Tények a kék orrról és a vörös orrú Pitbullokról

Adrienne tanúsított kutya edző, viselkedési tanácsadó, korábbi állatorvos asszisztens, valamint a kutyák Agyképzésének szerzője.

Kék Orr Pitbull Ellen Piros Orr Pitbull

a Különbség a között, kék, orra, pitbull pedig a piros orr pitbull.,

A” Pit Bull ” kifejezés több fajtára utal

Ha a pit bull szóra gondol, gondol egy adott fajtára? Kiderült, hogy a pit bull önmagában nem igazán kutyafajta, hanem egy olyan kifejezés, amelyet lazán használnak egy adott típusú kutya ábrázolására. Azonban, mondja ki a szót pit bull és az emberek kapsz különböző válaszokat attól függően, hogy ki kérdezi!

Ha a nagyközönséget kérdezi, a kifejezést gyakran használják olyan kutyák homályosan ábrázolására, akik hasonló tulajdonságokkal rendelkeznek, mint például egy izmos, zömök test és egy kockás fej., Ha újságírókat kérdez, a kifejezést arra használják, hogy ábrázoljon minden nagy gonosz kutyát, aki végül bárkit megsérül, és méltó lesz arra, hogy a helyi újság címsorába kerüljön. Ha megkérdezi az átlagos kutya tulajdonosát, a válaszok széles körben változhatnak. Még a szakértők néha nehéz meghatározni, hogy mi a pit bull valóban, mivel a kifejezés már erősen zavaros, és a valódi jelentése még mindig homály fedi a kétértelműség.

Ez a bizonytalanság a kifejezés alatt meglehetősen zavart okozott, annyira, hogy sok kutyafajtát, sőt korcsokat is rosszul címkéznek pit bikák!, Ahhoz, hogy megragadja az ötletet, kipróbálhatja a “Találd meg a pit Bullt” tesztet online. Több tucat kutyát ábrázol, akiket gyakran összekevernek egy pitbull számára. Ha megpróbálod a tesztet, ne érezd rosszul, ha hiányzik; számtalan embernek több kísérletre van szüksége ahhoz, hogy helyes legyen!

mik azok a pitbikák?,

A “Pit Bull” egy Csoport Kutyák

Hogy a dolgok még zavaró, az a kifejezés, hogy pitbull használták ábrázolják hivatalos kutyafajták, pontosabban az Amerikai Pit Bull Terrier (APBT) gyakorta együtt az Amerikai Staffordshire Terrier (AST), valamint a Staffordshire Bull Terrier (SBT). Annak érdekében, hogy a dolgok még zavaróbbá váljanak, mások is hozzáadják az amerikai bulldogot a “pit bull” kutyafajta kategóriába!

az egyértelműség érdekében a “pit bull” kifejezést egy bizonyos típusú kutya ábrázolására használják., Csakúgy, mint a “hound” kifejezést használják, hogy ábrázolja fajták a hound kategóriában, mint a beagle, bloodhound, és basset hound. A “szetter” kifejezést a szetter kategórián belüli fajták ábrázolására használták, mint például az angol szetter, Gordon szetter, ír vörös-fehér szetter és az Ír Szetter. De akkor, ha azt kérdezik, hogy pontosan milyen típusú Pit bull? A pontos fajtanevet a pit bull kategórián belül lehet majd tovább részletezni.

mit jelent a pit bull kifejezés valójában az úton? A pit bull kifejezés a medve-csali és a bika-csali ősi véres sportjából származik., Ezekben a véres sportokban a bika-terrierből származó kutyák, az 1800-as években kifejlesztett harci kutya kénytelen volt szembesülni ezekkel az állatokkal a pit fighting circuit-ben szórakoztató célokra. Évekkel később, amikor ezeket a véres sportokat 1835-ben végül betiltották Nagy-Britanniában, ezeket a kutyákat az angol bevándorlók vezették be az Egyesült Államokba, akik a gazdaságukban alkalmazták őket. Akkoriban a kabátszín és az orrszín volt a legkevésbé fontos szempont., Csak az számított, hogy ezek a kutyák képesek voltak kitűnni abban, amire tenyésztették őket, és átvenni bizonyos feladatokat.

egy adott fajta helyett a pit bull inkább egy általános kifejezés, amely hasonló jellemzőkkel rendelkező kutyák csoportját írja le — ugyanúgy, mint a” hound “és a” terrier”—, és magában foglalja mind a keverékeket, mind a fajtatiszta kutyákat.,

