Fakta o modrém nosu a červeném Nose Pit Bulls

Adrienne je certifikovaný trenér psů, konzultant chování, bývalý veterinární asistent a autor výcviku mozku pro psy.

Modrý Nos Pit Bull Versus Červený Nos Pit Bull

Rozdíl mezi modrou nos pit bull a červený nos pit bull.,

Termín „Pit Bull“ se Odkazuje na Několik Plemen

Když si myslíte, že slovo pitbul, myslíte si, že o konkrétní plemeno? Ukázalo se, že Pitbull není ve skutečnosti psí plemeno samo o sobě, ale spíše termín, který se volně používá k zobrazení určitého typu psa. Řekněte však slovo pit bull a lidé vám poskytnou různé odpovědi v závislosti na tom, koho se zeptáte!

Pokud se zeptáte na obecnou veřejnost, termín je často používán k nejasně zobrazují psy, kteří sdílejí podobné charakteristiky, jako je svalnaté, zavalité tělo a hranaté hlavy., Pokud se zeptáte, novináři, termín je používán líčit žádné velké zlý pes, kdo skončí zranil nikoho a stává hoden být plácl na místní noviny, je titulek. Pokud se zeptáte průměrného majitele psa, odpovědi se mohou značně lišit. Dokonce i odborníci mají občas těžké definovat, co je Pitbull skutečně, protože termín byl silně zmatený a jeho skutečný význam stále zůstává zahalen nejednoznačností.

celá tato nejasnost v průběhu termínu způsobila docela zmatek, natolik, že mnoho plemen psů a dokonce i muttů je špatně označeno jako pitbulové!, Chcete-li získat přehled o myšlence, můžete vyzkoušet test „najít Pitbull“ online. Zobrazuje desítky psů, kteří jsou často zaměňováni za pitbulla. Pokud test vyzkoušíte, necítíte se špatně, pokud vám chybí; nespočet lidí vyžaduje několik pokusů, aby to bylo správné!

Jaké jsou pitbuly?,

Termín „Pit Bull“ Je Skupina Psy

, Aby se věci ještě více matoucí, termín pit bull byly použity pro znázornění formální psí plemena, konkrétně Americký Pit Bull Teriér (APBT) často spolu s Americký Stafordšírský Teriér (AST) a Stafordšírský bulteriér (SBT). A aby to bylo ještě matoucí, někteří jiní také přidají amerického buldoka do kategorie psů“ pit bull“!

pro přehlednost se termín „pit bull“ používá k zobrazení určitého typu psa., Stejně jako termín „hound“ se používá k zobrazení plemen v kategorii hound jako beagle, bloodhound, a basset hound. Termín ‚nastavení‘ byl používán líčit plemen ve setr kategorie jako anglický setr, Gordon setr, Irský červený a bílý setr a Irský setr. Ale pak, pokud se někdo zeptá přesně, jaký typ Pitbull? Jeden pak může jít více do specifik a dát přesný název plemene v kategorii pit bull.

Co mimochodem znamená termín pit bull? Termín Pitbull pochází ze starých krvavých sportů bear-baiting a bull-baiting., V těchto krvavý sport, psy, který pochází ze Býk a Teriéra, bojový pes vyvinut v roce 1800, byly nuceny čelit těmto zvířata v jámě boj obvod pro zábavní účely. O několik let později, když byly tyto krvavé sporty nakonec zakázány ve Velké Británii v roce 1835, byli tito psi do Spojených států představeni anglickými přistěhovalci, kteří je zaměstnávali na svých farmách. V těch starých dobách byla barva srsti a barva nosu pravděpodobně nejméně důležitou věcí., Jediné, na čem záleželo, je, že tito psi byli schopni vyniknout v tom, pro co byli chováni, a převzít určité úkoly.

