Top 15 nejdražších fotbalových kopců na světě v roce 2020 (recenze)

někdy se nemůžete spokojit s ničím jiným než s nejlepším. Pokud hrajete fotbal pravidelně, víte, že i nejmenší výhodou může být rozdíl mezi vítězstvím a prohrou. Jedna oblast, kterou můžete získat výhodu na své soupeře je ve vašem výběru obuvi. Slyšeli jste staré přísloví“ dostanete to, za co platíte“, takže s ohledem na to jsme chtěli poskytnout seznam těch nejlepších fotbalových bot, které si peníze mohou koupit., Podívejte se na toto vydání 2020 z Top 15 nejdražších fotbalových kopaček, doplněné recenzemi každé fotbalové boty.

15. NIKE Hypervenom II Phinish FG Pánské Firma Pozemní Kopačky

Zobrazení Cen na Amazon.com

Hypervenom Phinish bude poskytovat rychlost a zarážející kontrolu, budete muset ovládnout hru na hřišti. Kabely Flywire a dynamický fit límec zabalí nohu, aby umožnily podpůrné, pohodlné uchycení, což zajistí, že vaše noha neklouzne do boty při rychlých řezech., Bota je vybavena nylonovým podvozkem se základnou Pebax pro podpůrný a citlivý pocit. TPU hrotem knoflíky umožňují vynikající trakci, když potřebujete grip země na rychlé zatáčky a boční pohyby a NIKESKIN technologie v texturami horní zajišťuje vynikající kontrolu nad míčem. Tvarovaný sokliner tlumí Kotník a snižuje dopad čepů a zajišťuje pohodlný zážitek při běhu.

adidas Messi Mirosar10 10.1 FG Pánské Fotbalové Kopačky

Zobrazení Cen na Amazon.,com

prvním krokem k hraní jako Messi je šněrování na kopačkách, které používá. Fotbalové kopačky adidas Messi Mirosar10 10.1 FG jsou navrženy s ultra měkkým, jednodílným HybridTouch syntetickým svrškem, který poskytuje podporu a trvalé udržení tvaru. Bota je neuvěřitelně lehká 165 gramů, což vám umožní zapomenout na to, co máte na sobě, a soustředit se na hraní her. Horní část také obsahuje 3D DribbleTex vzor, který poskytuje další fricion pro vynikající ovládání míče při vysokých rychlostech., 3D tvarovaný TPU FitFrame zvyšuje stabilitu oblasti paty a zajišťuje, že vaše noha je pohodlná, uzamčená a připravená pro konkurenční hraní.

Nová konfigurace Speedtraxion Stud vám poskytne podporu přesných bočních pohybů a nabídne o 14% větší trakci pro rychlé změny směru. miCoach Kompatibilita také umožňuje sledovat školení a herní denní výkon, takže můžete sledovat, že jste pokrok směrem k hraní jako mistr.,

adidas Pánské Questra III TRX Firma Pozemní Fotbalové Kopačky

Zobrazení Cen na Amazon.com

Získat trakci, musel vymanévrovat všechny obránce s adidas Questra III TRX FG Fotbalové Kopačky. Tyto boty jsou vyrobeny z odolné, syntetické kůže a nabízejí pohodlí a stabilitu. Klasický adidas fotbalový styl této boty poskytuje všechny prvky premier, moderní fotbalový výkon. Je speciálně navržen tak, aby poskytoval zvýšenou trakci na pevných pozemních, travnatých polních hracích plochách., Sofistikovaný systém Traxion a stopka TPU poskytují zvýšenou obratnost a kontrolu míče. AdiPRENE v patě pohlcuje šok kopaček a kolébá nohu a zajišťuje, aby se vaše nohy během dlouhé fotbalové sezóny nenosily.