— Lisa Peterson, szóvivője az American Kennel Club

Kép a kék orr pitbull

Kék pitbullok, Vagy a Pit Bullok Kék Orra

kíváncsi, mi egy bluenose pitbull? Íme néhány érdekes kék orr Pit bull tények., Abban az esetben, ha még nem vette észre, a legtöbb kutyafajta átlagos orrszíne Fekete; azonban a bluenosed pit Bullban az orr bőrének (bőrének) színe, ahogy a neve is sugallja, kék. Itt jön a meglepetés eleme: annak ellenére, amit hallottál, a kék orrú Pit bull nem teljesen különálló kutyafajta, egyszerűen egy pit bull, akinek kék orra van.

a kék orrú pitbullnak többnyire van, amit “kék kabátnak” nevezünk.,”Rendben, mielőtt összezavarodna arról, hogy ez mit jelent, amikor azt mondjuk, hogy Kék, nem olyan, mint az elektromos kék vagy a Törpilla kék, amire gondol, amikor a színekre gondol. Ez egy kicsit különbözik a szokásos kék színtől, amelyet megszoktál, a kutya világában inkább szürkés színű, a könnyű ezüsttől a mély faszénig.

a kutyákban a kék kabát színe a fekete szín hígításának eredménye. Ahhoz, hogy egy kiskutya kék színű legyen, a szülőktől kell származnia, akik a recesszív hígító gén hordozói., Ez azt jelenti, hogy a tenyésztők szándékosan tenyésztés a kék kabát színek kell használni egy keskeny génállomány kutyák, többnyire átkelés kutyák, akik szorosan kapcsolódnak genetikailag (azaz, linebreeding vagy beltenyésztés.) A genetikai rendellenességek megelőzése érdekében nagyon fontos, hogy ezeket a kutyákat olyan tenyésztőtől szerezze be, aki szakértő abban, amit csinál.

ezenkívül tisztában kell lennie azzal, hogy a kutatások kimutatták, hogy a kék kabátok hajlamosak a bőrproblémákra., Ennek eredményeként néhány tenyésztő elkezdi a nyilvános megvilágosodást, hogy tudatja az embereket a hígított kabátokkal kapcsolatos következményekről.

a hígított színeknek (fawn és kék) bőr-és bőrproblémái vannak, és rengeteg információ áll rendelkezésre róluk.,

— Teri Dickinson, DVM

Kép a Kék orr pitbull kiskutya

Kék, Orra a Pit Bullok nem Ritka

Megjegyezzük, hogy a pitbull kék orr nem jelenti azt, hogy jön valami ritka lineage is nem annak a jele, hogy tagja egy másik fajta fajtatiszta pitbull fajta. Valójában nagyon sok pit bikát láthat “kék orr” színekkel.,

gondolj rá; nem lenne olyan sok tenyésztő, aki reklámozza őket, ha valóban ritkák! Valójában úgy gondolják, hogy azok a tenyésztők, akik azt mondják, hogy a kék orrú pit bikák különösen ritkák, ezt azért teszik, hogy növeljék a pit bikák értékét, és arra kényszerítsék, hogy többet fizessenek értük!

a valódi Pit Bull webhelyről származó információk azt mutatják, hogy a gátlástalan tenyésztők, akik csak a “ritka” kék orrú “különleges” kék kabát színének előállítására összpontosítanak, szinte nem veszik figyelembe a temperamentumot és az egészséget., Tenyésztés csak egy adott kabát Szín kis tekintetében más tényezők egy rossz tenyésztési gyakorlat.

a Másik dolog, hogy fontolja meg, hogy egyes tenyésztők, alig várja, hogy gyorsan pénzt keresni, elkezdett kereszt Amerikai Staffordshire Terrier, Amerikai pit bull terrier, abban a reményben, hogy elérjék a “ritka” kék kabát színe a kísérő kék orrát., Tehát, ha azt veszi észre, kék pit bikák, hogy készítsen eltúlzott funkciók, mint a hatalmas testek, kockás fejek, széles mellkas, és nehéz csont szerkezete, akkor valószínűleg nézi az eredménye ezek a keresztek, kutyák úgynevezett “amerikai kutyákkal”, amely szerint a United Kennel Club, egyszerűen amerikai Pit Bull Terrier ” kevert állomány más bull fajták.”Ahhoz, hogy pontosabban fogalmazzunk, egyszerűen rosszul tenyésztett amerikai pit bull Terrierek.