Spíše než konkrétní plemeno, pit bull je více obecný termín popisující skupinu psů s podobnými vlastnostmi — stejně jako jsou „pes“ a „teriér“ — a zahrnuje obě směsi a čistokrevných psů.,

— Lisa Peterson, mluvčí American Kennel Club

Obrázek modrý nos pit bull

Modrá díra Býci Jsou pitbuly S Modrými Nosy

zajímá vás, co bluenose pit bull je? Zde je několik zajímavých faktů Blue nose pit bull., V případě, že jste si nevšiml, průměrná nos barva většiny psích plemen je černý; nicméně, v bluenosed pit bull, barva nosu je kůže (kůže), stejně jako název napovídá, je modrá. Zde přichází prvek překvapení: navzdory tomu, co jste možná slyšeli, pit bull s modrým nosem není zcela samostatným plemenem psa, je to prostě pitbul, který má modrý nos.

Pitbull s modrým nosem má většinou to, co známe jako „modrý kabát.,“Dobře, než se zaměníte za to, co to znamená, když říkáme modrá, není to jako elektrická modrá nebo Šmoulinková modrá, o které si člověk myslí, když přemýšlíte o barvách. Je to trochu odlišné od běžné modré barvy, na kterou jste zvyklí, ve světě psů je to spíš jako šedivá barva od světle stříbra po hluboké uhlí.

modrá barva srsti u psů je výsledkem zředění černé barvy. Aby štěně získalo modrou barvu srsti, musí pocházet od rodičů, kteří jsou nositeli recesivního ředicího genu., Z toho vyplývá, že chovatelé, kteří se záměrně chovají pro modré barvy srsti, budou muset použít úzký genofond psů, většinou křížení psů, kteří jsou geneticky úzce příbuzní(tj.) Aby se předešlo genetickým poruchám, je velmi důležité, abyste tyto psy dostali od chovatele, který je odborníkem na to, co dělá.

navíc byste si měli být vědomi toho, že výzkum ukázal, že modré kabáty jsou náchylné k kožním problémům., Jako výsledek, někteří chovatelé se zaměřují na osvěta, aby lidé věděli o těchto důsledků spojených s zředěného kabáty.

zředěné barvy (plavé a modré) mají problémy s srstí a kůží a na nich je spousta dostupných informací.,

— Teri Dickinson, DVM

Obrázek Modrý nos pit bull štěně

Modrý Nos Pit Bulls Nejsou Vzácné

Všimněte si, že pit bull s modrým nosem neznamená, že to pochází z nějaké vzácné počet řádků a také to není znamení, že členem jiného typu čistokrevných pit bull plemene. Ve skutečnosti můžete snadno vidět spoustu pitbulů s barvami „modrého nosu“.,

pomyslete na to; nebylo by tolik chovatelů, kteří by je inzerovali, pokud jsou skutečně vzácní! Ve skutečnosti, to je věřil, že těch chovatelů říká, že modrý nos pit bulls jsou zejména vzácné dělají tak, aby se zvýšila hodnota jejich pitbulové a nutí vás do platit více za ně!

informace z webu Real Pit Bull ukazují, že bezohlední chovatelé, kteří se zaměřují pouze na výrobu „speciální“ modré barvy srsti s „vzácným“ modrým nosem, nemají téměř žádnou pozornost k temperamentu a zdraví., Chov jen pro určitou barvu srsti s malým ohledem na jiné faktory je špatná chovná praxe.

Další věc, aby zvážila je, že někteří chovatelé, touží, aby se rychlé peníze, začal cross Amerických Stafordšírských Teriérů s American pit bull terrier v naději, že dosažení „vzácný“ modrý kabát barva s doprovodným modrý nos., Takže pokud si všimnete modré pitbuly, které nesou přehnané rysy, jako jsou masivní těla, hranaté hlavy, široký hrudník a silné kostní struktury, jste pravděpodobně při pohledu na výsledek těchto kříže, psy, známý jako „Americký tyrani“, který, podle United Kennel Klubu, jsou prostě Americký Pit Bull Terrier „ve směsi s akcií od ostatních bull plemen.“Abych to řekl upřímně, jsou to prostě špatně chovaní američtí Pit bull teriéři.

ne všichni chovatelé pitbulů s modrým nosem jsou však podvodníci., Si jistý, jestli je propagují jako vzácné nebo požádat prémiovou cenu, to je velká rudá vlajka, ale někdy tam jsou skutečné chovatelé, kteří věnovat více pozornosti na výrobu blue-potažené vzorky, které jsou zdravé a mají stabilní temperament. Stručně řečeno, musíte dát temperament a zdraví psa nad barvu srsti nebo nosu.