Puma evoTOUCH 1 AG Pánské kožené kopačky

zobrazit ceny na Amazon.com

zatímco většina ostatních kopaček v tomto seznamu je určena pro pevnou hru na zemi, jedná se o sadu kopaček, které chcete, pokud potřebujete rychlý pohyb na umělé půdě., Puma evoTOUCH 1 AG fotbalové kopačky využívají měkký lýtkový Kožený svršek a pletenou ponožku evoFIT, která zajišťuje, že vaše nohy jsou v botě pohodlné a připravené pro rychlé pohyby a výbuchy rychlosti.

kromě uchopení pletené ponožky a kůže je evoTOUCH 1 vybaven technologií PUMA GripTex, která dále eliminuje jakýkoli pohyb nohy v botě, což vám umožní zastavit se na desetníku a v případě potřeby provést ostré zatáčky.

boty je podešev nabízí SpeedTrack páteře pro zlepšení reakční čas a kanonické knoflíky jsou ideální trakci na umělé zemi hrát.,

Nike Men ‚s Magista Opus II FG Soccer Cleats

zobrazit ceny na Amazon.com

Fotbalové kopačky NIKE Men ‚ s Magista Opus II FG vás učiní dynamickým hráčem, který chcete být ve svých pevných pozemních fotbalových hrách. Mají hybridní design jazyka, který umožňuje pohodlné uchycení a snižuje jakýkoli možný pohyb nohy v botě.

na klíčových oblastech obuvi je 3D výkonová síťovina, která zajišťuje cílené tření pro přesné ovládání míče., Kruhové otočné zóna v přední části boty je vyroben pro rychlé, stop-and-go tvořivost, zatímco vnitřní pata čítač polštáře nohy pro stabilní a uzamčena fit.

EVA sockliner je dodáván s vložkami PORONÂ pro větší podporu, která uvolňuje tlak čepu a zlepšuje pohodlí. Vroubkované čepy v oblasti paty poskytují extra uchopovací sílu pro rychlé zastavení a změnu směru.

adidas X 16 + PureChaos FG Fotbalové kopačky

zobrazit ceny na Amazonu.,com

Vytvořte naprostý chaos pro své soupeře pomocí fotbalových kopců adidas X Purechaos. Tyto boty jsou určeny pro fotbalisty, kteří foukají kolem obránců rychlostí a obratností. Díky svršku techfit, který se formuje na nohu, není s těmito botami absolutně žádný čas na vloupání. Límec techfit stabilizuje kotník pro podpůrné, uzamčené fit. Boty mají zakrytou přední nohu, což umožňuje šněrování sedět uvnitř boty, zvyšuje přesnost úderů na míč a snižuje šanci na chybný průchod nebo výstřel na branku., Speciálně navržená protiskluzová rukojeť (NSG) je vrstva vyvýšených bodů na horní části boty, která zvyšuje kontrolu nad míčem. Lehká podešev SPRINTFRAME a podšívka na patě Purechaos dodávají stabilitu i při nejvyšší rychlosti jízdy. Zarovnání čepů na FG Chaos je speciálně navrženo pro úplnou kontrolu během všech sprintů a agilního manévrování na pevných pozemních plochách.

NIKE Mercurial Veloce III DF FG Fotbalové kopačky

zobrazit ceny na Amazonu.,com

Velocity je klíčem v rychle se rozvíjejícím fotbalovém zápase a Nike Mercurial Veloce III DF FG Cleats zajistí, že zůstanete o krok napřed před svými konkurenty. Dynamický Fit límec udržuje váš kotník uzamčen, což umožňuje lepší kontrolu míče a povědomí. Tvarovaný, perforovaný sokliner poskytuje extra pohodlí, což snižuje dopad kopí na nohy. Posílení vašeho dotyku, reliéfní vodorovné hřebeny poskytují přesné ovládání míče. Překrytí TPU na nylonové desce zvyšuje trvanlivost boty.,