azonban nem minden kék orrú pit bikák tenyésztője csaló., Persze, ha ritkán reklámozzák őket, vagy prémium árat kérnek, ez egy nagy vörös zászló, de néha vannak valódi tenyésztők, akik nagyobb figyelmet fordítanak az egészséges, stabil temperamentumú kék bevonatú példányok előállítására. Összefoglalva, a kutya temperamentumát és egészségét a kabát vagy az orr színe fölé kell helyezni.

itt van egy érdekes tény: Tudtad, hogy a “kék vágy” alkotta az elmúlt években, mert a magas kereslet és a kapcsolódó magas árcédulák kék orrú pit bikák?,

Tényeket Kék, Orra a Pit Bullok

Kép a piros orr pitbull

Mi a Helyzet a Vörös-Orr-Pitbull-t?

szeretne néhány érdekes red nose pit bull tényeket? Nos, itt van néhány. A jelentések azt mutatják, hogy a Red Nose Pit Bull és a Blue Nose Pit Bull a legnépszerűbb pit bull típusok közé tartozik” az emberek minden nap keresnek., Most itt van egy nagy tény: helytelen olyan kijelentéseket tenni, mint például: “a kutyám kék orrú Pitbull típusú”, vagy a “vörös csomópont típusú”, csakúgy, mint helytelen lenne azt mondani, “a sárga Labrador a fekete orrú típus,” mivel csak a színről beszélünk!

tehát egy vörös orrú Pitbull csak egy pitbull, amely történetesen egy vörös orr, ez nem egy másik fajta kutya, és mint ilyen, ez nem ritka, vagy drága, mint néhány gátlástalan tenyésztők szeretné, hogy az emberek hinni! A vörös-orr és a kék-orr kifejezés tehát nagyrészt a kertészeti tenyésztési kifejezésekre vonatkozik., Manapság nagyon népszerűek a mélyvöröstől a világos mézvörösig terjedő vörös kabátú pit bikák, ugyanúgy, mint a kapcsolódó vörös orr.

most itt van, ahol a dolgok még zavaróbbá válnak! Lehet, hogy hallott egy vörös orrú pitbullról, amely a vérvonalból származik: régi család Red nose” (OFRN) Írország. Ezek olyan kutyák voltak, amelyek egy szorosan kötött családhoz tartoztak, amelyek gyakran beltenyésztettek, és akik kitűntek a gödörben. Ezeket a kutyákat nem szándékosan tenyésztették színre, hanem a játékosságukra., Csak akkor történt, hogy mivel genetikailag közel voltak, ez megkönnyítette bizonyos tulajdonságok átadását–így jött a vörös kabát, a vörös ajkak, a vörös körmök, a vörös vagy a borostyán szemek, valamint a vörös orr. William J. Lightner és Con Feeley tenyésztők voltak, akik keményen dolgoztak ezen a származáson.

a hype körülbelül “vörös orr” pit bikák ezért származhatott a régi család Red Nose dogs lineage ki Írország. A gátlástalan tenyésztők bármilyen vörös orrú pitbullt “vörös orrnak” nevezhetnek, így az emberek azt hiszik, hogy más fajta, különösen ritka., Csak azért, mert egy pitbull kutyának vörös orra van, nem jelenti azt, hogy a régi családi törzsből származik!

az alsó sor

a pit bikák szinte minden színben megtalálhatók, ami genetikailag lehetséges kutyáknál. Egyes színek gyakoribbak (például brindle vagy fawn); néhány szín, amelyet nem lát olyan gyakran (például foltos vagy fekete vagy barna)., Egy dolog biztos azonban: kék, piros orrú kutyák NEM tartoznak bele a “ritka” kategória

— Mary Harwelik /Az Igazi Pit Bull

a Piros orr pitbull ellen, kék, orra pitbull

Tudom, hogy nézett ki egy kék orr pitbull tényeket, valamint néhány piros orr pitbull tények, itt a lényeg., Ha megnézzük túl kabát színe és az orr színe, fel kell ismernünk, hogy a pit bikák függetlenül attól, hogy az amerikai Pit Bull Terrier (APBT), Az Amerikai Staffordshire Terrier (AST) vagy a Staffordshire Bull Terrier (SBT) mind szép kutyák és megfizethetetlen, mivel azok egyedi a saját módján.

a Pitbullok szerető lények, akik hűségesek és szeretik szeretettel és szeretettel zuhanyozni tulajdonosaikat, az orrszín vagy a kabát színe végül kis szerepet játszik ebben. Az orr színe nem fajta.,