Tady je zajímavý fakt: věděli jste, že termín „Blue Chtíč“ byl vytvořen v posledních několika letech, vzhledem k jejich vysoké poptávce a související vysoké cenovky blue-čichal pitbuly?,

Fakta O Modrý Nos Pit Bulls

Obrázek červený nos pit bull

Co třeba Červený Nos Pit Bulls?

Chcete nějaké zajímavé Red nose Pit bull fakta? No, tady jsou některé. Zprávy ukazují, že červený nos Pitbull a modrý nos Pit Bull patří mezi nejoblíbenější typy Pitbull“ lidé hledají každý den., Teď je tu velký fakt: je špatné učinit prohlášení, jako je „můj pes je typu Blue nose pit bull,“ nebo „typ červeného uzlu“, stejně jako by bylo špatné říci, „můj žlutý Labrador je typ černého nosu,“ protože mluvíme pouze o barvě!

červený nos pit bull je jen pit bull, který se stane mít červený nos, to není jiné plemeno psa, a jako takový, to není vzácné nebo drahé, jak někteří bezohlední chovatelé mohou chcete, aby lidé věřit! Termín červeno-nos a modro-nos jsou proto z větší části dvorku chovatele termíny., V dnešní době jsou pit bulls s červeným kabátem od tmavě červené až po světle medově červenou velmi populární, stejně jako přidružený červený nos.

nyní, tady je místo, kde se věci ještě více matoucí! Možná jste slyšeli o pitbulovi s červeným nosem, který pocházel z krevní linie: starý rodinný červený nos“ (OFRN) Irska. Jednalo se o psy patřící do pevně pletené rodiny, které byly často inbred a které vynikaly v jámě. Tito psi nebyli záměrně chováni pro barvu, ale spíše pro jejich gameness., Stalo se to jen proto, že byli geneticky blízcí, což usnadnilo předávání určitých rysů–a tak se objevil červený kabát, červené rty, červené nehty na nohou, červené nebo jantarové oči a červený nos. William J. Lightner a Con Feeley byli chovatelé, kteří na této linii tvrdě pracovali.

humbuk o“ červeném nosu “ pitbulů proto mohl pocházet ze staré rodiny Red Nose dogs lineage z Irska. Bezohlední chovatelé možná začal volat každou pitbull s červeným nosem jako „červený nos“, takže lidé věří, že byli jiné rasy, a obzvláště vzácné., Jen proto, že pitbull pes má červený nos, neznamená to, že je to ze starého rodinného kmene!

spodní řádek

Pit Bulls přicházejí téměř v každé barvě, která je geneticky možná u psů. Některé barvy jsou častější (žíhaná nebo Plavá například); některé barvy nevidíte tak často (jako skvrnitý nebo černé a opálení)., Jedna věc je však jistá: modrá a červená čichal psi nepatří do „vzácné“ kategorie

— Mary Harwelik /Real Pit Bull

Červený nos pitbull versus modrý nos pit bull

Víte, že jsme se podíval na některé modré nos pit bull fakta a trochu červený nos pit bull fakta, zde je spodní linie., Pokud se podíváme nad rámec barva srsti a nosní barvu, musíme uznat, že pit bulls, zda jsou Americký Pit Bull Teriér (APBT), Americký Stafordšírský Teriér (AST) nebo Staffordshire Bull Terrier (SBT) jsou všechny krásné psy a jsou k nezaplacení, protože jsou jedinečné v jejich vlastním způsobem.

