Tiskový mluvčí-recenze

Indie hudba je různorodá. Je to něco jako catch-all žánr pro umělce, které byste nedefinovali jako klasický rock, pop nebo rap. Z tohoto důvodu, i pro dlouholeté nezávislé posluchače, vždy existují umělci, kteří jdou neslýchaně.

ať už je to vaše entrée do indie, nebo jen hledáte prozkoumat nový roh žánru, tento seznam je dobrým místem pro začátek. Od indie popu a folku po rock, existuje rozmanitost.,

Fotbal maminka je jednou z nejvýznamnějších tváří up-and-nadcházející indie rock. Její často jasné, chytlavé riffy a melodie jsou překryty upřímně hlubokými texty vyjádřenými s určitou ambivalentní nonšalancí. Její poslední album “ Color Theory „je životopisné a jeho hitová skladba“ Circle The Drain “ je svědectvím o její skladatelské zručnosti.

Pinegrove se připojil k indie rockové scéně na začátku roku 2010 a rychle získal fanatické pokračování. Jejich zvuk se vyznačuje jemnými skalními vlivy a mírným venkovským chvěním. Texty skladatele Evana Halla jsou přímé a upřímné., Jejich poslední album „Marigold“ vyšlo začátkem roku 2020. „Hairpin“ se nachází mezi řadou skvělých skladeb a vyznačuje se výraznou značkou pomalého tempa rocku a poezie.

kapela koní se pohybuje směrem k folk-rocku. Skupina, známá svým hitem „The Funeral“ z roku 2005, od té doby vydala čtyři Plná alba, z nichž nejuznávanější je pravděpodobně „Infinite Arms“.“Vždy zaměřena na dobře podporované akustické energie, skupina našla úspěch s rock-orientované balady („Velké Solné Jezero“), jemné, atmosférické akustiky („Detlef Shrempf“) a všechno mezi tím.,

Phoebe Bridgers byla v poslední době tématem konverzace, protože její druhé album „Punisher“ je připraveno k vydání v červnu. Její emo-rocková žíla indie se zabývá Dylaneskní diskusí o rozrušujících a světských zkušenostech. Jeden z jejích posledních singlů, „Tokio,“ diskutuje o problémovém vztahu otce upřímným tónem zřetelně jejím vlastním. Skladby jako „Motion Sickness“ a „Scott Street“ kape s hudebním talentem a lyrickým géniem, vše podtržené hlubokou úzkostí. Nezapomeňte se podívat na „Boygenius“, její spolupráci s Julien Baker a Lucy Dacus.,

J Ember je pravděpodobně nejméně rozpoznatelné jméno na tomto seznamu, a možná je to proto, že ještě nevydal celé album. Chytlavé a pohlcující melodie J Ember vás přimějí, abyste si nasadili smutný úsměv a jen si užili jeho hladký, hypnotický zvuk. Jeho EP „Green Eyes“ vyšlo minulý měsíc a titulní skladba je chytlavá popová píseň o nevysvětlitelné přitažlivosti.

Eden je typický indie pop., Jeho písně jsou obecně složeny z tenorových a falzetových vokálů na složitém elektronickém pozadí, jehož výsledkem je získání zkušeností posluchačů a jejich transport do světa žlutě osvětlených tunelů a dlouhých expozic kamer. Občas se prorazí jemný akustický zvuk a Edenova emocionální hojnost je plně vystavena. Jeho druhé album „No Future“ padlo v únoru.

Alt-J má jeden z nejvýraznějších hlasů v Indii., Jejich debutové album „An Awesome Wave“ se cítí dokonalé, když je posloucháno jako celek, a téměř křiklavý hlas zpěváka Joe Newmana je strašidelně krásný. Jejich zvuk, chválený za historičnost a poetické vlastnosti jejich textů, je kombinací spot-litých vokálů, nepředvídatelného bubnu, kytarových a basových skladeb a celkově poněkud psychedelické atmosféry. Viz „Matilda“ nebo klasická “ levá ruka zdarma.“

Alvvays se vrací zpět k indie popu, jejich zvuk se pro inspiraci vrací k britskému žánru Shoegazing z konce 80.let., Jejich melodie kapat se sladkostí, a kulis jsou plná paleta zvuku, který dělá chcete zavřít oči a jen rock k hudbě, nebo hledět nepřítomně na boty, jak název subgenre naznačuje. Jejich poslední album, „Antisocialites,“ je hit po ohromující hit.

Death Cab For Cutie tvoří hlavní základní kámen definice indie rocku a jsou pravděpodobně nejuznávanějším aktem na tomto seznamu. Hlas zpěváka Bena Gibbarda vyzařuje nezapomenutelnou upřímnost., Ať už je to jejich nejhorší akustické skladby, nebo intenzivně pohlcující rocková balada, DCFC najde místo ve vašem seznamu skladeb s jejich stabilní basové linky a jemné akordy. Každé album je výrazně odlišné od posledního, ale „Kintsugi“ a „Transatlanticism“ jsou dva rozpoznatelné vrcholy.

Sharon Von Etten vytvořila výrazný zvuk v indie rocku a folku. Její texty jsou emotivní, ale ne zjevně sentimentální. Její hlas je trochu tvrdý, ale teče s drsnou krásou. Její hudební kulisa je silně harmonická a často trochu nesourodá., Von Ettenova píseň „Seventeen“ (existuje také verze s Norah Jonesem) je dílem mezigeneračního vhledu a nádherné kompozice.