© 2016 Adrienne Farricelli

Cyrus 2020. augusztus 16-án:

Ha szeretné tudni a fajta valódi történetét, ellenőrizze az UKC és az ADBA bejáratait erről a fajtáról, vagy olvassa el Richard F Stratton könyvét: az igazság az amerikai pitbull terrierről. Richard stratton olyan emberek forrása, akik több mint 50 éve foglalkoznak ezzel a fajta fajtával, és megmagyarázzák a teljes különbséget e fajta és más hasonló fajták között., és ismét, a média, az emberek, akik nem ismerik ezt a fajta, vagy akár amstaff tulajdonosok gyakran azt mondják, hogy thyr kutya egy pitbull vagy egy csoport kutyák pitbulls de ez nem igaz, csak egy igazi fajta ezt a nevet, és annak által elfogadott 2 nagy egyesületek pontosan ezt a nevet, sőt fajta szabványok, ahol u pontosan láthatja a különbséget a staffordshire Bika és az amerikai stafford.

Cyrus 2020. augusztus 16-án:

sajnálom, hogy ezt mondom, de teljesen kudarcot vallott a Pitbull szó kutatásával, mivel a Média használja., Minden IGAZI Pitbull tenyésztő azt kiabálta fel a sírjából, ha elolvassa ezt a cikket, ugyanakkor u beszélve akc többször tekintse meg a szükséges információkat, illetve azt mondják, hogy az embereknek meg kellene kérdezni az akc erről a kérdésről is. az akc egy szar egyesület, amely soha nem fogadta el a fajta APBT. 1896-ban az UKC, 1904-ben az ADBA fogadta el a fajtát. Az igazi amerikai pitbull terrier valóban egy fajta a saját, és igen van különbség a amstaff és az apbt., ha nem tudod elolvasni a történelmet, kutatni a különbséget, és még mindig azt állítod, hogy a kék kutyák is pitbullok, akkor kérlek fejezd be riporteri karrieredet, és hagyd abba a hülyeségeket ebbe a világba. A GameDog vonalak valódi apbt-k, az amstaff pedig tenyésztésre került anélkül, hogy felismerték volna ennek a kutyának a játékosságát. Meg kell definetley nézni néhány más ressources helyett azt állítva, hogy az AKC (amely csak elfogadta az amstaff 1936-ban, mint egy fajta) azt mondja, hogy csak egy fajta.,

még a kék kutyák sem pitbullok, colby maga azt mondja, hogy életében 2 igazi kék pitbullot látott, a kék pedig olyan szín,amely a híg genetikai hibából származik, ami alopecia. egyetlen komoly tenyésztő sem tenyésztene beteg kutyákat csak ennek a színes trendnek köszönhetően. Az igazi amerikai pitbull terrier története ott van, valamint az amerikai staffordshire terrier története is, amely az amerikai pitbull terrierből jött ki (különböző fajta célok, nagyobb, több izom, konformációs kutyák)., de az igazi amerikai pitbull vonalak még mindig léteznek, és az ADBA az egyetlen forrás, amely megszerzi ezeket a régi vonalakat. Kérem, ne terjesszen baromságokat, és használja a Média pitbull szlengjét az összes kutyának.

Meredith 2020. június 22-én:

Adrienne,

nem hiszem, hogy bármilyen tényszerű információt találna erről, mivel úgy tűnik, hogy ez többnyire személyes vélemény kérdése. És amit MrHat mond, az nonszensz.

most mentem fel az UKC-re, megnéztem az ABPT szabványt, és azt írta: “Az Egyesült Kennelklub volt az első nyilvántartás, amely felismerte az amerikai Pit Bull terriert. UKC alapító C. Z., Bennett 1898-ban saját APBT-jéhez, Bennett gyűrűjéhez rendelte az UKC 1-es nyilvántartási számát.”Ez az AKC

hogyan bízhatunk abban, hogy az emberek ilyen kijelentéseket tesznek? Ez annyira zavaró! Nem is érzem úgy, hogy odaérnék, és rájönnék a dolgokra, mivel minél többet olvasok, annál őrültebbnek tűnik. Összefoglalva, azt hiszem, mindenkinek joga van a véleményére a kifejezés használatával kapcsolatban.