Pit bulls jsou milující tvorové, kteří jsou loajální a rádi sprchují své majitele láskou a náklonností a barva nosu nebo barva srsti nakonec v tom všem hraje malou roli. Barva nosu není plemeno.,

© 2016 Adrienne Farricelli

Cyrus 16. srpna 2020:

Pokud chcete znát skutečnou historii tohoto plemene, podívejte se na entrys z UKC a ADBA o toto plemeno, nebo si přečíst knihu Richarda F Stratton: pravda o americký pitbull teriér. Richard stratton je zdrojem lidí, kteří se s tímto druhem plemene zabývají více než 50 let a vysvětlují úplný rozdíl mezi tímto plemenem a jinými podobnými plemeny., a opět, média, lidé, kteří nevědí, že toto plemeno, nebo dokonce amstaff majitelé často říkají, že theyr je pes-pitbull nebo skupiny psů jsou pitbulls ale to není pravda, tam je jen jeden skutečný plemeno s tímto jménem a jeho přijímány 2 velká sdružení s přesně tento název a dokonce i standardy chovu, kde u přesně vidět rozdíl mezi staffordshire bull a americký stafford.

Cyrus 16. srpna 2020:

Omlouvám se, že to říkám, ale úplně jste selhali s výzkumem o tom a použitím slova Pitbull, jak jej média používají., Každý SKUTEČNÝ Pitbull chovatel by se křičet z jeho hrob, pokud si přečtou tento článek, ve stejném čase u zmínit, akc několikrát a odkazovat své informace od nich, a říkají, že lidé by se měli ptát, akc o tomto problému příliš. akc je sdružení hoven, které nikdy nepřijalo plemeno APBT. Jeho UKC, který přijal plemeno v roce 1896 a ADBA v roce 1904. Skutečný americký Pitbull teriér je skutečně plemeno pro jeho vlastní a ano, existuje rozdíl mezi amstaffem a apbt., pokud nemůžete přečíst historii, výzkumu rozdíl a stále tvrdí, že modrá psi jsou pitbulls příliš, pak prosím, ukončit kariéru jako reportér a přestat dávat nesmysly do tohoto světa. Gamedog linky jsou skutečné apbt a amstaff byl plemeno bez uznání gameness těchto psů. Měli byste určitě sledovat nějaké jiné ressources namísto tvrzení, že AKC (který přijal amstaff pouze v roce 1936 jako plemeno) říká, že existuje pouze jedno plemeno.,

Dokonce i modré psi NEJSOU pitbulls, colby sám sayd viděl v jeho životě 2 skutečné modré pitbulls a modrá je barva, která vychází z zředí genetické chybě, která způsobí, alopecie. žádný vážný chovatel by kvůli tomuto barevnému trendu nerodil nemocné psy. Historie skutečný americký pitbull teriér je tam a tam je také historie americký stafordšírský teriér, který přišel z amerického pitbull teriéra (jiné plemeno cílů, větší, více svalů, stavbu psů)., ale skutečné americké Pitbull linky stále existují a ADBA je jediným zdrojem, jak získat ty staré linie. Prosím, přestaňte šířit kecy a používat mediální pitbull slang pro všechny ty psy.

Meredith dne 22. června 2020:

Adrienne,

nemyslím si, že o tom najdete žádné faktické informace, protože to vypadá, že je to většinou otázka osobního názoru. A to, co MrHat říká, je nesmysl.

právě jsem šel na UKC a podíval se na standard ABPT a říká: „United Kennel Club byl první registr, který rozpoznal amerického Pitbulteriéra. Zakladatel UKC C. z., Bennett přidělil registrační číslo UKC 1 jeho vlastní APBT, Bennettův prsten, v roce 1898.“Je to AKC

Jak můžeme věřit lidem, kteří dělají prohlášení jako taková? To je tak matoucí! Nemám ani pocit, že se tam dostanu a vymýšlím věci, protože čím více čtu, tím šílenější se zdá být. Abych to shrnul, myslím, že každý má nárok na svůj názor na používání tohoto pojmu.