adidas X 17 + PURESPEED Firm Ground Cleats

zobrazit ceny na Amazon.com

dosáhněte maximální rychlosti a nechte soupeře v prachu párem pevných zemních kopů Adidas X 17+ Purespeed. Tyto boty jsou určeny pro rychlou rychlost blesku na pevných pozemních plochách. Tyto kopačky mají techfit svršek pro vynikající stabilitu a pohodlné nošení na první den, bez opotřebení-in čas zapojený., Pro maximální ovládání míče je technologie non-stop grip (NSG) tenká vrstva zvýšených bodů, která vám umožní přesně nasměrovat míč. Na PURECUT laceless ponožky noze nemá žádné hrany nebo tkaničky, které by se dostat do cesty, aby způsobit nepřesný úder na míč. Tvarování dokonale na nohy, kompresní pletený svršek techfit umožňuje flexibilní a pohodlný pocit při hraní her. Podešev SPRINTFRAME FG je lehká a umožňuje rychlost a trakci na pevné zemi, zatímco podšívka x heel zajišťuje uzamčené a stabilní uchycení.,

NIKE Mercurial Vapor XI NJR FG Soccer Cleats

zobrazit ceny na Amazon.com

Mercurial, volatile, nepředvídatelný…to je přesně to, co budete na hřišti, když budete šněrovat na pár Nike Mercurial Vapor XI NJR FG fotbalové boty. Boty funkce reliéfní horizontální hřebeny a Všechny Podmínky Control (ACC) technologie, která umožňuje přesné ovládání míče, což umožňuje, aby se ostré přihrávky a přesné střely na branku. Lehká stlačená nylonová deska je anatomicky tvarována tak, aby obrys nohy., Technologie počítačového modelování byla použita k vývoji aktualizované konfigurace stud pro maximální kontrolu trakce a pohodlí. Uzamčené-down fit je dosaženo s konstrukcí bez jazyka, která obepíná nohu a low-profil toe box vám pomůže dostat se pod míč pro smrtící přesné brankové vázané záběry. Protiskluzová horní tkanina uchopí nohu, aby se snížilo klouzání v botách.

adidas Nemeziz Messi 17+ 360AGILITY Firma Pozemní Kopačky

Zobrazení Cen na Amazon.com

Pokud chcete hrát jako Messi, tohle je bota pro tebe., Adidas Nemeziz Messi 17+ 360agility pevné pozemní kopačky mají AGILITYKNIT horní část, která má perfektní anatomický střih na nohu a je flexibilní, takže není čas na nošení bot.

360 TORZNÍ PÁSKU laceless 360 OBRATNOST OBVAZ SYSTÉM umožňuje pro maximální podporu a pohyblivost, což umožňuje nohu ohýbat a flex s lehkostí a pohodlí během nejkonkurenceschopnější hraje. Obojek s dvojitým zámkem poskytuje pohodlnou a stabilní podporu kotníku, zatímco lehká podešev messiGAMBETRAX 2.0 umožňuje vynikající trakci na kluzkých mokrých polích.,

Adidas Pánské eso 17 + Purecontrol FG Fotbalové kopačky

zobrazit ceny na Amazon.com

tyto boty jsou měnič her. Adidas ACE 17 + Purecontrol je vybaven vnitřní podšívkou PURECUT Boost pro pohodlné a pohodlné nošení, které vám umožní provádět rychlé řezy a výbuch rychlosti při současném snížení opotřebení nohou. Díky technologii bez šněrování je jednou z nejoblíbenějších obuvi, kterou Adidas nabízí., Špičkový svršek nabízí pohodlí a flexibilitu, díky čemuž vaše noha dokáže s přesností a spolehlivostí provádět ty technické fotbalové pohyby a kopy. Horní část je také potažena Non-Stop Grip, který umožňuje mnohem více řízený dotek na míč.