Adrienne Farricelli (szerző) 2020.június 22-én:

MrHat620, értékelem, hogy időt fordítasz a kommentálásra, de még mindig hiányoznak a jó hírű források ezeknek a tényeknek a mentéséhez.,”Úgy tűnik, hogy a pit bull kifejezés zavaros, és attól függően változik, hogy kit kérdez. Személy szerint én jobban hiszek a nyilatkozat idézett Lisa Peterson, szóvivője az Amerikai Kennel Klub, amely “Inkább, mint egy különleges fajta, pitbull, inkább egy általános kifejezés, hogy” több, mint véletlen az emberek véleményét, nem valódi hangzású nevek, sem magyarázatot, hogy mi hitelesítő meg, mit megbízható forrásokból vissza ezeket a nyilatkozatokat. Különösen néhány jó hírű forrást szeretnék látni, amely kijelenti, hogy ” az APBT az egyetlen terrier fajta.,”A jó hírű alatt jó hírű történelmi könyveket, fajtájú klubtagokat, bírókat stb.

MrHat620 2020. június 16-án:

Adrienne Farricelli (szerző) 2020.május 03-án:

Szia Chris, mindig nyitott vagyok a dolgok tanulására, de ez nem igazán segít, ha nem ad néhány jó hírű hivatkozást az információforrások idézésére.

azt állítja, hogy a kék orr nem létezik, de mit jelent pontosan? Természetesen a világon egyetlen kutyának sem lesz igazán Törp színű kék orra!

úgy érted, hogy nincs olyan fajta, akinek a szabványa van?, Ha igen, kérjük, vegye figyelembe, hogy az orr színe nem tesz fajtát.

tehát kérjük, tisztázzuk, mert az olvasók itt tudni akarják, miért mondják, hogy nem léteznek, ha sok példányt láttak a kék kabáttal és a kék orrával “(ok szürkés) orr.

kérjük, pontosítsa azt is, hogy”a half-eket és a half-eket nem használták a medve-és bikagödrökben”.

én forrás én info könyveimből (soha Wikipedia!) és mindent megteszek, hogy csak jó hírű forrásokat szerezzek.

itt van az információ, amelyet valószínűleg akkor használtam, amikor ezt a cikket írtam, mivel Joseph L. Colby könyvének tulajdonosa vagyok., Azt állítja, idézett:

” a pit bull terrier a Bulldogból és a régi angol fehér terrierből készült. Azt mondták, hogy a régi spanyol mutató keresztjét használták, de ezt soha nem erősítették meg hitelesnek.

nem ismert az a pontos arány, amelyben az egyes fajtákat a Pit Bull Terrier előállításához használták.

A tizenkilencedik század folyamán, amikor a bikaviadal és a kutyaharc aktív sport volt, a bulldog túl lassúnak bizonyult a gödör céljaira, ezért nagyobb sebességű és jó erős, büntető állkapocsra volt szükség.,

Ez az új fajta sikerrel találkozott, sokkal jobb volt, mint a bulldog a gödörben való harcért.”

ebből az olvasatból azt jelenti, hogy a terrier vért hozzáadták ahhoz, hogy a kutyák a bika csali gödörben hatékonyabbak legyenek.

most, nagyon valószínű, hogy ez történt, ha a bika csalit betiltották, de szükségem van egy forrásra, hogy megerősítsem ezt.

Chris 2020. április 19-én:

Sajnálom, de nincs olyan dolog, mint egy kék orr, csak azt mutatja, hogy egy kutya edző vagy állatorvos ugyanolyan tudatlan, mint a többi! Szintén fél-és félhold volt a medve-és bikagödrökben használt harci kutya!, A tiltás idején jött létre, és egy kisebb gamer kutyára volt szükség a kis rejtett gödrökhöz, hogy harcoljanak egymással, így a terrier vérének játékossága stb. Az írek felelősek a vörös orrért, az angolok pedig a fekete orrért, hogy eljuthassanak az Államokba! A kék orr csak egy amerikai bullie vagy egy gödör kereszt! Ready néhány könyvet az igazi játék fajta apbt és a bika & terrier of englanr nem csak wikipedia még tho amit helyesebb, mint a fenti állítás! Csak egy regisztrált fajta tudja, mint egy pitbull az apbt!, De az angol soha nem szabadult meg a pitbull, staffy ebt stb show nevek nem működő játék kutyák!!

Adrienne Farricelli (szerző) 2020.január 01-én:

Skyler, hadd tudjam meg pontosabban, melyik kép pontosan olyan, mint két vörös orr. Ez az egyik a tetején vagy alján? A legtöbb kép forrása vagy Morguefile.