Adrienne Farricelli (autor) dne 22. června 2020:

MrHat620, oceňuji váš čas na komentování, ale my jsme stále chybí seriózní zdroje pro zálohování těchto skutečností.,“Zdá se, že termín pit bull je zmatený a liší se v závislosti na tom, koho se zeptáte. Osobně jsem více nakloněn věřit prohlášení citoval z Lisa Peterson, mluvčí American Kennel Club uvádí „Spíše než konkrétní plemeno, pit bull je více obecný pojem“ více než náhodných lidí vysílání zde s žádnou skutečnou znějící jména, žádné vysvětlení, jaké přihlašovací údaje mají a co renomovaných zdrojů zálohovat tyto výroky. Chtěl bych vidět zejména některé renomované zdroje, které uvádějí, že “ APBT je jediné plemeno teriéra.,“Renomovanými mám na mysli renomované historické knihy, členy plemenného klubu, soudce atd.

MrHat620 16. června 2020:

Adrienne Farricelli (autor) na Květen 03, 2020:

Ahoj Chrisi, já jsem vždy otevřený k učení věci, ale to moc nepomůže, pokud nechcete poskytnout některé renomované odkazy citovat své zdroje informací.

uvádíte, že modrý nos neexistuje,ale co přesně myslíte? Samozřejmě, žádný pes na světě nikdy nebude mít skutečně Šmoulavý modrý nos!

myslíte, že neexistuje žádné plemeno, které by to mělo ve svém standardu?, Pokud ano, všimněte si, že barva nosu nevytváří plemeno.

prosím, objasnit, protože čtenáři zde budou chtít vědět, proč říkáte, že neexistují, když tam viděli spoustu vzorků s modrý kabát a modrý nos „(ok našedlý) nos.

prosím také objasnit ‚halfs a halfs nebyly použity v medvědích a býčích jam“.

i zdroj mé informace z mých knih(nikdy Wikipedia!) a snažte se co nejlépe zdroj pouze renomovaných zdrojů.

zde jsou informace, které jsem pravděpodobně použil, když jsem napsal tento článek, protože vlastním knihu Josepha L.Colbyho., Uvádí:

“ pitbulteriér byl vyroben z buldočka a starého anglického bílého teriéra. Bylo řečeno, že byl použit kříž starého španělského ukazatele, ale nikdy nebylo potvrzeno, že je autentický.

přesný poměr, ve kterém bylo každé plemeno použito k produkci Pit Bull teriéra, není znám.

během devatenáctého století, kdy býčí návnady a psí boje byly aktivní sporty, bylo zjištěno, že buldok je příliš pomalý pro účely jámy, a proto je potřeba psa s větší rychlostí a dobrou silnou, trestající čelist.,

toto nové plemeno se setkalo s úspěchem a bylo mnohem lepší než buldok pro boj v jámě.“

Z tohoto čtení, to znamená, že teriér krev byla přidána, aby se psi v býčí trápit jámy efektivnější.

nyní by to mohlo být velmi pravděpodobné, že k tomu došlo, jakmile byla návnada býka zakázána, ale potřebuji zdroj, který to potvrdí.

Chris 19. Dubna 2020:

Omlouvám se, ale neexistuje žádná taková věc jako modrý nos a jde jen ukázat, že trenér psů nebo veterinář je stejně bezradný jako ostatní! Také polovina a halfs nebyli bojový pes používaný v medvědích a býčích jámách!, Byl vytvořen, když zákaz přišel a menší hráče, pes byl zapotřebí pro malé skryté jámy, aby bojovat proti sobě, proto gameness atd teriér krev přidat! Irové jsou zodpovědní za červený nos a angličtinu za černý nos, který se tam dostává do států! Modrý nos je jen Americká bullie nebo pit cross! Připravte si nějaké knihy o skutečném herním plemeni apbt a o býku & teriér z englanru nejen Wikipedie, ale i to je správnější než výše uvedené prohlášení! Existuje pouze jedno registrované plemeno známé jako pitbull apbt!, Ale Angličané se nikdy nezbavili pitbullu, staffy ebt atd.!

Adrienne Farricelli (autor) 01.ledna 2020:

Skyler, dejte mi konkrétněji vědět, který obrázek přesně tak, jak existují dva červené nosy. Je to ten nahoře nebo dole? Většina obrázků pochází nebo Morguefile.

