinds ze klein was, ik speel met touwen met haar, Ik gooi een bal voor haar te fetsh,ik speel een beetje ruw met haar ,maar niet om haar te krijgen op het punt van het krijgen van agressief,ik voel dat ze heeft certined limiet ze weet, gewoon door te kijken naar haar een certine manier ze weet im niet blij als ze iets deed, maar grote tempermint.Amerikaanse staffordshires tempermint zijn meer van een milde temp. pits hebben de neiging om meer upbeat.Adrienne Farricelli (auteur) on April 15, 2017:

Jenn, Welkom bij de pitbull condondrum!, Het is niet echt mijn “take”, maar wat ik heb gehoord in de buurt van mensen en lezen over het onderwerp. Ik ben het ermee eens dat een stier geen Pitbull is, een oude Engelse stier geen Pitbull, maar ik hoor verschillende mensen beweren dat de American Pit Bull Terrier (APBT), de American Staffordshire Terrier (AST) en de Staffordshire Bull Terrier (SBT) vallen in het “pit bull type.”

in wezen, uit mijn onderzoek, deze 3 rassen hebben dezelfde afstamming en het gebeurde gewoon dat ze alleen werden gefokt voor verschillende doeleinden en hebben iets verschillende grootte normen., Voor het grootste deel hebben ze gewoon verschillende bloedlijnen. Sommige van deze honden zijn inderdaad geregistreerd met meer dan één register. Het onderscheiden van een ras van een ander is een uitdaging, en zelfs experts kunnen soms niet zeggen of een pitbull een APBT, een AST of een SBT is. Zelfs DNA-testen kunnen verwarrend zijn, (bron Pit Bull Rescue Central.)

Als u mijn persoonlijke mening vraagt, wil ik me houden aan wat Lisa Peterson, woordvoerster van de American Kennel Club zegt.,”In plaats van een specifiek ras, pit bull is meer een generieke term om een groep honden met soortgelijke kenmerken te beschrijven — veel als” hond “en” terrier ” — en omvat zowel mixen en raszuivere honden.”Ik bedoel, ik denk dat deze mensen het beste moeten weten wat er met de term wordt bedoeld.

Als u op zoek bent naar meer officiële verklaringen, vraag ik rasclubs en de AKC om meer specifieke uitleg. (als je dat doet, houd me dan op de hoogte van wat ze zeggen!, Voor nu, het lijkt gewoon alsof er geen officiële gebruik of verklaring voor de term en het zou nuttig zijn als iemand met gezag kon duidelijk dingen uit voor eens en altijd zo veel honden zijn niet onnodig euthanasie.

Pitbulls zijn de vriendelijkste honden die er zijn! Ik bedoel, ik heb geen idee hoe mensen ze kunnen zien als gemeen als elke keer als ik naar winkels ze komen om me te begroeten en lik mijn gezicht met hun staart waggelen gelukkig!, Zelf Rottweilers bezitten, ik kan geen gemeen Bot in deze honden zien als ze worden opgevoed zoals ze zouden moeten zijn en ja, zoals met elk ras het uiteindelijk allemaal vat op hoe ze worden opgevoed, maar zoals je al zei, dat is een heel ander onderwerp! Bedankt voor uw tijd en opmerkingen en ik ben het met u eens, de term heeft zeker meer opheldering nodig omdat het lijkt alsof het gevoelig is voor persoonlijke interpretatie, maar ik denk dat het vooral is omdat niemand het ermee eens lijkt te zijn en er is geen “officiële definitie” afkomstig van gezagsdragers..

Jenn op 13 April 2017:

Ik ben in de war over uw mening over de term “Pitbull”., Is uw standpunt dat het een term is of dat het een ras is?

Ik ben nu al 6 jaar een redder en red alle rassen. Ongeveer 89 honden per maand. Ik kan zonder twijfel zeggen dat er wel degelijk een PitBull ras bestaat. Het oneigenlijk gebruik van de naam als een term om een groep honden deken is een van de grootste problemen in de redding. In feite als het veel honden gedood over het hele land en moeten worden verbannen. Het is niet zoals zeggen Mastiff rassen en het hebben van categorieën als Engels, Cane Cane, Deense Dog… dat zijn alle soorten mastiffs. Er is maar één Amerikaanse Pitbull terriër., Een Staffordshire bull terrier is geen pitbull en mag niet als een pitbull worden geclassificeerd. Een bulldog is geen pitbull en moet niet als een worden geclassificeerd. Een bullebak is geen pitbull en moet niet als een worden geclassificeerd. Een bull terriër is geen pitbull en moet niet als een worden geclassificeerd. Een oude engelse bulldog is geen pitbull en moet niet als een worden geclassificeerd. Er zijn zo veel nieuwe rassen die dicht bij een Pitbull Kijken Die 0 Pitbull DNA hebben maar in bepaalde schuilplaatsen worden geëuthanaseerd omdat ze geen pitbull ‘ s adopteren. en exotic bully is een mix van verschillende soorten bulldogs., Zoals in franse bulldogs, Engelse bulldogs en een Boston terrier. Maar de lijken op een Pitbull en worden geëuthanaseerd door shelter ‘ s die niet uit Pitbulls adopteren vanwege dit gebruik van Pitbull rassen als een term. Er zijn geen pitbull rassen. Er zijn mastiff ras, er zijn bulldog rassen, er zijn Terrier rassen, er zijn geen PITBULL rassen. Door mensen toe te staan om deze deken term die in feite is niet waar te gebruiken, honden sterven voor het kijken als een andere hond.Pitbulls zijn niet gevaarlijker dan een Rottweiler, doberman, Mastiff of een ander sterk ras., Mensen kiezen ervoor om het ras niet te trainen overeenkomstig zijn behoeften, maar, dat is een heel ander vak uit koekjes.

Bree op 10 December 2016:

Dank u daarvoor. Mee eens, maar de meeste mensen zouden niet. Zoveel mensen krijgen APBT, Amstaff, bully breed door elkaar. Die een amstaff hebben en zeggen dat het een pitbull is. Ik kan je niet vertellen hoeveel afspraken ik heb gemaakt over hun ras. Ik ken en bezit persoonlijk pitbulls en ken diffuus het verschil. Ik wou dat mensen het ras zouden herkennen dat ze werkelijk bezitten. Hoop dat mensen dit artikel lezen.,

Adrienne Farricelli (auteur) op 10 December 2016:

Hi Tina, Ik heb een hoop trainingsartikelen als je ze zoekt, en een die ook specifiek over pitbulls gaat.

Tina on December 10, 2016:

Het is leuk om dit artikel te hebben gelezen. Is er hulp bij de training van de pitbulls? Dat iedereen met elkaar kan opschieten.

Leave a Comment