SkylerS 2019. December 27-én:

nagyon szeretném tudni, hogy hol kapta meg a piros orr Pitbull képét, mert ez a kutyám, Taco, aki 4 éve hiányzik.Minden információ hasznos lenne, csak azt akarom, hogy a baba haza.,

SkylerS 2019. December 27-én:

honnan szerezted a képet a vörös orr Pitbullról?Mert az a kutyám, aki négy éve eltűnt.Próbáltuk megtalálni, hogy minden információ nagyszerű legyen, csak haza akarom hozni a babámat.

Adrienne Farricelli (szerző) 2019. június 02-én:

Mikeydogsydogs, bízom az AKC nyilatkozatában a pitbull kifejezéssel kapcsolatban. A pitbull kifejezést gyakran visszaélik, és úgy tűnik, hogy személyes értelmezésnek vetik alá.,

Adrienne Farricelli (szerző) 2019.június 02-én:

Debbie, tapasztalatom szerint a férfi és női kombók az azonos neműek helyett a legjobban működnek.

Mikeydogsydogs 2019. május 28-án:

Ez a cikk buta. Csak 1 pitbull van, az Amerikaipit Bull Terrier. Néhány othe fajták hasonlóak, de nem ugyanaz, mint egy játék tenyésztett APBT!!!!!

Debbie május 16, 2019:

keresünk, hogy egy pit kölyök egy játék társ a mi 1 éves női rottie., Bármilyen tanácsot a fajta és a szex

Joe május 09, 2019:

kutya tört ki kiütés az egész test az orrtól a mancsok mit kell tennem

Adrienne Farricelli (szerző) december 27, 2018:

Angelia, annyira sajnálom a veszteséget. Már ezen keresztül, miután elvesztette a szívem kutya 4 hónappal ezelőtt a rák, amelynek ő littermate, aki most az egyetlen kutya. Ez kemény. A léprák, a hemangiosarcoma annyira kegyetlen, itt van egy cikkem, ha el akarja olvasni róla, csak a google Pethelpful.com a néma gyilkos, kutya hemangiosarcoma meg;s tele történetek, mint a tiéd., Próbáld meg, hogy erős a kutya, és tartsa a rutinok ugyanaz, játszani vele, és hagyja, hogy úgy érzi, szeretett. Ha érzelmesnek érzed magad, Ne sírj előtte, ha tudsz, érzik a szomorúságunkat. Csak az idő fog meggyógyulni.,g így mentünk hajnali 2-kor, amilyen gyorsan csak lehet, nem mutatkozott vele, mondtam neki, hogy szerettem őt voltak kint vár bennünket vitték, ő nem volt három daganatok mentén, a lépben, illetve egy tört rendben volt a nap előtt soha nem voltam olyan szomorú, üres, mint én, nem w annyira hiányzik egy női ő nem olyan, ő most fél is gping sétálni, ő is elindul, hogy játszani a barátaival kutya, de ő vezeti vissza a roon lesz az ágyában, s ő lesz a remegés nem új, hogy mennyire biztonságban érezte magát a ziggy a sparkel a szeme már nem olyan szomorú., Nem tudom, mit tegyek, hogy bárki bármilyen gondolat vagy ötlet, hogy boldog legyen megint ettől csak még jobban lehangolt, mert ott a szemek azt mondják, olyan ez, mint egy rossz álom, csak azt akarom, hogy felébredjen, hogy a babyback nem tudom, hogy im soha többé nem lesz vége ennek a szörnyű

Henry Bailey December 11-én, 2018-ra:

Milyen rednose

Luz szeptember 29-én, 2018:

van egy pitbull kék orr nekem is van egy chiguga ők is jól kijövünk egymással vitatkoznak, de d ont harcolni minden attól függ, hogy a képzés, amit tanítanak nekik, hogy nagyon okos., Kisgyerekeim vannak, és ők nagyszerűek és védelmezik a gyerekeket. Pitbull nem rossz kutyák vannak szerethető hűséges védő és nagy őr kutyák tudok járni az enyém póráz nélkül n én képzett neki a saját. Be kell, hogy legyen összhangban velük, és folyamatosan teli őket, amit whant kutya csinálni van az enyém vonat hang jelek és pop n snap finomabb taps awsome hívja őt nem hallgat nélkül a jel, majd beszélni.,lol kool right

Diqnq Exter on August 03, 2018:

Layla on December 19, 2017:

köszönöm blue pitbulls vannak beeder van 2 kék orrú pitbulls és én csak 9 éves, és a 4.évfolyam, így yup de ők csak egy másik színű orrú és különböző színű szőr csak szeretem a kék

Adrienne Farricelli (szerző) on November 23, 2017:

Sarah, Lisa Peterson, az amerikai kennel klub szóvivője szerint.,”Ahelyett, hogy egy adott fajta, pit bull inkább egy általános kifejezés, hogy leírja egy csoport kutyák hasonló tulajdonságokkal-ugyanúgy, mint a “hound” és a “terrier” — és magában foglalja mind keverékek és fajtatiszta kutyák.”Azt hiszem, az AKC emberek tudják a legjobban, hogy mit jelent a kifejezés.