SkylerS na 27. prosince 2019:

já bych opravdu rád věděl, kde máš obraz červený nos Pitbull, protože to je můj pes Taco, který je pohřešován od 4 let.Jakékoli informace by byly užitečné, jen chci přivést své dítě domů.,

SkylerS 27. prosince 2019:

kde jste získali obrázek červeného nosu Pitbull?Protože to je můj pes, který chybí už čtyři roky.Snažili jsme se ho najít, takže jakékoli informace by byly skvělé, jen chci přivést své dítě domů.

Adrienne Farricelli (autor) 02. června 2019:

Mikeydogsydogs, věřím prohlášení AKC o termínu pitbull. Termín pitbull je často zneužíván a zdá se, že je podroben osobní interpretaci.,

Adrienne Farricelli (autor) 02. června 2019:

Debbie, podle mých zkušeností funguje mužské a ženské komba nejlépe než stejné pohlaví.

Mikeydogsydogs 28. května 2019:

Tento článek je hloupý. Tam je jen 1 pitbull, Američanpit Bull Terrier. Některá jiná plemena jsou podobná, ale ne stejná jako hra chovaná APBT!!!!!

Debbie 16. května 2019:

hledáme pit štěně pro Play mate pro naše 1 rok stará žena rottie., Každý poradit, na plemeno a pohlaví,

Joe na Květen 09, 2019:

Pes vypukla s vyrážkou po celém těle, od nosu k tlapky, co mám dělat,

Adrienne Farricelli (autor) 27. prosince 2018:

Angelia, jsem tak líto vaší ztráty. Prošli tím, že jsem ztratil svého psa srdce 4 před měsíci na rakovinu a měla svého kamaráda, který je nyní jediným psem. Je to těžké. Rakovina sleziny, hemangiosarkom je tak krutý, mám zde článek, pokud si o tom chcete přečíst, jen google Pethelpful.com tichý zabiják, pes hemangiosarkom it; s chockful příběhů, jako je ta vaše., Snažte se být silný pro svého psa a udržet její rutiny stejné, hrát si s ní a nechat ji cítit milován. Pokud se cítíte emocionální, neplakejte před ní, pokud můžete, cítí náš smutek. Pouze čas se uzdraví.,g, aby se to a tak jsme jeli na 2 jsem jak nejrychleji to šlo jsem ulehla s ním a řekl mu, jak jsem ho miloval, byli na nás venku čekají ho vzali, že to nepřežil měl tři nádory podél jeho sleziny a jeden výbuch byl v pohodě, den před nikdy jsem se necítil tak smutný a prázdný, jako já ne w stýská se mi tak moc ho mám ženu, ona není totéž, že je teď bojí i gping na procházku, ona začne hrát s přáteli pes ale ona běží zpátky do svého roon se dostane na její posteli a ona se bude třást nikdy jsem nová, jak moc se cítila v bezpečí s ziggy ji sparkel v její oči jsou pryč, vypadá tak smutně jsem., Dont vědět, co dělat máte někdo nějaké myšlenky či nápady, jak ji učinit šťastnou znovu nutí mě to ještě víc v depresi, protože tam oči říct, že tak moc, je to jako zlý sen, chci se probudit a mít moje dětská nevím, jak im nikdy dostat přes to jeho hrozné

Henry Bailey 11. prosince 2018:

Jaké rednose

Luz na 29. září 2018:

mám pitbull blue nose mám také chiguga a oni si spolu dobře oni argumentují, ale d ont bojovat všechny, závisí na tom školení, co můžete naučit je, že jsou velmi inteligentní., Mám malé děti a jsou skvělé a chrání děti. Pitbull nejsou špatní psi tam roztomilý loajální ochranné a velké strážní psy mohu chodit Moje bez vodítka n jsem ho trénoval sám. Budete muset být v souladu s nimi a neustále telli jim, co jsi whant psa mám můj vlak pověsit známky a pop n snap jemnější tleskat je awsome, říkáte mu, že dont poslouchat bez znamení a pak mluvit.,lol kool

Diqnq Exter. srpna 03, 2018:

Layla 19. prosince 2017:

děkuji modrá pitbulls jsou beeder mám 2 modré nosem pitbulls a já jsem jen 9 let a ve 4. třídě, tak jo, ale jen mají jinou barvu nosem a různé barevné kožešiny já prostě miluju modrou,

Adrienne Farricelli (autor) dne 23. listopadu 2017:

Sarah, Lisa Peterson, mluvčí American Kennel Club říká.,“Spíše než konkrétní plemeno, pit bull je více obecný termín popisující skupinu psů s podobnými vlastnostmi — stejně jako jsou „pes“ a „teriér“ — a zahrnuje obě směsi a čistokrevných psů.“Myslím, že AKC lidé vědí nejlépe, co se rozumí pod pojmem.