NIKE Pánské Hypervenom Phantom III FG Fotbalové Kopačky

Zobrazení Cen na Amazon.com

Pravda, na to je jméno, Nike Hypervenom Phantom III FG Fotbalové Kopačky vám bude zjevení pro své soupeře a smrtící sílu na poli., Flyknit upper nabízí prodyšnost, podporu a pohodlí, zatímco kabely Flywire zabalí nohu a poskytují uzamčený pocit.

bota obsahuje pěnové lusky, které snižují dopad běhu a vracejí energii při hraní. Tyto přední kopačky na fotbal mají hybridní desku s pružnou přední nohou pro dodatečnou stabilitu a směs chevronu a šestihranných čepů, které poskytují obratnost, na kterou se můžete spolehnout.

NIKE Pánské Tiempo Legend VII Anti-Clog (SG-Pro) Fotbalové Kopačky

Zobrazení Cen na Amazon.,com

tyto kopačky mají všechno. NIKE Pánské Tiempo Legend VII Fotbalové Kopačky využívají Flyknit konstruovány patě a jazyku přidat breathabilty, flexibilitu a podporu. Prémiová, ultra měkká klokanová kůže s vnitřním prošíváním dodává botě odpružení, které umožňuje pohodlný pocit a měkký dotek na kouli. Kopačky používají kabely flywire, které pracují s tkaničkami, aby zajistily uzamčené uchycení. Technologie NIKEGRIP používá zámkové textury k dalšímu odstranění jakéhokoli posuvu nohy v botě., Stability lusky uvnitř boty límec poskytuje podporu pro kotník a tvarované sockliner snižuje tlak z zaklínit knoflíky a zvyšuje pohodlí. Deska Hyperstability, která běží po délce boty, poskytuje lehkou trakci. Kopačky mají i odnímatelné hliníkové knoflíky a pevných výstupků, které poskytují trakci na měkké, bahnité povrchy, zatímco Anti-Clog Trakci na žehličky, pomáhá předcházet bahenní z lepení.

Adidas Men ‚s Predator 18 + FG Soccer Cleats

zobrazit ceny na Amazonu.,com

tato bota zvýší vaši pevnou pozemní hru na další úroveň. Adidas Predator 18+ FG Fotbalové Kopačky přichází s Primeknit horní, které plísně na nohou, zvýšení pohodlí a snížení break-v době boty. Hlavní výhodou těchto bot je Purecut laceless ponožky noze, která nemá žádné hrany nebo překrytí, které by byly škodlivé pro kontrolu míče. Pohodlí a citlivost této boty je pozoruhodná, s vrstvou zesílení pěny přidané do soklineru a podešve. Podrážka Sprintframe je lehká a poskytuje vážnou stabilitu při jízdě rychlostí., Adidas Predator je ideální pro pevnou pozemní hru, s celkovým vyrovnáním ovládacích čepů, které zajišťuje trakci a stabilitu při rychlých zastávkách a změnách směru.

NIKE Mercurial Superfly Leather FG Fotbalové Kopačky

Zobrazení Cen na Amazon.com

Tyto kopačky bude zase vás do výbušný, dynamický hráč víte, že můžete být., Nike Mercurial Superfly Leather FG Fotbalové Kopačky mají kožený svršek a jeden-kus, tongueless design, který nabízí pohodlný fit, což umožňuje, aby se rychle zastaví a otočí potřeba povznést se nad konkurencí. Ultra měkká kůže poskytuje extra pohodlný pocit a zajišťuje, aby vaše nohy zůstaly čerstvé a volné po celou fotbalovou sezónu.

dynamický Fit límec zajišťuje uzamčené uložení, zatímco tvarovaný sockliner přidává odpružení, které vám umožní hrát při špičkovém výkonu pozdě do hry., Deska z uhlíkových vláken v botě je vysoce citlivá a umožňuje bez problémů zasáhnout nejvyšší rychlosti. Čepele s přímým vstřikováním umožňují provádět nejostřejší zatáčky a většinu technických her na jakémkoli pevném terénu, přírodních površích.

4 akcie