Sarah 2017. November 15-én:

meg kell állapodnom Jenn-nel. A cikk érdekes volt, de az a tény, hogy az emberek csak enyhén használják a Pitbull kifejezést egy kutyacsoport számára, helytelen. Ez nem egy esernyő kifejezés, csak egy Pitbull és ez az amerikai Pitbull Terrier. Ha nincs törzskönyv, akkor nem pitbull., Tisztelem a fajtát, és úgy gondolom, hogy csodálatosak, különösen a játék történetében.

J május 29, 2017:

hy jó cikk ,van egy amerikai staffordshire terrier ő a leginkább szeretetteljes kutya velünk,most ő jó körül az emberek,amikor megyünk sétálni,most nem hagyja, hogy az emberek csak eléri n érintse meg ő szokás agresszív, de ő hátat el, amikor a barátaim jönnek a házamba shes jó az emberekkel, de u van, hogy hadd jöjjön u .csodálatos kutya a gyerekeimmel n szeret aludni az ágyam mellett n éjszaka megy n fekszik a gyerekszobám mindkét ajtaja között, miután lefeküdtek.,Az egyetlen dolog, amit nem játszanak, vagy hagyja, hogy a gyerekek játszanak ruff vele, mivel kicsi volt, játszom kötelek vele, dobok egy labdát neki, hogy fetsh, játszom egy kicsit durva vele, de nem kap rá arra a pontra, hogy agresszív, úgy érzem, ő certined határ tudja,csak ránézett egy certine módon tudja im nem boldog, ha ő tett valamit, de nagy tempermintás.Az amerikai staffordshires tempermint inkább enyhe hőmérséklet. a gödrök általában vidámabbak.

Adrienne Farricelli (szerző) 2017. április 15-én:

Jenn, Üdvözöljük a pit bull condondrumban!, Ez nem igazán az én “take”, de amit hallottam, hogy az emberek körül, és olvasás a témában. Egyetértek azzal, hogy egy bika kutya nem Pitbull, egy régi angol bika kutya nem Pitbull, de hallom, hogy több ember azt állítja, hogy az amerikai Pit Bull Terrier (APBT), Az Amerikai Staffordshire Terrier (AST) és a Staffordshire Bull Terrier (SBT) esik a “pit bull típus.”

lényegében, a kutatásaimból, ez a 3 fajta ugyanaz a származás, és csak úgy történt, hogy csak különböző célokra tenyésztették őket, és kissé eltérő méretű szabványokkal rendelkeznek., A legtöbb esetben egyszerűen különböző vérvonalakkal rendelkeznek. Ezeknek a kutyáknak egy részét valóban egynél több nyilvántartással regisztrálták. Nehéz megmondani az egyik fajtát a másikból, sőt a szakértők időnként nem tudják megmondani, hogy a pit bull APBT, AST vagy SBT. Még a DNS-vizsgálat is zavaró lehet (forrás: Pit Bull Rescue Central.)

Ha személyes véleményemet kérdezi, úgy érzem, hogy ragaszkodom ahhoz, amit — Lisa Peterson, az Amerikai Kennel Klub szóvivője mondja.,”Ahelyett, hogy egy adott fajta, pit bull inkább egy általános kifejezés, hogy leírja egy csoport kutyák hasonló tulajdonságokkal-ugyanúgy, mint a “hound” és a “terrier” — és magában foglalja mind keverékek és fajtatiszta kutyák.”Úgy értem, azt hiszem, ezeknek az embereknek tudniuk kell a legjobban, hogy mit jelent a kifejezés.