Sarah 15. listopadu 2017:

budu muset souhlasit s Jenn. Článek byl zajímavý, ale skutečnost, že lidé jen lehce používali termín Pitbull pro skupinu psů, je nesprávná. Není to zastřešující termín, existuje jen jeden Pitbull a to je americký Pitbull teriér. Pokud není rodokmen, není to pitbull., Respektuji plemeno a myslím, že jsou úžasné zejména pro historii her.

j 29. Května 2017:

hy dobrý článek ,jsem americký stafordšírský teriér je nejvíce milující pes s námi,teď už je to dobré kolem lidi, když jdeme na procházku,teď už zvyklý nechat lidi jen dosáhnout n dotkněte se jí, že nebude agresivní, ale ustupuje,když moji přátelé přijdou do mého domu, je dobré s lidmi, ale u dostal, aby ji nechal přijít k u .nádherný pes s mými dětmi n ráda spí vedle mé postele n v noci jde N leží přímo mezi oběma dveřmi mého dětského pokoje, poté, co jdou do postele.,Jediné, co jsem dont hrát, nebo nechat své děti hrát límec s ní, protože ona byla malá ,tak jsem hrát s lany s ní ,jsem hodit míč pro ni fetsh,jsem hrát trochu drsné s ní, ale ne ji dostat do bodu, dostat agresivní,mám pocit, že má certined limit ví ,jen při pohledu na ni certine způsob, ona ví, že im ne rád, kdyby udělala něco,ale velký tempermint.Americká staffordshires tempermint jsou spíše mírné temp. jámy bývají optimističtější.

Adrienne Farricelli (autor) 15. dubna 2017:

Jenn, Vítejte v Pit bull condondondrum!, Není to opravdu můj „take“, ale to, co jsem slyšel být kolem lidí a číst na toto téma. Souhlasím s tím, že býka pes není pitbull, starý anglický bull pes není pitbul, ale slyšel jsem, že několik lidí tvrdí, že Americký Pit Bull Teriér (APBT), Americký Stafordšírský Teriér (AST) a Stafordšírský bulteriér (SBT) spadají do „pit bull typ.“

v Podstatě, z mého výzkumu, tato 3 plemena jsou sdílejí stejné linie a jen se stalo, že byli právě chováni pro různé účely a mají mírně odlišné velikosti standardy., Z větší části mají prostě různé krevní linie. Někteří z těchto psů jsou skutečně registrováni u více než jednoho registru. Vyprávění jednoho plemene od druhého je náročné, a dokonce i odborníci občas nedokážou zjistit, zda je pitbul APBT, AST nebo SBT. Dokonce i testování DNA může být matoucí, (zdroj Pit Bull Rescue Central.)

Pokud se ptáte na můj osobní názor, mám pocit, že se držím toho, co-Lisa Petersonová, mluvčí amerického Kennel Clubu říká.,“Spíše než konkrétní plemeno, pit bull je více obecný termín popisující skupinu psů s podobnými vlastnostmi — stejně jako jsou „pes“ a „teriér“ — a zahrnuje obě směsi a čistokrevných psů.“Myslím, že si myslím, že tito lidé by měli vědět nejlépe, co se rozumí pod pojmem.

Pokud hledáte další oficiální prohlášení, požádal bych plemenné kluby a AKC o konkrétnější objasnění. (pokud ano, prosím, informujte mě o tom, co říkají!,) Prozatím to vypadá, že neexistuje oficiální použití nebo vysvětlení termínu a bylo by užitečné, kdyby někdo s autoritou mohl jednou provždy vyčistit věci, takže tolik psů není zbytečně utraceno.