Ha további hivatalos nyilatkozatokat keres, a kluboktól és az AKC-től kérnék konkrétabb felvilágosítást. (ha igen, kérjük, tájékoztasson arról, amit mondanak!,) Egyelőre csak úgy tűnik, hogy nincs hivatalos használat vagy magyarázat a kifejezésre, és hasznos lenne, ha valaki, akinek hatalma van, egyszer és mindenkorra tisztázná a dolgokat, így sok kutyát nem kell feleslegesen eutanizálni.

a Pitbullok a legbarátságosabb kutyák odakint! Úgy értem, fogalmam sincs, hogy az emberek hogyan látják őket gonosznak, amikor minden alkalommal, amikor üzletekbe megyek, jönnek, hogy üdvözöljenek, és nyalják az arcomat a farkukkal, boldogan csóválva!, Birtokló Rottweilers magam, nem látok egy átlagos csont ezekben a kutyákban, amikor felnevelik őket, ahogy kellene, és igen, mint minden fajta végül minden összegzi, hogyan nevelik őket, de mint mondta, ez egy egész másik téma! Köszönöm az idejét, észrevételeit, és egyetértek, a kifejezés minden bizonnyal szüksége van több felvilágosítás, mivel úgy tűnik, hogy hajlamos a személyes értelmezés, de azt hiszem, ez leginkább azért, mert senki sem úgy tűnik, hogy egyetért, és nem volt egy “hivatalos meghatározás” érkező hatóság adatai..

Jenn 2017. április 13-án:

zavaros vagyok a “Pit Bull”kifejezésről., Az Ön álláspontja, hogy ez egy kifejezés, vagy hogy ez egy fajta?

6 éve vagyok megmentő, megmentve az összes fajtát. Körülbelül 89 kutyát vesz be havonta. Kétségtelen, hogy minden bizonnyal van egy PitBull fajta. A név nem megfelelő használata a kutyák csoportjának takarására az egyik legnagyobb probléma a mentésben. Sőt, ha sok kutyát megölnek szerte az országban, és el kell száműzni őket. Ez nem olyan, mint azt mondani, Masztiff fajták, amelyek kategóriák, mint az angol, cukornád, Nagy Dán… ezek mindenféle masztiffok. Csak egy amerikai Pitbull Terrier van., A Staffordshire bull terrier nem pitbull, ezért nem szabad egynek minősíteni. A bulldog nem pitbull, ezért nem szabad egynek minősíteni. A zsarnok nem pitbull, és nem szabad egynek minősíteni. A bika terrier nem pitbull, ezért nem szabad egynek minősíteni. Egy régi angol bulldog nem pitbull, ezért nem szabad egynek minősíteni. Olyan sok új fajta van, amelyek közel állnak egy Pitbullhoz, amelynek 0 Pitbull DNS-e van, mégis eutanizálódnak bizonyos menedékhelyeken, mert nem fogadnak el pitbull-t. és az egzotikus bully a különböző típusú bulldogok keveréke., Mint a francia bulldogoknál, angol bulldogoknál és bostoni terriernél. Azonban a pitbull hasonlít, és eutanizált shelter ‘ s, hogy nem fogadnak el Pitbulls, mert ez a használata Pitbull fajták, mint egy kifejezés. Nincsenek pitbull fajták. Vannak masztiff fajta, vannak bulldog fajták, vannak terrier fajták, nincsenek PITBULL fajták. Azáltal, hogy az emberek használni ezt a takaró kifejezés, amely valójában nem igaz, kutyák halnak keres, mint egy másik kutya.

a Pitbulls nem veszélyesebb, mint egy Rottweiler, doberman, masztiff vagy bármely más nagy erős fajta., Az emberek úgy döntenek, hogy nem a vonat a fajta igényeinek megfelelően, de, ez egy teljesen más doboz ki cookie-kat.

Bree 2016. December 10-én:

köszönöm. Egyetértek, de a legtöbb ember nem. Annyi ember kap APBT, Amstaff, bully fajta összekeverjük. Ez amstaff, és azt mondják, hogy egy pitbull. Nem tudtam megmondani, hány megállapodást kötöttem a fajtájukkal. Én személy szerint ismerem és ismerem a saját pitbulljaimat, és jól ismerem a különbséget. Bárcsak az emberek felismernék a fajtát, amit valójában birtokolnak. Remélem az emberek olvasni ezt a cikket.,

Adrienne Farricelli (szerző) 2016. December 10-én:

Szia Tina, van egy csomó képzési cikkem, ha keresed őket, és egy, amely kifejezetten foglalkozik a pitbullokkal is.

Tina 2016. December 10-én:

jó olvasni ezt a cikket. Van-e segítség a pitbullok képzéséhez? Hogy mindenki jól kijöjjön.

Leave a Comment