Pit bulls jsou nejpřátelštější psi venku! Myslím, že nemám ponětí, jak je lidé mohou vidět jako začarované, když pokaždé, když jdu do obchodů, přijdou mě pozdravit a lízat si obličej s ocasem, který se šťastně vrtí!, Vlastnit Rotvajleři sebe, nevidím střední kost v těchto psů, když jsou vyvolány, jak by měly být a ano, jako u každého plemene to nakonec vše shrnuje, jak jsou vychovávány, ale jak jste řekl, to je úplně jiné téma! Díky za váš čas a komentáře a souhlasím s tím, termín rozhodně potřebuje další objasnění, jak to vypadá, je to náchylné k osobní interpretaci, ale myslím, že je to hlavně proto, že nikdo zdá se, že souhlasí a nebyl „oficiální definice“, přicházející od autority..

Jenn dne 13. Dubna 2017:

jsem zmatený na váš názor na termín „Pit Bull“., Je váš názor, že se jedná o termín, nebo že se jedná o plemeno?

jsem záchranář již 6 let, zachraňuji všechna plemena. Brát asi 89 psů měsíčně. Mohu bezpochyby říci, že určitě existuje plemeno PitBull. Nesprávné použití jména jako termínu k zakrytí skupiny psů je jedním z největších problémů při záchraně. Ve skutečnosti, pokud je to mnoho psů zabitých po celé zemi a mělo by být vykázáno. Není to jako říkat plemena mastifů a mít Kategorie jako angličtina, třtinová hůl, Velká Dane… to jsou všechny typy mastifů. Existuje pouze jeden Americký Pitbull teriér., Stafordšírský bulteriér není pitbull a neměl by být klasifikován jako jeden. Buldok není pitbull a neměl by být klasifikován jako jeden. Tyran není pitbull a neměl by být klasifikován jako jeden. Býčí teriér není pitbull a neměl by být klasifikován jako jeden. Starý anglický buldok není pitbull a neměl by být klasifikován jako jeden. Existuje tak mnoho nových plemen, které vypadají blízko Pitbull, které mají 0 Pitbull DNA zatím utraceno v některých útulcích, protože nemají přijmout pitbull. A exotických tyran je mix různých typů bulldogs., Stejně jako u francouzských buldoků, anglických buldoků a Bostonského teriéra. Nicméně podobají Pitbull a jsou utraceny přístřeší je, že nepřijímají z Pitbull kvůli tomuto použití Pitbull plemen jako termín. Neexistují žádná pitbullská plemena. Tam jsou mastiff plemeno, tam jsou buldok plemena, tam jsou teriér plemena, nejsou tam žádné Pitbull plemena. Tím, že umožňuje lidem používat tento deka termín, který ve skutečnosti není pravda, psi umírají za to, že vypadají jako jiný pes.

Pitbulls nejsou nebezpečnější než Rottweiler, doberman, Mastiff nebo jiné velké silné plemeno., Lidé se rozhodnou, že plemeno nebudou trénovat podle svých potřeb, ale to je úplně jiná krabička mimo cookies.

Bree 10. prosince 2016:

děkuji za to. Souhlasím, ale většina lidí by ne. Tolik lidí si APBT, Amstaff, bully plemeno smíchané. Mají amstaff a říkají, že je to Pitbull. Nemohl jsem vám říct, kolik smluv jsem měl ohledně jejich plemene. Já osobně znám a vlastní pitbuly a rozdíl znám. Přál bych si, aby lidé poznali plemeno, které skutečně vlastní. Doufám, že si lidé přečtou tento článek.,

Adrienne Farricelli (autor) 10.prosince 2016:

Ahoj Tino, mám spoustu vzdělávacích článků, pokud je hledáte, a ten, který také konkrétně řeší pitbuly.

Tina 10. prosince 2016:

je hezké si přečíst tento článek. Existuje nějaká pomoc při tréninku pitbulů? Aby všichni vycházeli.

Leave a Comment